Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Lazy

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 51 bijdrage(n) van Lazy (Pagina: 1 van 6)

Topic: Truss meubel (14-2-2004 01:15:00)
mijn baas heeft zelf iets heel moois gemaakt die hij waarschijnlijk op de PA markt weer verkoopt...

Zal wel eens een foto maken...
Topic: Frankfurter Messe (1-2-2004 14:53:00)

ne0 schreef:

Gaat er nog iemand dit jaar?
ik wil er zeker wel naartoe...
wanneer is het dit jaar??

vorig jaar had ik net een ongeluk gehad dus mocht ik lekker met een rolstoel... laugh :D
Topic: Professionele lichtsturing (30-12-2003 23:31:00)

einstijn schreef:

het is een lief dingetje...
maar ik ken mooiere wink ;)
Ik vind het een waardeloos ding... laugh :D
Topic: Wat kosten jullie nou? (8-12-2003 19:42:00)

Ruud schreef:

is idd ook niet zo duur maja concurrentie he...
Weet je wat ik eigenlijk raar vind:

Vriend van me heeft een grote drive in show met scan's en 16x par 64 en ga zo maar door, en die jongen vraagt 350 euro geloof ik voor een hele avond, als ik dan kijk wat je bij een licht en geluidsbedrijf dat ik ken voor 350 euro hebt... shocked 8O Je hebt dan net een dj meubeltje met een klein geluidssetjes erbij en misschien nog een klein par setje maar daar heb je het dan wel mee gehad...Dus alleen apparatuur en geen dj!!

En het raarste van alles is dat mensen het nog gelijk betalen ook!! Elke week zijn al de discosetjes 2 a 3 dagen verhuurd...
Topic: DMX-besturing via PC voor discotheek (4-12-2003 11:50:00)

DSalembier schreef:

mc hammer schreef:

Ik zou toch nog eens naar Martin Light-Jockey kijken
Die ziet er inderdaad zeer goed uit. Ik zie zelfs Midi-in voor de besturing... lekker...
Iemand ervaring op lang termijn? (meer bepaald: zwakke punten, noodoplossingen, ...)
Leuke van Lightjockey is dat je andere dmx tafels op dit programma aan kunt sluiten zodat je snel er mee kunt werken.. Ik vind het persoonlijk erg makkelijk voor een discotheek en wij instaleren het ook redelijk veel in discotheken, die bijvoorbeeld dan als extra tafel een masterpiece erbij nemen, maar dat kan ook net zo goed een simpel botex tafeltje zijn of helemaal geen extra tafel als je daar het geld niet voor hebt..

Wij gebruiken het al een hele tijd en mijn ervaringen zijn er erg goed mee, nooit last van vastlopen, maar dat komt ook omdat de computers die wij gebruiken gewoon voor lightjockey gebruiken en niet om er ook nog eens de nieuwe need for speed underground op draaien... laugh :D

En wat idd gezegd werd, van bijna alle lichtapparatuur (moving heads/scan's en o.a. collor changers) zijn persoonlijke bestandjes te vinden die je makkelijk in lightjockey kunt laden zodat je de persoonlijke gegevens van de lampen in LJ hebt...
Topic: ultralite missioncontrol vx2 touring (3-12-2003 14:35:00)

DJ bBINK schreef:

Deze tafel staat bij ons in de disco en werk er dus geregeld mee ..

Fijn tafeltje, overzichtelijk en makkelijk in bediening !

Wat wil je er nog over weten ?

Kzal binnenkort es wat foto's schieten.
't Hoafke??
Topic: ultralite missioncontrol vx2 touring (2-12-2003 23:32:00)

Victor schreef:

Ik heb één modelletje goedkoper (de VX Compact). De VX2 Touring was een behoorlijk prijzig tafeltje.
Plaatje: www.techni-lux.com/catalog/controllers/images/vx2-t.jpg

Als je wat wilt weten, vraag gerust. Ik ken deze tafel redelijk.
Moet heeeeel misschien in de nabije toekomst met zo'n tafel in een discotheek werken, zelf kende ik de tafel helemaal niet dus was gewoon benieuwd wat voor iets het was...

Waar is hij mee te vergelijken??
Topic: ultralite missioncontrol vx2 touring (2-12-2003 21:28:00)
Iemand bekend met deze lichttafel??
Elke vorm van info zou erg gewenst zijn!!
Foto's zouden ook helemaal te gek zijn... happy :)
Topic: stroomkast(ofzow) (2-12-2003 18:33:00)

Stijn schreef:

zie mijn vorige uitleg over de t4. Scans en strobo's enzo gaan inderdaad direct op het net en dat kan dan via het multikabelsysteem om teveel kabels te vermijden die naar boven moeten.
Stijn ik zal je 1 ding zeggen: succes met je Atomics via een multikabel!! wink ;)

We hadden laatst een hungaro via een gewone 3x 2,5mm stroomkabel en die werd al super warm dus het lijkt met niet verstandig om zo'n hoeveelheid stroom door een multi te laten gaan... Is hetzelfde principe als een opgerolde stroomhaspel flink op zijn donder geven...

Laten we er maar over op houden, jij bent te vrede met je multikabel en ik met mijn krachtverdeelkast in de truss, wat wil je nog meer... happy :)
Topic: stroomkast(ofzow) (1-12-2003 22:22:00)

kerstmanneke schreef:

en als je stop springt, je truss in :?
Er zitten geen zekeringen in maar automaten en we hebben in die hele tijd dat we het gebruiken nog nooit mee gemaakt en tja zoals Cruijff zegt Ieder vooreel heb zijn nadeel, dus ook deze kast.. wink ;)

Nee maar voor de rest is hij superhandig doordat je weinig kabels nodig hebt en het is gewoon fijn om mee te werken...