Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Remco

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 143 bijdrage(n) van Remco (Pagina: 3 van 15)

Topic: Het Punisher baskast topic (5-7-2005 02:50:00)
En wat is je conclusie na het testen?
Topic: Filterz oordoppen (29-6-2005 17:27:00)
Ja, er is inderdaad al het één en ander over geschreven Stephan, maar ik zou graag de ervaringen van iemand horen die verschillende types zelf heeft gehad.

Als Reind nou is een ander type dan de Alpines probeert en zijn bevindingen plaats :-)

Ik heb de Comfoor dingen gehad van "Beter Horen" opzich prima doppen, maar wellicht zijn er betere te koop....
Topic: Filterz oordoppen (29-6-2005 15:25:00)
Aangezien mijn doppen ook kwijtgeraakt zijn (uiteraard net buiten de verzekerings-termijn)...heeft iemand ervaring met verschillende (aangemeten) otoplasten? Zoja wat zijn de bevindingen tussen de merken/types?
Topic: Vliegstrips in zelfbouwspeakers (7-6-2005 15:23:00)
Inderdaad Ferdy, er zijn zeker mensen die professionele zelfbouwkasten zoals de labs etc gebruiken. Dessalniettemin is het meerendeel minder professioneel. Na het testen/keuren van vliegsystemen zal soms het voordeel van zelfbouw (kosten) niet meer zo aanwezig zijn en kun je beter 2e hands fabriekskasten kopen.

Neem bv een SB850F sub van EAW. 2e hands te vinden voor zo'n 1000 euro ex btw. 2x 18" speaker en geheel gemaakt/ontworpen om te worden gevlogen. Dit red je niet met zelfbouw......

Maargoed om even jullie gerust te stellen; er zijn mensen die professioneel bezig zijn en prof. zelfbouw spul hebben. Voor deze groep zou het interessant kunnen zijn.
Topic: Vliegstrips in zelfbouwspeakers (7-6-2005 14:49:00)
Klopt Martin, ik bedoel hiermee te zeggen dat in de meeste gevallen mensen met zelfbouw-kasten niet de kennis/ervaring/geld hebben om de kasten te vliegen. Veelal gaat het toch om kleine drive-ins die geen chique truss/statieven etc voor dit doel hebben.
Topic: Vliegstrips in zelfbouwspeakers (7-6-2005 13:57:00)
De Funktion One kasten, zijn net als de kasten van vele topmerken (Eaw/Meyer/Turbo etc etc) netjes getest/gekeurd. Binnenin zijn de speakers gesafed.

Tuurlijk is het hartstikke leuk om al dat spul te vliegen, maar ik vraag me af of het bij zelfbouw kasten handig is. Ten eerste zie ik toch dat het meerendeel van de zelfbouwkasten, kleine systemen zijn, dan worden ze al 9 van de 10 keer gestacked. Die keer dat je een groot systeem neerzet, waarbij het noodzakelijk is om te vliegen, kun je beter inhuren voor die keer.
Topic: Het Punisher baskast topic (22-5-2005 17:48:00)

Contour schreef:

Voor een vaste installatie is dit natuurlijk een goedkope manier om de prestaties van een hoornsub te verbeteren.
MVG Contour
Klopt en mits juist toegepast werkt het waanzinnig goed.

Vraag is of Punisher gebruikers met een hoorn-extension willen gaan slepen.
Topic: Het Punisher baskast topic (22-5-2005 17:29:00)
Mmm, waar ken ik dat idee toch van ;-)
Topic: Het bouwen van een case (21-5-2005 17:59:00)
Met de stolp-flightcases ben je flexibeler, aangezien je verschillende binnenracken kunt combineren voor andere evenementen. Je kunt per evenement je stolpen vol stoppen met binnenracken. Daarnaast zitten de binnenracken ingeschuimd in de case waardoor de schokken net even beter geabsorbeerd worden dan bij een 'normale' kist.
Topic: Behringer Ultradrive Pro DCX2496, iemand al ervaring mee? (9-5-2005 18:45:00)
De Digidrive kost ongeveer 825 euro incl btw.