Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Jordy91
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 45 bijdrage(n) van Jordy91 (Pagina: 3 van 5)
Topic: versterker doet raar.. (22-7-2010 22:04:00)
Het word nog is interesant ook
ik wacht alleen even af tot me ouwe pa de tijd heeft om met zijn meet-apparaatuur langs te komen.
jordy
Topic: versterker doet raar.. (22-7-2010 18:47:00)
ik wacht alleen even af tot me ouwe pa de tijd heeft om met zijn meet-apparaatuur langs te komen.jordy
ik heb er niet zo heel veel verstand van, maar stel als ik dit meet, en het probleem ligt hier aan, wat kan ik er dan aan doen ?
jordy
Topic: versterker doet raar.. (22-7-2010 18:10:00)jordy
over het clippen.. bij het ene kanaal gaat inderdaad iets eerder het lampje branden, en de knopjes achterop staan allemaal goed..
en over het mengpaneel, ik heb er een ander mengpaneel op gehad en daar was het ook bij. wat je ook probeert het zelfde kanaal gaat altijd ietsje harder.. Ik denk toch dat dit gewoon zo hoort, het verschil is inderdaad kleiner als ik dacht, maar ik wou het toch even vragen voor de zekerheid, iig erg bedankt allemaal voor het meedenken en de snelle reacties
(als iemand nog kan bevestigen dat hij hetzelfde heeft met zijn versterker zou ik dat graag nog even willen horen)
jordy
Topic: versterker doet raar.. (22-7-2010 15:07:00)en over het mengpaneel, ik heb er een ander mengpaneel op gehad en daar was het ook bij. wat je ook probeert het zelfde kanaal gaat altijd ietsje harder.. Ik denk toch dat dit gewoon zo hoort, het verschil is inderdaad kleiner als ik dacht, maar ik wou het toch even vragen voor de zekerheid, iig erg bedankt allemaal voor het meedenken en de snelle reacties
(als iemand nog kan bevestigen dat hij hetzelfde heeft met zijn versterker zou ik dat graag nog even willen horen)jordy
het lijkt me sterk dat het knopje verkeerd op de potmeter zit, want ik heb hem nieuw gekocht.(of maakt dat niet uit?)
de knopjes zijn niet traploos dus met klikjes, ik moet knopje 1 ongeveer 3 á 4 klikjes verder draaien dan knopje 2.
dus het ene knopje staat dan ongeveer op 12 uur en de andere op 1 uur. ook heb ik weleens gehoord over voeding die krom trekt??
als je met je ene kanaal een andere speaker erop zet met een ander wattage, of het ene kanaal voluit en de andere dicht. dat is bij mij
allemaal nooit gebeurt, ik heb altijd de kanalen op de zelfde stand gehad, met de zelfde speakers (wharfedale evp x15)
Topic: versterker doet raar.. (22-7-2010 12:58:00)de knopjes zijn niet traploos dus met klikjes, ik moet knopje 1 ongeveer 3 á 4 klikjes verder draaien dan knopje 2.
dus het ene knopje staat dan ongeveer op 12 uur en de andere op 1 uur. ook heb ik weleens gehoord over voeding die krom trekt??
als je met je ene kanaal een andere speaker erop zet met een ander wattage, of het ene kanaal voluit en de andere dicht. dat is bij mij
allemaal nooit gebeurt, ik heb altijd de kanalen op de zelfde stand gehad, met de zelfde speakers (wharfedale evp x15)
Ik heb de kabeltjes omgedraait, en het bleef het zelfde kanaal wat harder stond.
ik heb hem zelfs zonder mixer aangesloten op een cd speler, en op me laptop maar het bleef hetzelfde.
dus het ligt volgens mij echt aan de versterker. (ook de speakerdraden heb ik omgedraait).
Topic: versterker doet raar.. (22-7-2010 01:45:00)ik heb hem zelfs zonder mixer aangesloten op een cd speler, en op me laptop maar het bleef hetzelfde.
dus het ligt volgens mij echt aan de versterker. (ook de speakerdraden heb ik omgedraait).
Hallo,
Ik heb een american audio v3001 versterker, maar het ene kanaal gaat harder dan het andere kanaal. Ik moet dus
de ene draaiknop meer open draaien dan de andere, om even hard geluid uit beide boxen te krijgen..
Opzich stoor ik me er niet zo aan, maar het lijkt wel alsof het verschil steeds groter word.
Kan iemand me uitleggen hoe dit mischien kan, en of ik er wat aan moet doen?
Alvast bedankt
jordy
Topic: JBL JRX 125 tweeter (18-5-2010 17:19:00)Ik heb een american audio v3001 versterker, maar het ene kanaal gaat harder dan het andere kanaal. Ik moet dus
de ene draaiknop meer open draaien dan de andere, om even hard geluid uit beide boxen te krijgen..
Opzich stoor ik me er niet zo aan, maar het lijkt wel alsof het verschil steeds groter word.
Kan iemand me uitleggen hoe dit mischien kan, en of ik er wat aan moet doen?
Alvast bedankt
jordy
dankjewel, daar heb ik zeker wat aan
Topic: JBL JRX 125 tweeter (16-5-2010 15:48:00)
nog een filmpje gevonden!
ik denk dat het dus gewoon word bestellen uit america..
https://www.youtube.com/watch?v=LWZ6ZeK-IS4&feature=related
Topic: JBL JRX 125 tweeter (16-5-2010 15:08:00)ik denk dat het dus gewoon word bestellen uit america..
https://www.youtube.com/watch?v=LWZ6ZeK-IS4&feature=related
in america doen ze deze erin als vervanging:
Selenium D210Ti
Throat diameter mm (in) 25 (1)
RMS (W) 80
Musical program power (W) 160
Impedance 8 OHMS
SPL 1 W @ 1m (dB) 107
Frequency Resp @-10 dB (Hz) 800 to 20,000
Magnet weight g (oz) 665 (24)
Voice coil diameter mm (in) 44 (1.7)
Cut freq at 12 dB/Oct (Hz) 2,000
Testing Horn HL14-25
Diaphragm material Titanium
Horn connection Thread
Cover/base material Plastic
Brand new & factory sealed
deze specificaties zijn waarschijnlijk hetzelfde als de jrx drivertjes..
Topic: JBL JRX 125 tweeter (16-5-2010 14:52:00)Selenium D210Ti
Throat diameter mm (in) 25 (1)
RMS (W) 80
Musical program power (W) 160
Impedance 8 OHMS
SPL 1 W @ 1m (dB) 107
Frequency Resp @-10 dB (Hz) 800 to 20,000
Magnet weight g (oz) 665 (24)
Voice coil diameter mm (in) 44 (1.7)
Cut freq at 12 dB/Oct (Hz) 2,000
Testing Horn HL14-25
Diaphragm material Titanium
Horn connection Thread
Cover/base material Plastic
Brand new & factory sealed
deze specificaties zijn waarschijnlijk hetzelfde als de jrx drivertjes..
het boekje ligt op dit moment in de opslag (wegens verhuizing)
het gaat over de wharfedale EVP-X15 enkele 15'' woofer (300 watt rms)
het gaat over de wharfedale EVP-X15 enkele 15'' woofer (300 watt rms)