Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van BENjpt

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 97 bijdrage(n) van BENjpt (Pagina: 3 van 10)

Topic: WAAROM par's als basisverlichting?!? (7-10-2003 13:58:00)

BailaXtasis schreef:

Het zijn draadloze stopcontacten op radiogolven dus tot zeker 100m ver. Zo heb ik er zes.
Haha, draadloos 240V?? Ik kom niet graag op je feestjes.. wink ;)
Als je dat hebt uitgevonden, is je bankrekening veilig gesteld voor de rest van je leven.. razz :p

Wat betreft draadloos DMX, het kan wel alleen zal je zelf ff moeten (de)moduleren..

gr.
Topic: Verschil tussen de Scanmaster 1 en Scanmaster 2 (30-9-2003 15:47:00)

Niek Bolscher schreef:

Zoals gezegd: proggen met verstand voorkomt veel trammelant.

BIG difference no???
He Niek,

M.a.w.: aangepast proggen vanwege de beperkingen van de scanmaster1..
Of het z'n geld waard is, dat verschilt dus per persoon.. voor jou niet voor een ander wel..
Degene die die scanmaster2 hebben, kunnen dus ook proggen zonder verstand happy :)
Topic: foto's maken (24-9-2003 15:56:00)
absoluut eens!

2 Niek: ik zou niet teveel verwachten van dat soort filmpjes... sad :(
geluid+beeld is vaak bagger..
Topic: LC2412 of Showmaster/Scenesetter 24? (23-9-2003 12:33:00)

PatrickK schreef:

Victor schreef:

- uit hoeveel stappen kan een chase bestaan?
Volgens de handleiding kan hij in totaal 4200 stappen opslaan. Er staat geen limiet per chase bij. (totaal 4x12 chases)
99 steps per chase.
Topic: Firestorm (22-9-2003 13:19:00)

LJ AIR schreef:

Maar bij m'n cyclone staat het hele telsysteem er bij, bij de soundbeam is het enigste 6dipswitches. waar 1,2,3,4,5 en 6 bij staat. Is het dan wel mogelijk om hem aan te sluiten op een scanmaster??
gr.
lj air
In principe wel, alleen gaat je adres tot maximaal 62 (2 tot de macht 5 en alles daaronder)? Alleen ik moet zeggen dat ik het nog nooit gezien heb..
Topic: BOTEX DJ MINGLE (18-9-2003 15:21:00)

Victor schreef:

Een 16A groep, 230 volt kan theoretisch belast worden tot 3.680 Watt. In de praktijk kan je hier dus moeiteloos 4 PAR-64 spots à 1.000 watt op aansluiten, tenzij deze continu op volle kracht branden. Zeker met de ouderwetse keramische zekeringen is dat geen punt.
Maar ik proef hieruit dat je dus wel stiekum een gok neemt..
Topic: BOTEX DJ MINGLE (18-9-2003 15:11:00)

Dré schreef:

T-4 heeft een 5-tal stopcontacten. 4 voor de 4 parren en 1 extra waar continu spanning op staat. De T-4 gaat zelf met een netstekker in een stopcontact.
Nu gebruik ik zelf altijd par56 (300 watt). Voor mij voldoende en practisch ivm beschikbare groepen. Maar wat ik me afvraag: als ik nu 4xpar64 (1000watt) gebruik = 4Kw dan kan dit theoretisch niet op 1 groep. Echter is dit in de praktijk ook zo? M.a.w. dat een T4 met par64 niet perse op krachtstr. hoeft (als daar de aansluiting op een T4 voor zou zijn)?

gr.
Topic: Firestorm (17-9-2003 13:34:00)

Victor schreef:

Klopt.

Zo kan ik (op de Ultralite tafel) een scene maken waarin de scans 1 t/m 3 een cirkel rechtsom maken, met een bepaalde kleur, gobo, en strobend, scans 4 t/m 6 dezelfde cirkel maar dan in andere richting en andere kleur.
Maar voor die goedkopere tafels (dus scanmaster2) kan ik PER scene, meerdere scans wel een eigen stand geven? Dus niet allemaal dezelfde kleur/gobo/stand etc..?
Topic: [Vraag] Speakers op stand of zelf maken van hout?? (17-9-2003 12:18:00)

Dré schreef:

Volstoppen met glaswol.
Ja en daarna lekker met je blote rug in woelen laugh :D laugh :D

krab krab..
Topic: Firestorm (17-9-2003 12:16:00)

martijn schreef:

als je eindelijk flink wat van die scenes heb, kun je een chase proggen. dat houdt in dat je niks meer doet dan al die scenes erin te 'plakken'. (in totaal kun je 240 scenes proggenm, dus 240 verschillende standen)
Ik begrijp hieruit dat 1 scene hetzelfde is als 1 stand van je scans (=1 stand pan/tilt/kleur/gobo)?