Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Mark Vriens

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 55 bijdrage(n) van Mark Vriens (Pagina: 3 van 6)

Topic: Pioneer DJM-850 Topic (28-2-2012 15:42:00)

Masterboy schreef:

De mixers verkopen toch masaal met of zonder goede faders.
Lang leve de marketing van Pioneer...
Topic: Pioneer DJM-850 Topic (27-2-2012 21:09:00)
Ik zie in webshops dat de 800 inmiddels niet meer leverbaar is, iig niet meer te bestellen is!
Topic: Kleurcodering voor kabel (diameter/lengte) (18-9-2011 11:40:00)
wel een ULTRA-di he :)
Topic: Daslight VS Sunlite (10-9-2011 22:30:00)

BSS schreef:

Maar het is zoveel leuker dan goedkope tafeltjes :)
Maar je kan er ook meer mee dan gewone tafeltjes... :) Dat is dan weer het voordeel vind ik zelf
Topic: Logo's ontwerpen. (24-8-2011 19:33:00)
Kijk aan, dat ziet er al leuk uit :) Zou je anders via de mail een contact op kunnen nemen als jij een logotje voor mij wil ontwerpen? Ik heb al wel een aantal ideetjes...
Topic: Logo's ontwerpen. (24-8-2011 11:19:00)
hmm... Ik wil dit logo voornamelijk gaan gebruiken om op een doek te drukken en dit als deel van het meubel te laten maken. Verder moet het duidelijk zijn wat ik doe, misschien dat het leuk is om boven de naam een eq te zetten oid?
En de kleur, ik zat te denken om van MVMusic, de MV oranje te maken.
Topic: Logo's ontwerpen. (23-8-2011 22:43:00)
Hoi allemaal,

Ik ben ook op zoek naar een nieuw logo, misschien dat er hier iemand is die me kan helpen hiermee.
Op het moment heb ik een beetje een saai logo.. Logo
Hier wil ik graag wat leuks van maken in de trant van iets wat met het bedrijfje te maken heeft... Wat mij betreft hoeft dat 'drive in show/geluidstechniek' er niet bij op, omdat ik dit meer als onderdeel van mijn meubel op een spandoek wil zetten...
Lijkt het je leuk om iets te maken, neem dan contact op!

Alvast bedankt,
Mark
Topic: Geslaagd?!?! (17-6-2011 18:00:00)
Deltion in Zwolle, verkorte opleiding omdat deze MBO is.
Topic: Geslaagd?!?! (16-6-2011 16:25:00)
En ook ik ben gebeld! Geslaagd voor Havo profiel 3, natuur en gezondheid!
Nu een feestje en volgend jaar Podium en Evenemententechniek studeren!
Topic: Geslaagd?!?! (16-6-2011 14:16:00)
Ik wordt tussen vier en zes gebeld om te horen of ik ben geslaagd... Wachten maar :(