Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Leon_feyenoord

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 37 bijdrage(n) van Leon_feyenoord (Pagina: 3 van 4)

Topic: Het Denon DN-X1500 mixer-topic (14-1-2004 15:09:00)
voor mij ook ja, als ik de specificaties zo eens lees.

past ook mooi bij mijn 2 dn-s5000's maar dat mag niet DE reden zijn om hem te kopen
Topic: Pioneer HDJ 1000 (26-12-2003 10:51:00)
Ik heb de pioneer nu al een 3 maandjes, maar is echt een fijn ding, nooit problemen mee gehad. Dus er valt zeker nog wel wat positiefs te melden hier over dat ding happy :)
Topic: Het Denon DN-X1500 mixer-topic (18-12-2003 17:56:00)
Wanneer zal hij ongeveer in nederland te koop zijn? of is daar nog niets over bekend?
in amerika komt hij in januari 2004 uit.
Topic: Het Denon DN-X1500 mixer-topic (18-12-2003 11:02:00)
hier wat extra info van usa.denon.com/catalog/products.asp?l=3&c=31

World`s first 12" 4-channel DJ mixer with 8 source matrix control • 4-channel Club/Mobile/Battle DJ Mixer • Shipping Jan 2004! • 5 line / 3 switchable phono-to-line inputs • High performance 45mm Penny & Giles crossfader • 45mm VCA channel faders • 3 Band parametric EQ with kills • 9 on-board effects • External send/return effects loop • Individual input gains w/PFL meters • FL Tube Display to manage effects (World's First) • 8 Sec on-board Sampler w/edit options • Multi channel assignable crossfader • 2 Mic inputs w/eq adjustments • Talk Over & Mic Post switch • Digital Output (coaxial) • Assignable Booth output w/volume control • Balanced XLR output w/trim • Stereo/Mono output switch • Headphone EQ adjustment by preset • Split cue H/P monitor w/program pan • 3-way BPM counter, Auto/TAP/Manual • 4 Fader start inputs • USB port to add free future plug-ins such as effects (World's First) • Optional 19" rack mount kit (RMDJ-1500)
Topic: syrincs m3-220 statieven (8-10-2003 13:22:00)
Edit Mod: Ik zie even niet wat je met deze post wilt. Daarom verwijderd. Misschien kan je het nut hiervan nog even per e-mail uitleggen-Victor
Topic: Technics nieuwste CD-speler (3-9-2003 22:39:00)
ik vind de s5000 veel leuker om te zien, maar dat is misschien omdat ik hem zelf heb. Aan de functies van de nieuwe technics te zien, is er nix nieuws op de markt.
Topic: syrincs m3-220 statieven (3-9-2003 22:23:00)
hardstikke bedankt, deze komen er zeker!
Topic: syrincs m3-220 statieven (3-9-2003 15:23:00)
ik ben op zoek naar statieven voor de m3-220, ik heb al gezocht op internet en dit forum maar weet niet welke ik moet nemen.
Ik ben nog maar beginner dus weet niet welke maat ik moet pakken. Graag hoor ik welke statieven ik kan gebruiken.
Topic: Het Numark CDX-1 Cd-speler-topic (22-8-2003 14:53:00)
gewoon een grotere DN-s5000(zodat er 12" op kan) met schakelaar cd/lp en een naald die je alleen hoeft te grbruiken in de LP stand.... Simpel toch? happy :)
Topic: Reacties op het "welke draaitafel voor welk budget" topic. (22-8-2003 11:16:00)
ok bedankt voor de info!