Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Verwijderd101213

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 65 bijdrage(n) van Verwijderd101213 (Pagina: 3 van 7)

Topic: Wat is er met Carnaval stukgegaan en wat is de oorzaak? (algemeen) (8-2-2008 18:10:00)

Ganzz schreef:

https://ganzz.isdeshit.nl/carnaval.mp4
Veel positieve reacties gehad (met name van ouders van al die kleine kinderen)?
Topic: Carnaval 2008 (3-2-2008 15:28:00)
Die van de Sjonnies kom ik echt overal tegen maar voor de rest.....
Topic: Onderteken petitie 'laat ons stappen' (21-1-2008 22:51:00)

big bang schreef:

lijkt het mij toch echt wel buiten de bedoeling van dit forum vallen.
Alles wat de horeca aangaat, heeft raakvlakken met ons vakgebied dacht ik zo.

Verder ben ik van mening dat papa en mama maar eens aansprakelijk gesteld moeten gaan worden. Lijkt me toch een deel opvoeding hoe de jeugd omgaat met drank en uitgaan in het algemeen.
Topic: big dipper k1000 (27-12-2007 16:58:00)
Reeds gelezen. (en toegevoegd, dank hiervoor)
Topic: big dipper k1000 (27-12-2007 16:42:00)
Is er iemand die mij de k1000+ een beetje kan uitleggen via msn? Zou het zeer op prijs stellen.
Topic: Geluid op carnavalswagen (10-12-2007 12:44:00)
Zal ik wel een zeikerd zijn en ondanks mijn brabantse geaardheid toch weinig van traktoren af weten, maar verenigingen die voor veel geld een geluidsinstallatie wegzetten en vervolgens een traktor voor de kar spannen, en deze niet weg werken in de trend van de wagen,

die hebben de essentie van carnaval nog niet helemaal begrepen.
Topic: Het Punisher baskast topic (12-11-2007 17:03:00)
Ziet er meer uit als een kraakfeestje... Met een degelijke installatie welteverstaan.
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (2-7-2007 18:14:00)
Ik zag de volgende link nog niet gegeven, wellicht dat iemand er iets aan heeft?

zomerhittopic
Topic: PA mixer OF DJ mixer (13-5-2007 19:53:00)
Afhankelijk van het budget en aantal kanalen van de bands, waarom niet gewoon een dateq?.

7 mic kanalen, en geen irritaties bij het dj'en... Ook maar net afhankelijk van het gegeven of dat je meer draait, of bands versterkt...
Topic: Uniek in NL, Jumping Water! (incl. Foto's!) (25-4-2007 23:25:00)
Zeker een ouder systeem, niet alleen in de pretpark sfeer zoals Duinrel of Slagharen maar ook 10 jaar geleden reeds gezien, getuige het filmpje. (vanaf 3.38m)

Maar zeker goed bedacht voor mobiel gebruik, het is zeker weer eens wat anders dan anders!