Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Funkybeats
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 72 bijdrage(n) van Funkybeats (Pagina: 3 van 8)
Topic: velleman space 250 (4-10-2003 11:34:00)
mag ik vragen waar je ze koopt. ik kom er net namelijk achter dat de 2de hands advertentie over de vellemans zo'n 200 km van mij vandaan is :) of waar kan ik velleman scanners kopen nieuw?
Topic: velleman space 250 (4-10-2003 11:29:00)ik moet ook nog mijn lichtset kwijt en dan ga ik er ook halen denk ik als ik dat zo hoor wat jij gezien hebt :)
Topic: velleman space 250 (4-10-2003 10:46:00)daarom de specs klinken allemaal wel goed. maarja je kan tegenwoordig niet meer op alleen de specs kopen want het kan ook een hoop kul zijn bij elkaar en misschien werkt het ding maar half aangezien de prijs. als er nu mij is iemand kon vertellen dat het een EXACTE kopie is van de mx-4 dan lijkt het mij vrij duidelijk dat ik ze ook bestel :)
Topic: velleman space 250 (4-10-2003 10:34:00)ik lees nu al een tijdje een hoop discussie wat nu de beste goedkope scanner is.
nu lees ik dat de velleman space 250 een EXACTE kopie is van de martin mx-4. aangezien de martin mx-4 aardig profi is en de velleman de helft van de martin kost lijkt me dit zeeeeeeer aantrekkelijk. of zijn er mensen die mij hier verder iets over kunnen vertellen. heb namelijk ZELF geen ervaring met het merk "velleman".
bij voorbaad dank
Topic: cyclone's + scanmaster 1 (6-9-2003 19:45:00)nu lees ik dat de velleman space 250 een EXACTE kopie is van de martin mx-4. aangezien de martin mx-4 aardig profi is en de velleman de helft van de martin kost lijkt me dit zeeeeeeer aantrekkelijk. of zijn er mensen die mij hier verder iets over kunnen vertellen. heb namelijk ZELF geen ervaring met het merk "velleman".
bij voorbaad dank
owzo. maar waar kan ik zon terminator halen als ik ze in de shop zoek dan vind ie nix.
Topic: cyclone's + scanmaster 1 (6-9-2003 19:09:00)dus van mijn scanmaster gaat er een kabel naar men 1ste cyclone... vanuit die cyclone gaat ie naar de andere cyclone en hoe zit dat dan met die terminator?
Topic: cyclone's + scanmaster 1 (6-9-2003 18:06:00)terminator?
Topic: cyclone's + scanmaster 1 (6-9-2003 13:03:00)ja en welke kabels moet ik nu hebben? gewoon 2 van deze
www.new-line.nl/v/5982
Topic: cyclone's + scanmaster 1 (6-9-2003 12:44:00)www.new-line.nl/v/5982
kga dus binnekort 2 cyclone's kopen met zon scanmaster dmx paneel. maar welke kabels moet ik daarvoor allemaal hebben? of zit dat erbij? kweet dat namelijk niet echt zo. help.
Topic: par set (27-8-2003 11:42:00)en zon dmx dimpack gaat er dan tussen en vnauit daar gaat er een kabel naar de pars.. kan iemand mij nog vertellen welke bekabeling daar allemaal nog voor nodig is