Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj-olivier
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 110 bijdrage(n) van Dj-olivier (Pagina: 3 van 11)
Topic: Ophangmogelijkheden in een aluminium tent (14-2-2012 16:08:00)
Zet ook even erbij waar die staat kunnen de boefjes hem zo komen halen zonder veel moeite. Gewoon even aanknopen die kar en weg is ALLES.Daarom vermeld ik ook erbij onder een afdakje, misschien heeft hij hem wel in een schuur staan...Topic: Slechtste ervaring (29-1-2012 19:46:00)
MIXCLOUD
Vanaf 30 januari valt er te stemmen!
Groet PatrickNetjes gedaan! Alleen jammer dat hij een beetje langdradig wordt. Als je dan de zang aan het begin hoort dan hoor je een effectje, dan denk je van nu komt ie maar dan valt het een beetje tegen. Dan vind ik hem lekker worden vanaf 10.13 tot zo'n 12 minuut. Dan is ie soms niet helemaal lekker in gemixt. Verder zitter er lekkere stukken in hoor
Zoals @ ozzy al aangeeft, mag dit zelfs helemaal niet. Een tentdak is niet gemaakt om even zware lichtapparatuur aan te hangen, dit zijn statieven ed WEL. Een tentdak kan toch wel iets minder hebben dan statieven die ervoor gemaakt zijn.
mijn conclusie: GEVAARLIJK
Topic: Ophangmogelijkheden in een aluminium tent (14-2-2012 13:07:00)mijn conclusie: GEVAARLIJK
Zou ik nooit aan beginnen, je weet maar nooit wat er kan gebeuren als die handel eraf valt.
Topic: Welke versterker voor deze Boxen? (12-2-2012 15:53:00)Er is niet persé iets mis met lowbudget boxen, hangt er vanaf hoe lowbudget.
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (2-2-2012 17:28:00)Het probleem met een corsa is dat hij voor ons groot genoeg is als er niemand mee hoeft... laat het nou net zijn dat we met zijn 2en zijn
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (2-2-2012 17:04:00)Hahaha, de auto hadden we ook niet voor het kiezen, het was een toyota prius of een opel corsa...
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (1-2-2012 18:39:00)Wij vervoeren onze spullen in een te kleine Toyota Prius
Topic: Slechtste ervaring (1-2-2012 18:37:00)
Soundsmurf schreef:
djgys schreef:
bij mij zit alles in de aanhanger dus altijd alles bij ( is niet zo heel veel )
ja wij zitten er ook over te denken om over een tijdje een aanhangwagen te verbouwen/kopen. Maar dan laten we niet al het spul erin staan, hij zal onder een afdakje moeten gaan staan...
Topic: Orientatie digitale mengtafel (25-1-2012 22:04:00)Ja, daar geef ik je gelijk in. Maar hij wil graag reacties. Kan hij hem beter in dat topic zetten ;)
Topic: Plaats hier je eigen productie/mix/remix! (25-1-2012 19:54:00)PatrickvHaeften schreef:
Voor de komende Starbeach DJ Contest heb ik vanmiddag even een mix opgenomen.MIXCLOUD
Vanaf 30 januari valt er te stemmen!
Groet Patrick