Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van DJ Alexz

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 63 bijdrage(n) van DJ Alexz (Pagina: 3 van 7)

Topic: hulp bij licht en geluidsplan van fuif (26-6-2004 22:09:00)
Vind het nogal duur, maarja, pearl 2000 vind ik persoonlijk iets te overdreven...
Topic: hulp bij licht en geluidsplan van fuif (24-6-2004 22:51:00)
natuurlijk ook nog grotere sets verkrijgbaar, dit was een standaard set...
Topic: hulp bij licht en geluidsplan van fuif (24-6-2004 20:10:00)
2 x 5000 W RMS Mach sound set
Rodec Mixer, double denon 2600F CD-player & micro
2 x Technics 1200 SL MKII
2 x 250W RMS monitoring

square-truss 9m by 9m
8 x Martin MX1 scan
4 x Martin CX2
1 x Martin Acrobat
1 x Martin Atomic Strobe
16 x Par 64
1 x magnum pro 2000 fogger
controllers


650€; levering en plaatsing
buiten een zone van 25km, transportvergoeding
Topic: openluchtfestival: advies? (21-6-2004 17:38:00)
Waarom geen paar scans tijdens die "fuif"... pars zijn er toch nog al genoeg, stuk of 24 zeker, het is hier ook geen festival van topformaat!
Topic: openluchtfestival: advies? (21-6-2004 17:32:00)
Kzou ook voor iets anders gaan dan winners hoor, ofwel meer stuks 6-8 ofzo
Kben ook wel bereid mee te helpen, kwoon in Sint pieters leeuw niet ver er van ( als ik vervoer heb teminste en zelf geen werk heb)
Ik kan wel aan Z-1500 fogger geraken, collega van mij heeft één (25€)
Topic: openluchtfestival: advies? (21-6-2004 13:40:00)
Mischien gewoon een ganse vierkante truss rond het pudium met daar een zeil over
dan kan ja al je pars er rond hangen (als het budget het mogelijk maakt, kenk dat voor 600 zeker moet kunnen)

of anders gewoon vanvoor truss met poten en daar 8 pars op + je scans en 2 strobes (pars naar podium gericht en scans+ strobes naar publiek voor de fuif) en achteraan een truss vol met pars...
Topic: openluchtfestival: advies? (21-6-2004 12:57:00)
Waar ben je van plan dit allemaal te hangen?
Ik zie dat je maar 2 statieven hebt en 8m truss
Achter de artiesten oF ervoor
Topic: openluchtfestival: advies? (21-6-2004 11:16:00)

Dj Noiz schreef:

OneAss schreef:

wat zijn sunstrips?

en intelligent licht hoeft toch niet per sé 'druk' te zijn, je kan dat toch ook rustig gebruiken...?
Ja ok, daar zit wel een grond van waarheid in, maar je zult wel merken, dat je met parren veel beter een sfeer kan creëren op het podium en dat het intelligent licht niet rechtstreeks stuurbaar is (bv: op een hoogtepunt tijdens een liedje met een volledige rij parren beginnen te "flashen", terwijl je met een MH nooit echt perfect simultaan op de muziek bv de shutter ofzo gaat/kan gebruiken etc.)
Je moet maar eens kijken naar de grote festivals, zie jij daar ergens MH's hangen?
Eigenlijk niet mee eens, met MH, scans,... kan je zeker ook perfect op het rytme van de muziek werken en zelfs leukere effecten uithalen, wat je juist nodig hebt is een degelijke stuurtafel...

MHs worden zeker gebruikt op festivals; Rock Werchter, Pukkelpop, TW Classic...
Het zijn grotendeels wel Wash lights (merk ontgaat me)

Omdat hier het budget het niet toelaat om de proffesionelere weg op te gaan qua stuurtafels, zou ik ook Pars aanraden, maar enkele intel Lights zullen er ook wel tussen passen (Paar mac 300 Bv.)
Topic: Wat zetten jullie neer voor 300 man? (18-6-2004 14:33:00)
niet opgemerkt happy :)
Topic: Wat zetten jullie neer voor 300 man? (18-6-2004 13:23:00)
lightjockey voor 2 macs en een atomic vind ik iets "te"
mischien beater de X citer/ freaky