Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van John_voof

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 198 bijdrage(n) van John_voof (Pagina: 3 van 20)

Topic: DAP AX-18B x 4 wat voor versterker? (21-8-2005 19:46:00)

tfproductions schreef:

de enige producten van dap die ik ken die waar voor hun geld zijn dat zijn de klittenbandjes om de kabels netjes vast te houden.
Mogen we hieruit opmaken dat jij je nooit echt hebt verdiept in de producten van DAP en je dus niet weet waar je over praat?

Verder: weer ontopic wink ;)
Topic: DAP AX-18B x 4 wat voor versterker? (21-8-2005 16:56:00)
Als de OP gneoeg geld had, kon hij meteen een F1 set erin zetten. Jammer genoeg heeft niet iedereen een geldboom in zijn tuin, dus dan maar iets goedkopers. En DAP heeft trouwens ook producten met een keurige pijs/kwaliteit verhouding!
Topic: DAP AX-18B x 4 wat voor versterker? (20-8-2005 21:15:00)
Ik zou ze ook parallel aansluiten en een versterker zoeken die méér als 1000W in 4 Ohm kan pompen (denk aan Palladium serie van DAP)
Topic: Crown XLS (20-8-2005 21:12:00)

DjProbe schreef:

even offtopic:
wat is je richtprijs ?
Dit kun je beter afhandelen via de mail/nieuw topic wink ;)
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (19-8-2005 19:06:00)

Fredje schreef:

in mijn geval 360 graden anders is dan jij verklaart.
360 graden nog wel? Is dat niet 180 teveel? wink ;)
Topic: Beatmixen (18-8-2005 18:47:00)

vaffunculo schreef:

Moet je nou de plaat die je gaat inmixen al van te voren gelijkzetten met pitch of daarna pas als je de plaat hebt losgelaten. sad :(
Als je van te voren weet dat je nieuwe plaat veel langzamer/sneller is kun je daar natuurlijk al je pitch op af schatten (heel precies zal dat vaak niet zijn). Als je het weet is het handig, want het bespaart je weer 2 seconde luisteren wink ;)
Topic: FreeFloats voor CD Decks.... rare gedachte of.... (14-8-2005 02:56:00)

DJ Delay schreef:

foto!
Space not available
The space you are trying to view may not exist or access to it may be restricted.

Effe je space voor iedereen toegankelijk maken?
Topic: Het Punisher baskast topic (25-7-2005 21:47:00)
Ziet er ganz geil uit Joost! Heb je er ook een stel toppen al bij?
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (25-7-2005 16:16:00)
Ja, dat heb ik nu ook: die oude zomerhitjes hoor je lang niet zovaak als de top4 hits, en ik vind ook de oude hits wel fijn om te horen, ipv alleen maar recente top40 muziek. Een keer wat afwisseling, en meestal klinken de oude hits de mensen toch wel bekend in de oren, als ze ze weer horen.
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (25-7-2005 16:10:00)

sinuz schreef:

Dat is een van de eigenschappen die je vaak bij een zomerhit tegenkomt.
Wat? Dat het verslavend is en dat je het nummer daarna helemaal zat bent omdat he grijs is gedraaid? Of maar 1 van de 2?