Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Diontjuh

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 37 bijdrage(n) van Diontjuh (Pagina: 3 van 4)

Topic: Welke speakers heb ik nu (6-6-2005 22:19:00)
mja ik was aan Dit aan het denken.. is dat nix?
Topic: Welke speakers heb ik nu (6-6-2005 18:24:00)

Dré schreef:

diontjuh schreef:

Nu weet ik niet of in KS speakers dus eminence zitten en of dit een goed of een goedkoop merk is?
KS maakt veelvuldig gebruik van JBL drivers (en dat mag ook wel gezien de prijzen van KS kasten).

Is die kennis wel een goede kennis???
hmm echt een "goede" kan ik nu ook weer niet zeggen.. ik zal hem in ieder geval op aan spreken..

maar wat is een goeie tip als versterker die ik erachter kan zetten? het moet wel reel blijven, want ik ben eigenlijk niet van plan om 300 euro voor een versterker uit te geven terwijn mijn boxen 700 kosten
Topic: Filmpje lichtset (5-6-2005 14:28:00)
argh wrom .mov :(
Topic: Welke speakers heb ik nu (5-6-2005 14:22:00)

speakerfreak schreef:

diontjuh schreef:

speakerfreak schreef:

je kan toch gewoon naar hem toe en vragen waarom hij denkt dat het KS is, blabla enz....

prijs die deze kastjes waard zouden zijn is net al eerder gezegd maar zolang de bas speaker beetje onbekend blijft kom je ook niet ver

edit: emd2002 is bekende driver van eminence en is op elke site te vinden;)
je hebt dus niet goed gelezen, op de hoorn zelf staat dus emd2002sl dus dit IS gewoon de hoor, op de bass speaker staat zo een zelfde stikkertje alleen met daarop E15-3164 wat geen resultaat oplevert bij google. Aangezien het wel het zelfde stikkertje is zullen de speakers ook van het zelfde merk zijn en ze lijken ook erg veel op de kappa series van eminence. Lezen aub ;)

edit:
HK lijkt ook eminence speakers te gebruiken, dit duid er toch wel op dat ze niet slecht zijn he?
https://www.google.nl/search?hl=nl&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Anl-NL%3Aofficial&q=eminence+HK+audio&btnG=Zoeken&meta=
uh waar heb jij t nou weer over? wat zeg jij anders als ik zeg...?
jij zei dat de bass speaker onbekend was.. maar die is dus wel bekend ;)

maar nu verder ontopic!!
misschien heeft iemand ervaringen betreft KS boxen.. of weet iemand in welk kastje dat deze eminence speakers inzitten?
Topic: Welke speakers heb ik nu (5-6-2005 13:40:00)

speakerfreak schreef:

je kan toch gewoon naar hem toe en vragen waarom hij denkt dat het KS is, blabla enz....

prijs die deze kastjes waard zouden zijn is net al eerder gezegd maar zolang de bas speaker beetje onbekend blijft kom je ook niet ver

edit: emd2002 is bekende driver van eminence en is op elke site te vinden;)
je hebt dus niet goed gelezen, op de hoorn zelf staat dus emd2002sl dus dit IS gewoon de hoor, op de bass speaker staat zo een zelfde stikkertje alleen met daarop E15-3164 wat geen resultaat oplevert bij google. Aangezien het wel het zelfde stikkertje is zullen de speakers ook van het zelfde merk zijn en ze lijken ook erg veel op de kappa series van eminence. Lezen aub ;)

edit:
HK lijkt ook eminence speakers te gebruiken, dit duid er toch wel op dat ze niet slecht zijn he?
https://www.google.nl/search?hl=nl&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Anl-NL%3Aofficial&q=eminence+HK+audio&btnG=Zoeken&meta=
Topic: Welke speakers heb ik nu (5-6-2005 13:19:00)

GoTMoRe schreef:

google eens naar de nummers op de stikkers. En kijk wat je vindt.

Dan zul je het snel genoeg weten.
niets helaas..

hoop dat iemand me nog een goeie tip kan geven..?
Topic: Welke speakers heb ik nu (5-6-2005 12:25:00)

mdk schreef:

Als er echt een Kappa pro in zit heb je minimaal een 500watt versterker nodig jah.

Als je alles optelt 150,- voor de woofer en ongeveer 100,- voor de tweeter, en filters handvaten enz enz, is de prijs wat jij er voor betaalt hebt nog best duur.
dus jij denkt dat het helemaal geen KS-audio speaker is?
Topic: Welke speakers heb ik nu (5-6-2005 12:12:00)

Peter schreef:

Die basspeaker lijkt verdacht veel op eentje die ik eens uit een XXL kast heb geschroeft. Weet je heel zeker dat het een eminence speaker is?
Op de hoorn staat eminence, en een nummertje of iets dergelijks..
op de bass speaker staat ook zo een nummertje dus ik neem aan dat het dezelfde serie is.. als je op die link klikt lijkt mijn speaker daar echt superveel op
Topic: Welke speakers heb ik nu (5-6-2005 11:05:00)
foto van de bass speaker van achter:
https://img109.echo.cx/img109/2290/dscf00734jy.jpg
https://img109.echo.cx/img109/747/dscf00745nd.jpg

foto van de hoorn zijkant en achterkant
https://img109.echo.cx/img109/9723/dscf00760rg.jpg
https://img109.echo.cx/img109/1516/dscf00784aq.jpg

Op de achterkant van de hoorn staat dus duidelijk Eminence, dus zullen beide speakers van eminence zijn.

Nu weet ik niet of in KS speakers dus eminence zitten en of dit een goed of een goedkoop merk is?

ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen :) dit is iig al een flinke vordering!!

edit: nu ik weet dat het deze kappa speaker dus al is: https://editweb.iglou.com/eminence/eminence/pages/products02/speakpro/kap15.htm zou dit dus al betekenen dat mijn box een 500 watt versterker nodig heeft, of niet?
Topic: Welke speakers heb ik nu (5-6-2005)

speakerfreak schreef:

ga terug naar de winkel en vraag het? en vraag of ze er een foldertje whatever van hebben... dit is eerder een veredeld skytec kastje
als je ff gelezen had wist je dat ik m niet uit de winkel heb maar van een kennis gekocht.

is er echt niemand die een idee heeft.. wat kan ik nog bekijken/fotograferen om het duidelijker te maken voor jullie?