Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van BSS
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van BSS (Pagina: 3 van 20)
Topic: Beoogde aankoop voor Carnavalswagen en verhuur (17-1-2019 14:35:00)
Zeer prima setje voor weinig geld.Totaal geen fan meer van Dap helaas... Voor binnen in de tuin/garage is dit wel leuk, maar voor buiten niet. Gekke uitspraak voor iemand die in het 1000 euro segment een geluidset wil samenstellen en hiervoor naar luidspreker met piezo tweeters kijkt.
Wat vind je dan binnen dat budget wel leuk?
Als je alleen de budgetreeksen kent begrijp ik je reactie maar vanaf de X-reeksen is het prima prijs kwaliteit.Topic: Technics introduceert SL-1210MK7 (14-1-2019 13:18:00)
Da's vreemd, deze dingen geven normaal geen midden weer
Topic: Daslight hardware midi controller (8-6-2018 11:04:00)
DCrs schreef:
Stefke96 schreef:
Stond laatst nog een dap soundmate 3 mk2 set op marktplaats voor 750,-Zeer prima setje voor weinig geld.
Wat vind je dan binnen dat budget wel leuk?
Als je alleen de budgetreeksen kent begrijp ik je reactie maar vanaf de X-reeksen is het prima prijs kwaliteit.
Ik zou ze bijhouden en kijken wat ze over 10-20j waard zijn ;)
Sommige dingen moet je met winst verkopen als je ze lang genoeg bij houdt.
Topic: Advies over DJ Set, db DVA S09....Welke toppen: db INGENIA IG4T of IG3T, of RCF NXL 24-A (19-11-2018 08:22:00)Sommige dingen moet je met winst verkopen als je ze lang genoeg bij houdt.
de ig4t is niet het grotere broertje maar is voor iets meer subtielere klank als ik me niet vergis, en de ig3t voor wat ruiger werk.
Maar om nu te zeggen dat die makkelijker te tillen zijn op een paaltje, dan moet ik je toch teleurstellen. Zeker wegens geen handvatten aan de zijkanten vind ik de ig3t niet leuk om op een paaltje te zetten of nog erger, af een paaltje te halen, want dan moet je een speaker die boven je uit torent recht omhoog tillen terwijl je hem eigenlijk enkel aan de onderste helft vast hebt.
Maar kwa klank en prestaties ben ik wel tevreden over de ig3t's.
Topic: Daslight hardware midi controller (1-10-2018 08:19:00)Maar om nu te zeggen dat die makkelijker te tillen zijn op een paaltje, dan moet ik je toch teleurstellen. Zeker wegens geen handvatten aan de zijkanten vind ik de ig3t niet leuk om op een paaltje te zetten of nog erger, af een paaltje te halen, want dan moet je een speaker die boven je uit torent recht omhoog tillen terwijl je hem eigenlijk enkel aan de onderste helft vast hebt.
Maar kwa klank en prestaties ben ik wel tevreden over de ig3t's.
Sinds kort van daslight 3 naar daslight 4 overgestapt.
Ik mis nu wel de mogelijkheid om meerdere keyboard triggers aan een scene te hangen. in Daslight 3 kon je dat comma separated, maar in daslight 4 precies niet.
Ik programmeer mijn showtjes gewoon onder de nummertjes 1, 2, 3 ...
Bv 1 = openingsdans
2 = kleurrijk
3 = stroboshow
...
Maar als ik een scene in 2 shows wil steken is dat nu dus niet meer mogelijk. Of mis ik iets? Kan me moeilijk voorstellen dat ze dit weggelaten hebben.
Ook in de show mode kan je geen keyboard shortcuts (of midi) toewijzen aan zo een button.
Topic: Daslight hardware midi controller (21-9-2018 08:07:00)Ik mis nu wel de mogelijkheid om meerdere keyboard triggers aan een scene te hangen. in Daslight 3 kon je dat comma separated, maar in daslight 4 precies niet.
Ik programmeer mijn showtjes gewoon onder de nummertjes 1, 2, 3 ...
Bv 1 = openingsdans
2 = kleurrijk
3 = stroboshow
...
Maar als ik een scene in 2 shows wil steken is dat nu dus niet meer mogelijk. Of mis ik iets? Kan me moeilijk voorstellen dat ze dit weggelaten hebben.
Ook in de show mode kan je geen keyboard shortcuts (of midi) toewijzen aan zo een button.
Goh, dat hoeft geen weken te duren hoor.
Per lamptype mogelijks kleur, gobo, beweging, dimmer en dan wat groepjes maken en sneltoetsen toewijzen.
Topic: Upgrade tweeters (20-9-2018 13:59:00)Per lamptype mogelijks kleur, gobo, beweging, dimmer en dan wat groepjes maken en sneltoetsen toewijzen.
Gewoon een AX-15B of X-15B er onder en lekker doorlussen.
Gaat prima.
Topic: 18" SUBs (22-8-2018 12:19:00)Gaat prima.
Oei oei en de Beyma 18g50 is eigenlijk maar 750 watt AES
Topic: Defecte Bose 802 mk II (12-7-2018 15:44:00)
MarcAngelo schreef:
1x Speelt midden en hoog, maar laag ontbreekt.
Leuke tip van de akai!
Mijn bedoeling is inderdaad vooral om de muis en toetsenbord niet te hoeven gebruiken.
Dus waar er een fader op een chase op het scherm staat die ik nu met de muis moet bedienen (op de live tab) zou ik dat via een fader wilen kunnen doen. Ik veronderstel dat ik dan eerst de gemapte knop moet indrukken en nadien de fader op deze knop invloed heeft.
Voor die 70 euro lijkt me dat idd een prima ding.
Topic: Daslight hardware midi controller (8-6-2018 09:44:00)Mijn bedoeling is inderdaad vooral om de muis en toetsenbord niet te hoeven gebruiken.
Dus waar er een fader op een chase op het scherm staat die ik nu met de muis moet bedienen (op de live tab) zou ik dat via een fader wilen kunnen doen. Ik veronderstel dat ik dan eerst de gemapte knop moet indrukken en nadien de fader op deze knop invloed heeft.
Voor die 70 euro lijkt me dat idd een prima ding.
in welke zin is de usb verbinding onbetrouwbaar?
Valt de verbinding weg ofzo?
Aan de prijs kan ik helaas niet veel doen ;) tenzij er goedkopere alternatieven zijn?
Valt de verbinding weg ofzo?
Aan de prijs kan ik helaas niet veel doen ;) tenzij er goedkopere alternatieven zijn?