Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Fl@x
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 49 bijdrage(n) van Fl@x (Pagina: 3 van 5)
Topic: Martin Xciter licht controller (19-6-2004 00:29:00)
Groeten Joostdit vind ik niet helemaal waar, net alsof alle feraries de beste auto's zijn (voorbeeld)
IK heb trouwens gehoord dat de xciter een flop was, maar wat daar van waar is.Een flop vind ik wel weer heel erg hard gezegd. De tafel is gewoon duur en moeilijk te bedienen. Maar qua features bied het tafeltje wel veel waar voor je geld. Hij kan zo'n beetje alles wat de grotere broers ook kunnen. Misschien komt het nog wel helemaal goed met dat ding...
GreetzTopic: Martin Xciter licht controller (17-6-2004 23:54:00)Ik heb hier nog niemand een prijs horen noemen, dus hoe kun je nou zoiets zeggen.
Als mensen willen zien hoe die dingen er uit zien, moet je in de nieuwe highlite catalog kijken. Want die hebben het ding ook al weer gecopieerd. Qua lompheid vallen ze mij reuze mee.Topic: Ervaringen Prolight & Sound Frankfurt (6-4-2004 19:42:00)Tja, wel een beetje ja. Maar zo'n barretje kost toch wel iets minder dan vier mac 300 spotjes. Ik weet niet of het succes gaat hebben, vond het er wel erg gaaf uitzien. Ze waren tevens ook nog erg snel ook, enne 1 voordeel geen eindstop. Dus continue roteren. Maar het zal nooit een vervanging worden voor een washlight. Topic: Ervaringen Prolight & Sound Frankfurt (6-4-2004 00:07:00)Wat kan er bewegen, de hele bar op de spigot of per lamp appart?De hele bar kan 360 graden draaien en de parren afzonderlijk kunnen ook volledig om hun as draaien.Topic: Ervaringen Prolight & Sound Frankfurt (4-4-2004 04:46:00)
Kijk, er zijn voor dat geld wel aardig wat controllers te koop. Het ligt er maar aan wat je wensen zijn. Lightjockey kan heel veel, maar als je van schuifjes houd dan is het beter om een conventionele tafel te nemen. Er zijn wel leuke toevoegingen voor LJ zoals fingers. www.martin.com/mediagallery/images/fingers1.jpg
Maar dan ben ik bang dat je budget het niet toelaat.
Om nog niet te spreken over een PC of laptop die je voor dit programma nodig hebt.
Als je budget nou iets hoger was dan zou ik voor een JB-systems Licon 1 of een LCS Maxim gaan. Misschien een occasion Avolites Pearl ofzo. Gewoon ff het internet afzoeken. SGM en Leprecon zijn persoonlijk niet mijn favorieten. Maar zouden voor jou misschien prima kunnen voldoen.
Greetz
Topic: Martin Xciter licht controller (18-6-2004 16:10:00)Maar dan ben ik bang dat je budget het niet toelaat.
Om nog niet te spreken over een PC of laptop die je voor dit programma nodig hebt.
Als je budget nou iets hoger was dan zou ik voor een JB-systems Licon 1 of een LCS Maxim gaan. Misschien een occasion Avolites Pearl ofzo. Gewoon ff het internet afzoeken. SGM en Leprecon zijn persoonlijk niet mijn favorieten. Maar zouden voor jou misschien prima kunnen voldoen.
Greetz
dj fleur schreef:
Joost schreef:
Lijkt mij wel echt een leuke tafel. Je kan van Martin ook geen troep verwachten dus dat zit ook wel goed denk ik.Groeten Joost
IK heb trouwens gehoord dat de xciter een flop was, maar wat daar van waar is.
Greetz
Hey,
Een Exciter heb je niet voor € 1500,- euries.
Qua specs zou dit tafeltje het wel aan kunnen, maar qua gebruiksgemak schijnt dit tafeltje nogal tegen te vallen.
Maar ik weet natuurlijk niet hoeveel ervaring je hebt in het vak......
Greetz
Topic: Martin Xciter licht controller (17-6-2004 19:58:00)Een Exciter heb je niet voor € 1500,- euries.
Qua specs zou dit tafeltje het wel aan kunnen, maar qua gebruiksgemak schijnt dit tafeltje nogal tegen te vallen.
Maar ik weet natuurlijk niet hoeveel ervaring je hebt in het vak......
Greetz
Geef ff wat meer informatie over wat je wil gaan aansturen.
De Exciter kan namelijk veel, maar is geen gemakkelijke tafel.
Let me Know
Grtn
Topic: draaien mbv laptop? (21-4-2004 19:30:00)De Exciter kan namelijk veel, maar is geen gemakkelijke tafel.
Let me Know
Grtn
ik denk dat je een beetje te laat bent.
namm.harmony-central.com/WNAMM04/Content/Numark/PR/HDCD1-lg.jpg
Topic: Voeding Laptop stoort op de geluidsinstallatie (18-4-2004 20:06:00)
namm.harmony-central.com/WNAMM04/Content/Numark/PR/HDCD1-lg.jpg
Die voeding veroorzaakt waarschijnlijk een aardlus. Het enige dat bij mij hielp was de aarde afplakken met gaffa. Het is niet de meest ideale methode i.v.m. veiligheid. Als iemand anders suggesties heeft hoor ik ze graag.
Topic: Ervaringen Prolight & Sound Frankfurt (7-4-2004 10:05:00)GoeieGast schreef:
Lijkt me een beetje, veel geld voor weinig echte meerwaarde.Als mensen willen zien hoe die dingen er uit zien, moet je in de nieuwe highlite catalog kijken. Want die hebben het ding ook al weer gecopieerd. Qua lompheid vallen ze mij reuze mee.
Victor schreef:
Zijn we met die bar nou niet de moving head opnieuw aan het uitvinden?Roytje schreef:
fl@x schreef:
: Beweegbare 4-bars par64. DMX bestuurbaar ( had ik nog nooit gezien)Wat vonden jullie van Prolight & sound 2004? Graag jullie meningen.
Mij zijn de volgende zaken opgevallen:
1: Beweegbare 4-bars par64. DMX bestuurbaar ( had ik nog nooit gezien)
2: Spooky Blue high power. 100 / 150 mW
3: Nieuwe Line-array van KS gehoord. Klonk erg indrukwekkend!
4: Maxxys met extension wing. (kwijl)
5: Vage movinghead spotjes zonder eindstop, dus volledige pan en tilt rotatie.
Was weer een erg interessant dagje, graag jullie bevindingen.
Mij zijn de volgende zaken opgevallen:
1: Beweegbare 4-bars par64. DMX bestuurbaar ( had ik nog nooit gezien)
2: Spooky Blue high power. 100 / 150 mW
3: Nieuwe Line-array van KS gehoord. Klonk erg indrukwekkend!
4: Maxxys met extension wing. (kwijl)
5: Vage movinghead spotjes zonder eindstop, dus volledige pan en tilt rotatie.
Was weer een erg interessant dagje, graag jullie bevindingen.