Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van H.

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van H. (Pagina: 3 van 20)

Topic: wat voor een set 100 man? (6-6-2006 13:24:00)
Als het als achtergrond muziek moet red je het met die rw set happy :)
Topic: PC Systeem voor produceren (5-6-2006 11:46:00)

gotmore schreef:

En wil je nou echt iets stabiels, hou het dan bij Mac. Met de kans dat een hoop van je school programma's helaas niet zullen werken..
Tegenwoordig draait zelfs windows al op een mac wink ;)
Topic: PC Systeem voor produceren (5-6-2006 11:45:00)

djberjo schreef:

Omdat ik een apple macbook wil gaan aanschaffen is mijn vraag werkt albeton live daar ook fatsoenlijk op (zoals het hoort)

Ik verwacht van wel.

Met vriendelijke groet,

Bjorn Berkvens
geen probleem (logisch ook wink ;))
Topic: Musik Messe 2006 (30-3-2006 16:49:00)
daar was ik dus ook bang voor, jammer, achja, het moet dan maar laugh :D
Topic: Musik Messe 2006 (30-3-2006 16:28:00)
Ik ben er zaterdag, jammer genoeg kan ik eerder niet, want zaterdag zal het wel lekker druk zijn? Of valt dat wel mee?
Topic: Martin Magnum 1000 kapot, welk kabeltje op welk pinnetje? (10-3-2006 15:25:00)

Dré schreef:

Ik heb hier wel een werkende 1000 liggen. Kom maar langs mag je zelf de stekker even open halen (heb daar zelf helaas geen tijd voor).
is goed, ik rij wel ff 5 uurtjes om dat stekkertje te controlleren en dan rij ik dan weer ff 5 uurtjes terug razz :p

bedankt voor het aanbod, maar dat is me een beetje uit de buurt happy :)
Topic: Martin Magnum 1000 kapot, welk kabeltje op welk pinnetje? (9-3-2006 23:13:00)
zal morgen even een fotootje schieten happy :)
Topic: Martin Magnum 1000 kapot, welk kabeltje op welk pinnetje? (9-3-2006 22:38:00)
aan de andere kant zit de kabel in de afstandsbediening verwerkt, niet dezelfde plug dus.
Topic: Martin Magnum 1000 kapot, welk kabeltje op welk pinnetje? (9-3-2006 12:34:00)
ik had al op hun site gekeken, maar niks gevonden.
Topic: Martin Magnum 1000 kapot, welk kabeltje op welk pinnetje? (9-3-2006 09:57:00)
dat kan ik niet vinden