Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van BailaXtasis

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 51 bijdrage(n) van BailaXtasis (Pagina: 3 van 6)

Topic: Blacklight effecten (18-9-2003 17:25:00)
Hey, ik heb enkele vraagjes en wou geen nieuw topic opstarten dus...

In een oud boekje van skytronic staan er zo'n soort plastieken staven in verschillende kleuren die je kan plooien als je ze opwarmt. Die staven worden met een blacklight exact hetzelfde als Neon-verlichting.
Ik vind dit nergens en in de discowinkel in de buurt kunnen ze me niet helpen. Weet er iemand waar ik dit kan krijgen?
Of weet er iemand hiervoor een waardige vervanging?

Nog één vraagje, de doorzichtige verf die alleen zichtbaar wordt met een blacklight, waar kan je dit kopen? Ik heb gehoord dat je dit zelf kan maken met producten van de drogist. Klopt dit?

Dank je
Topic: Leuk met een moon (12-9-2003 18:46:00)
Oké, als ik m'n andere gobotunnel onder handen neem zal ik een schakelaar op het motertje zetten ipv de microfoon. Dank u voor de goeie raad.
Topic: Leuk met een moon (12-9-2003 17:28:00)
okay, zal ik op letten!!

Misschien dan toch beter om enkel wat met lensjes te spelen héé laugh :D razz :p
Topic: Leuk met een moon (11-9-2003 21:49:00)
ah, ik dacht dat je het plaatje zelf bedoelde, dat je daar beter niets op soldeert enzo.
Ik zal hem zoveel mogelijk normaal laten werken zodat hij niet kapot gaat.
Wat bedoel je met "lees je wel?". Als het over nalezen gaat, dat doe ik maar ik heb een nogal ingewikkelde zinformulering en gebruik misschien rare woorden maar ik schrijf namelijk nogal veel poëzie en daardoor... sorry (alweer) sad :(
Topic: Leuk met een moon (11-9-2003 21:31:00)
oo maar er loopt een draadje van 10cm van de print naar de microfoon die naar buiten gericht zit. Ik heb de microfoon eruit gehaald , vanbinnen gestoken en in dat gaatje voor de micro dat knopje gezet. Dan hoef ik niets bij te boren.

het werkt, het zal wel niet ontploffen hoop ik sad :( en verder blijf ik er met m'n pootjes beter af voordat ik inderdaad met m'n haar recht m'n kamer uit kom. razz :p
Topic: Leuk met een moon (11-9-2003 16:55:00)
oooo shocked 8O

Ik ga er dan maar afblijven denk ik!!! Is het nu beter dat ik de microfoon aan laat staan? Of mag ik het circuit gewoon onderbreken? Dit is wel via een scakelaartje dus 220V door mijn handjes krijgen zal wel niet gebeuren.

Dank u voor de tip/waarschuwing.
Topic: Leuk met een moon (10-9-2003 21:53:00)
okay, ik kon het weer niet laten met m'n effecten te prutsen...

Ik wou m'n gobotunnel één enkele kleur laten schijnen om gewoon iets te verlichten.
Wat heb ik gedaan? Kniptang... draadje naar microfoon en... KNIP!! laugh :D
maar... natuurlijk heb ik daar dan een schakelaar tussen gezet en dit werkt perfect!!

Ik ben van plan m'n andere effecten daar ook mee te voorzien en zelfs beter!! Als je de draden zonder microfoon verbind gaat hij waarschijnlijk blijven ronddraaien (maar dit ben ik nog niet zeker) dus zou ik met een schakelaar op drie standen werken (UIT, AAN en MICRO).

Misschien geef ik hier iemand een idee door of is het een oplossing voor iemands probleem.

Succes ermee!!
Topic: LED moonflower V.S. Halogeenlampje... (10-9-2003 21:41:00)
Mooie service!!! Echt waar, zo voorkom je inderdaad discussie en kan de koper er nog zekerder van zijn dat het geen brol is dat hij toegestuurd krijgt!!
Dat de postorderbedrijven etc... daar maar eens een voorbeeld aan nemen!!

PUIK WERK!!
Topic: LED moonflower V.S. Halogeenlampje... (9-9-2003 16:51:00)
oké, alsins bedankt voor de inspanningen éé!! Is inderdaad wel stom van de importeurs...

Succes ermee wink ;)
Topic: LED moonflower V.S. Halogeenlampje... (8-9-2003 17:19:00)
(effe topic nieuw leven inblazen...)
en Dré?? Al zo'n LED-flower besteld, in handen gekregen, getest? Want ik ben toch nog steeds benieuwd hoor!! Groetjes