Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Lazy

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 51 bijdrage(n) van Lazy (Pagina: 3 van 6)

Topic: laser spidergeek (10-9-2003 17:31:00)

roberto schreef:

www.laserillusion.tk daar staan ook wel leuke lasers voor een leuke prijs, voor 1000 man heb je toch wel 300 mw nodig.

ik hoop dat je er wat aan hebt, vraag anders ff aan victor om raad.
Ja daar ben ik gister weeste kijken en was erg onder de indruk van de lichtopbrengst..
Topic: laser spidergeek (10-9-2003 16:38:00)
ik wou de topic spidergeek eigenlijk weer even open gooien want zit een beetje met een vervelend puntje...

Ik ben op zoek naar een laser waarmee ik in een feesttent voor pak hem beet 1200 man een aaridge lasershow kan geven... Hoeft niet te professioneel maar ik wil wel dat men iets van de laser kan zien!!

Nou sprak ik laatst iemand op internet die de 50mw spidergeek verkoopt en die zei mij dat die spidergeek erg veel lichtopbrengst gaf en dat hij hetzelfde effect zou geven als een andere 200 mw dpss laser.. En hij zou zalen tot 2500 man kunnen doen en een afstand van 65 meter... Nou lijkt me dit een beetje aan de stugge kant..

Gister ben ik wel op een adres weeste kijken waar ze 300mw lasers verkopen en was erg onder de indruk maar als ik de prijs van een spidergeek en die 300mw versie vergelijk dan begin ik toch te twijfelen wat ik moet doen...

wat zijn ervaringen van mensen met de spidergeek??
Topic: Backdrop: waar kopen? (5-9-2003 15:09:00)
Ah, de altijd goed werkende trial-and-error methode. En hoe kom je daarbij?
Heb een paar keer meegelopen bij dingetjes van hem via een kennis van mij die bij een bedrijf in son werkt waar joop van de ende regelmatig klusjes mee doet...

Toevallig zag ik dat en vroeg aan die kennis van mij wat hij deed, maar hij blijkt dus bij elk decor van hem gewoon met een aansteker langs te lopen of het wel geimpregneerd is....
Topic: Backdrop: waar kopen? (4-9-2003 18:10:00)

kerstmanneke schreef:

is dat deze AED: www.aedrent.nl/ ??

dan zal ik ze eens mailen :)
ja dat klopt!!
Topic: Backdrop: waar kopen? (3-9-2003 18:29:00)
AED verkoopt de backdrops voor 1,5 euro per vierkante meter, althans volgens hun 2e hands lijst op internet....

Dus maybe is dit wel een goede oplossing want erg duur is het niet
Topic: Backdrop: waar kopen? (3-9-2003 09:00:00)

Dré schreef:

Ik kreeg een tijd geleden nog een tip van een lichtpik.

Als je wilt weten of een bepaald doek geimpregneerd is of niet moet je er even aan likken. Als het zout smaakt dan is het geimpregneerd.

Overigens is er een 1% kans dat bovenstaande een lulverhaal is (maar dat hoor ik dan graag zodat ik persoon in kwestie op gepaste manier kan straffen (vierendelen o.i.d.)).
Gewoon net als joop van de ende zelf, overal met een aansteker langslopen.... laugh :D
Topic: capaciteit berekenen (2-9-2003 16:42:00)

Victor schreef:

Zullen we hier maar over ophouden? Lazy had al gezegd dat hij wat opgefokt was (kan gebeuren). Bovendien kan je het van iemand met die naam niet gek vinden dat hij z'n drive-in met heftruck vervoert wink ;)
Hahahah... idd laten we het daar maar op houden!!
Topic: capaciteit berekenen (2-9-2003 11:02:00)
Dan nog ff iets... ik lees hier net ff een reply...

pa bedoel ik je geluidssysteem mee!!
had ff niet aan gedacht dat het op die andere manier best lullig over komt...

mijn excuses maar ik bedoelde dus je P.A. of geluidssysteem
Topic: capaciteit berekenen (2-9-2003 10:59:00)

Dré schreef:

Lazy schreef:

Tom schreef:

Lazy schreef:

maar waarom zou je je drive in niet op een soort frame/pallet kunnen zetten zodat het super makkelijk te verplaatsen is??
De trap of een verhoging op??
Een zandpad over??
Een smalle gang door met hoeken war je niet kan draaien??
Handig die pallets sad :(
Zeker met een palletwagen.....
Tjah... dan ga jij lekker het red bull meubel tillen...
Strike one...
En wij hebben hier een heftruck met luchtbanden, dat ze die bij jullie nog niet uitgevonden hebben....
En die neem je mee naar elke klus? Mag ik je vragen wat je vervoer is.
En dan nog iets... ga jij wel je pa daardoor krijgen dan door die smalle gangen??
Strike 2. Niet iedereen is een pokdalige puber van 16 met een ego groter dan z'n IQ.
Dan ben ik benieuwd wat voor pa jij hebt, maar die van mij gaat erin ieder geval niet door..
Strike 3.

Kun je me ook maar EEN reden geven waarom ik je niet direct definitief van ons forum moet bannen? Tom bijvoorbeeld is waarschijnlijk van de leeftijd van jouw vader. Lul je ook zo dom tegen je vader? Heb je in dat geval nog wel oren aan je hoofd (IK had ze er namelijk direct afgedraaid).

En nu RAP inbinden anders pleur ik je linea recta van het forum!
Tja.. was misschien een beetje opgefokt ja door een of andere reden maar wat ik ermee wil zeggen is dat jullie het idee van die jongen niks vonden van die pallets maar dat dat idee dus wel vaker gebruikt wordt.. Ik heb onder mij eigen drive in ook geen pallet staan met een heftruck erbij maar bij het bedrijf waar ik werk hebben wij dus zoals jullie nou al weten het red bull meubel gemaakt wat o.a. bij race en rally stond, dat is helemaal van aluminium maar dat ding is zo zwaar en log dat ze hem gewoon op een onderstel hebben staan die ze door middel van een heftruck binnen kunnen rijden...

mijn verdere excuses als ik iemand beledigd mocht hebben maar ik was gewoon een beetje opgefokt door het een en ander...
Topic: capaciteit berekenen (2-9-2003 10:51:00)

Tom schreef:

Lazy schreef:

En wij hebben hier een heftruck met luchtbanden, dat ze die bij jullie nog niet uitgevonden hebben....
Beetje minder kan ook wel.
En dan nog iets... ga jij wel je pa daardoor krijgen dan door die smalle gangen??
Dan ben ik benieuwd wat voor pa jij hebt, maar die van mij gaat erin ieder geval niet door..
Onze grootste case is 60x110x80 bxlxh.
Alles staat bij ons op wielen, en kan dus uitstekend overal door heen en langs.
De meeste van onze cases hebben een breedte maat van 60 centimeter.
Alleen de boxen zijn iets groter.
Je moet nog al een show hebben, als je een heftruc met luchtbanden op lokatie mee neemt.
Ik denk dat je dan wel de grootste show hier op dit forum hebt.
Ja ik werk bij een bedrijf waar wij allemaal dj setjes weg zetten en niet de kleinste ook, maar jah die heftruck hebben we omdat we dus ook meubeltjes maken waaronder die van red bull en die krijg je met geen mogelijkheid opgetild!!