Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Basbox112

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 73 bijdrage(n) van Basbox112 (Pagina: 3 van 8)

Topic: html-tips voor het maken van je site (6-12-2005 22:38:00)
Ik heb het in tabellen geprobeerd, maar dan kan ik wel iedere keer de hele pagina opnieuw inladen, maar dan heb ik bij het gastenboek (koekjes.net) geen menu meer, op https://www.mijnhomepage.nl kon ik dat ook al niet duidelijk vinden. En dat het menu zich niet goed opent kan ik niet begrijpen, target tag staat goed (denk ik ashamed :$ ), en ik kan maar niet vinden waarom dat gebeurt! En inderdaad CSS (en php e.d.) ken ik NIKS van. Ik vind site(JES) bouwen leuk, maar zonder frontpage wel ERG ingewikkeld.
Als je zo nodig nog je koekjes gastenboek wilt houden kun je binnen de tabellen voor 1 keer met inlineframes werken, <iframe src="https://koekjes.net/blaat"></iframe>.
Pagina's met tabellen is zoveel netter/handiger/mooier als je het even door hebt. (Handiger is gericht op de gebruiker, voor de frontpagemaker is tabellen lekker makkelijk...). Als je echt html wilt leren adviseer ik notepad oid te gebruiken :)
Suc6!
Topic: html-tips voor het maken van je site (6-12-2005 20:14:00)
Hoi..

Het ge-wel-dige van de validator is dat hij ook even meld WAT er fout is... Als je je er een klein beetje in verdiept zie je dat er een doctype boven moet (op de validatie pagina een link naar een keurige uitleg waaruit je evt. zelfs zou kunnen copy pasten...)

Daarnaast zie je dat de 'alt' van de afbeeldingen niet gedefinieerd is, dit is de alternatieve tekst wanneer je plaatje niet tevoorschijn komt, of de tekst die je in ie iet bij een 'hover' met je muis over een afbeelding. wil je dat er niet veranderd aan hoe de site er verder uitziet? doe dan <img ... alt="">
komt deze fout ook in de validator voor? En heeft er iemand een idee voor deze fout, meld het dan ff a.u.b.
Nope, code technisch gezien is t niet fout, de browser/server weet niet hoe jij t wilt hebben natuurlijk..

Succes en verdiep je een heel klein beetje in netjes html als je t leuk vind... =)
Topic: plaatjes blijven niet gelijk lopen.... (6-12-2005 19:41:00)
Goed luisteren en vooral PROBEREN, boeiend als je er eerst 3 keer naast zit voordat je m 'recht' gebend hebt, niemand die t hoort, als je niet te hard draait.

Je zult merken dat je na veel oefenen, opeens doorhebt welke een beetje sneller moet, of juist welke langzamer...

Natuurlijk oefen je dit thuis en niet op je eerste feestjes, maar dat hoef ik er niet bij te zetten :p
Topic: Minder geluid / niet zuiver geluid (5-12-2005)
Vraagje: Kan iemand hier een foto posten van een technics MET contragewichtje? dan weet iedereen hoe t eruit ziet en wat ie NIET moet hebben =) (Ikzelf heb namelijk geen idee hoe ie eruit ziet...)

Alvast bedankt!
Topic: Show muziek (1-12-2005 13:26:00)
Big spender

Kijk eens of je van warner bros, dat pretpark wat kan vinden/krijgen, daar hoor je heel de dag niets anders..
Topic: Dj Booth (29-11-2005 22:58:00)
Drie stukjes trus van 2 a 3 meter vlak onder elkaar (met ong 80 cm ertussen) hangen en dan per truss 3 budget scannertjes naast elkaar erin, kun je leuke matrix progjes mee schrijven (als je er tijd of handige soft/hardware voor hebt...).
Topic: Heeft een Limiter voor mij nut? (24-11-2005 22:30:00)
JIJ :|... Nee hoor ;), Laatst gehuurd bij een bedrijf waarvan ik voor de zekerheid de naam niet zal noemen, maar het enige licht/geluid verhUUr bedrijf in rijsenhout naarm ijn weten. Alle racks keurig dichtgeschroefd met teveel schroeven enz, alleen waren ze vergeten om achter alle schroefjes de versterkers in het rack aan te sluiten :s.. knuppels..
Topic: Cd's kopieren (22-11-2005 00:07:00)
Schop...
ALLE DJ CD-spelers kunnen prima overweg met CD-R discs MITS die discs van een beetje redelijke kwaliteit zijn. Als je dus rotzooi gebruikt dan is het oppassen geblazen (niet doen dus)! CD-RW discs is een ander verhaal. Alleen spelers die voorzien zijn van een "multi read" loopwerk kunnen GOED overweg met CD-RW discs. Bij andere spelers KAN het werken maar het wordt NIET gegarandeerd.

Als je zelf CD's gaat branden, verdiep je dan eens in de materie. Gebruik opties zoals "burnproof" bij voorkeur NIET (lang niet elke CD-speler gaat daar even goed mee om namelijk) en brand op een gemiddelde snelheid. Investeer ook in een goede kwaliteit CD-R discs (want als je goedkope zooi koopt krijg je waar je voor betaalt: Rotzooi!).
Iemand intresse in het uitleggen HOE een perfecte cd te branden? Graag! heb het nog niet (100%) op het forum gevonden al staat in deze quote uit de webshop een hoop info. Ik denk dat ik niet de enige ben die het graag wilt weten, welke cd's moet ik voor sinterklaas vragen en hoe ga ik er vervolgens mee om? Ik hoop dat dit een nuttige lijst tips oplevert.
Alvast bedankt =)!
Topic: Foto's nieuwe LED Vloer van TDE (21-11-2005 23:43:00)

stekelvarke schreef:

Darom dat er eigenlijk een protocol zouw moeten komen die DMX vervangt en die erkent word door bv. een organisatie als USITT erkent wordt. Zodat de nieuwe Light desks hiermee uitgerust kunnen worden om zo met 1 desk zowel wapperlampen, conventioneel, LED walls, Thomas pixellines,.. te besturen.
Waarbij de eerste uitvinding een te adreseren converter naar een reeks van (minimaal) 512 dmxkanalen moet zijn shut up :X, zodat je niet je 'oude' wappers ed. hoeft te opereren...
Topic: Suggestie webshop en forum (21-11-2005 23:40:00)
Of zo houden en ipv het wachtwoord uit de database vissen, de lengte VAN het wachtwoord en vervolgens een rijtje x-jes sturen ten lengte van het wachtwoord, maar gewoon de drie schone velden 'niew ww, nieuw ww controle, oud wachtwoord ter controle' staat net zo netjes.

suc6

=)