Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj Jasper

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Dj Jasper (Pagina: 3 van 20)

Topic: Touchscreen (5-4-2007 20:43:00)
Hallo
Ik draai al een tijdje met succes Lightjockey. Alleen ik doe dat vaak samen met geluid waardoor ik niet altijd even veel tijd heb om alles perfect te timen, muis te pakken enz.

Nu heb ik een touchscreen (scherm 2) gekocht en deze op mn laptop (scherm 1) aangesloten, het werkt bijna perfect. Ik heb mijn bureaublad uitgebreid.

Als ik nu een lijst naar beeldscherm 2 sleep kan ik met de muis alles aantikken op het 2e scherm, maar als ik dan het het touchscreen aanraak reageert die op het scherm van de laptop. Dus het touchgedeelte is aan het beeld van mijn laptop gekoppeld maar het beeld wat het scherm geeft is het uitgebreide bureaublad. Weet iemand de oplossing?
Topic: Filterz oordoppen (27-1-2007 14:59:00)
Ik heb de exinore er flexcomfoort met 15 db filter, stukje naar onder scrollen:
https://www.decibelhoortoestellen.nl/gehoorapparaat/gehoorbescherming.htm

Edit: inmiddels gelukt om de filter eruit te halen, truc was de zijkantjes opzij halen!
Topic: Filterz oordoppen (27-1-2007 14:41:00)
Het zijn inderdaad aangemeten doppen. Maar hoe hard ik ook druk, de filters komen niet bepaald los.
Topic: Filterz oordoppen (27-1-2007 14:26:00)
Ik heb al een tijdje comfoordoppen van beter-horen, maar heb ze nooit echt grondig gereinigd. Nu heb ik er een setje bijgeleverd gekregen, comfoor smart clean set. Dit is een set om met water te reinigen. Nu stond er op de handleiding van de oordoppen zelf, dat de filters niet tegen water kunnen. Maar om die cleaning set te gebruiken, moet je tabletten oplossen in water. Kan ik dit gewoon doen, of moeten de filters er op de een of andere manier uit?
Topic: Centraal Examens 2006 (28-6-2006 10:35:00)
Na herkansing grieks alsnog gymnasium-diploma behaald!!!!
Topic: Centraal Examens 2006 (16-6-2006 10:17:00)
Geslaagd voor Atheneum, grieks ging niet zo goed. Dit wordt een her zodat ik toch mijn Gymnasium-diploma heb! happy :)
Topic: Het bouwen van een case (17-5-2006 12:38:00)

Dré schreef:

Popnagels consequenter poppen (dus niet de ene keer in ril-1, de andere keer in ril-2).
Popnagels zitten inderdaad niet echt mooi, dat klopt. Er is 1 popnagel wat hoger gepopt, omdat er daar een gat zat in het sluitprofiel. Was nog het enigste stukje wat op had. Verder doe ik altijd female gedeelte onderop. Dit zie ik veel meer mensen doen.
Er zitten popnagels op plaatsen waar een handvat kwam (beter over nadenken bij de volgende kist).
Handvat paste er precies onder.

Al met al niet het netste kistje, dat weet ik. Maar het voldoet aan mijn eisen.
Topic: Het bouwen van een case (17-5-2006 11:45:00)
Ja, met de overzethoeken heb ik altijd ruzie, ze zitten soms wat meer naar boven, soms wat meer naar onder. Hoe doe jij dit dan altijd?

Sluitprofiel zet ik altijd vast met popnagels. Ik pop namelijk eerst altijd het sluitprofiel aan de bodem en deksel, en daarna zet ik de vlindersluitingen erin. Als ik het sluitprofiel niet vastzet, ben ik bang dat ze gaan bewegen als ik de vlinders en hoeken boor. Heb je hier ook tips voor?
Topic: Het bouwen van een case (17-5-2006 11:21:00)
Mijn nieuwe zelfbouw kist, gister afgemaakt, enigste (schoonheidsfout) die ik kan ontdekken zijn de popnagls boven het handvat, maar daar valt mee te leven. Er komt een pctje in.

https://www.jbhfeesten.nl/DSCN3233.jpg
https://www.jbhfeesten.nl/DSCN3234.jpg
https://www.jbhfeesten.nl/DSCN3235.jpg
Topic: pc-onderdelen los in flightcase bouwen (17-5-2006 11:18:00)
Klopt, ik heb een externe hdd gekocht, zodat ik mijn cds kan rippen op de thuis-pc, zodat deze pc helemaal clean blijft. Deze zal ik zker uit de kist halen, of heel goed inschuimen.

Het ging mij niet echt om de makkelijk afkoppelbare spullen, maar meer om de ingebouwde dingen zoals moederbord, hdd, processor enz.