Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Stinos

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Stinos (Pagina: 3 van 20)

Topic: Aanschaf Macbook - Wat erop en eraan als technicus?? (3-5-2014 13:35:00)
Hallo Allemaal,

Volgend jaar ga ik van start met de studie Podium en studio techniek aan de HBA.
Hiervoor heb ik een laptop nodig en zit ik eraan te denken om een macbook te kopen.
Het klinkt misschien gek maar veel technici om mij heen werken allemaal met macbook's, daarom wil ik ook graag hier de vraag stellen wat je er wel op moet hebben/ bij moet kopen en wat niet?
Ik zat sowieso te denken aan een 13'' variant i.v.m de compactheid. Ik ga de laptop dus gebruiken voor op klussen, en voor op school.

Alle tips en ervaringen zijn dus welkom! happy :)

Alvast bedankt,

Stijn
Topic: Technics SL1200 slechts 1 kanaal (1-5-2014 20:24:00)
Bedankt voor jullie reactie.

Ik vond het inderdaad ook erg toevallig.
Alles gewisseld, platen, verschillende naalden, andere mixer, etc etc.

Splittertje had ik helaas niet bij de hand, die komt nu wel mooi in m'n toverkoffertje laugh :D
Topic: Technics SL1200 slechts 1 kanaal (27-4-2014 14:51:00)
Ik wil toch graag even dit topic kicken,

Gister op klus precies het zelfde probleem gehad, en dan wel met 3 stuks. één kantje geen geluid, heb alles uitgesloten, (kanaaltjes, naalden, mixer etc gewisseld maar telkens het zelfde probleem.
Het bizarre is dat het de hele tijd heeft gewerkt, maar op het laatst gingen ze achter elkaar door met allen hetzelfde probleem. Voor in de toekomst zou ik graag willen weten wat je hier op klus met beperkte middelen aan zou kunnen doen om het op te lossen of te voorkomen?

Alvast bedankt!
Topic: Midas Venice met waterschade- HULP GEZOCHT! (7-3-2014 21:43:00)
Jup,

Mastermodule was naar zijn grootje, verder meteen een beurtje gegeven en veel masterknoppen/potmeters/ elcotjes en een paar highpass filters vervangen zo uit mijn hoofd happy :)
Topic: Midas Venice met waterschade- HULP GEZOCHT! (2-3-2014 20:27:00)
Zo, deze is al weer een paar weekjes terug, and it's alive! laugh :D
Topic: Schotten in speaker trillen mee (2-3-2014 20:26:00)
Het was inderdaad al opgelost, heb het inderdaad opnieuw verlijmd met de pu bruislijm. helaas is nu weer de andere aan de beurt.. flut dap kastjes sad :( shut up :X
Topic: Schotten in speaker trillen mee (14-12-2013 18:10:00)

Frodo schreef:

Ik zou zeggen stevig bracen en alles verlijmen met bruislijm

Ik weet nu niet exact hoe de kast in mekaar zit maar als je extreem wilt doen kan je de kast eventueel gewoon hermaken in 15mm berken multiplex met lamellos en alles verlijmt met bruislijm + goede bracing.
Gaat een pak schelen maarja is een hoop werk maar veel van die fabriekskasten zijn niet zo echt degelijk.
Thanks voor de tip, helaas zie ik dat laatste niet echt zitten aangezien 't voor een licht en geluid groep is op een school. Die niet echt letten op goed geluid maar willen gewoon weer dat de kast goed en stevig genoeg in elkaar zit, Ik zat dus inderdaad te denken aan verlijmen met bruislijm n eventueel op sommige plekken kleine hoekijzertjes plaatsen..?? of raden jullie dit sterk af..?

Groeten,
Stijn
Topic: Schotten in speaker trillen mee (14-12-2013 14:01:00)
Ik zat zelf inderdaad ook te denken aan (bruis) constructie lijm, maar zou graag jullie verdere ervaringn horen aangezien 't voor geen meter klinkt nu laugh :D
Thanks voor je tip iig!
Topic: Schotten in speaker trillen mee (14-12-2013 11:49:00)
Beste Collega's ,

Was laatst op een feestje op school aan het draaien en kwam erachter dat er iets in onze mid kasten ontzettend liep mee te trillen tot aan ergeren toe...
Aan het einde v.d avond de kast open getrokken (Dap roadset) en erachter gekomen dat er toch wel een paar schotten speling hebben/los zitten.
Wat zouden jullie adviseren om hem weer trillings vrij te maken?

Graag hoor ik van jullie,

Met vriendelijke groeten,

Stijn
Topic: Midas Venice met waterschade- HULP GEZOCHT! (12-12-2013 09:07:00)
Hij gaat vanmiddag naar DSL alv te apeldoorn.
Hoop dat ze hem weer helemaal goed krijgen!