Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Ozzy
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 93 bijdrage(n) van Ozzy (Pagina: 3 van 10)
Topic: Wat kosten jullie nou? (19-12-2011 00:43:00)Tijd voor een update?!?
Ok ik geef toe..hij draait op windows, niet ideaal..
Maar ik herken de problemen niet..
Daarnaast kan je alle schermen zelf instellen/aanpassen/verschuiven etc....
Dus onlogische schermen of onlogische gebruiker?Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (1-12-2011 22:02:00)
Komt goed uit dat je het voorbeeld Opel Corsa B (1.4) voor de dag haalt mn pa heeft
toevallig zo'n auto.
Ik citeer uit het kenteken bewijs: Maximum te trekken massa: ongeremd 450 kg.
Vergis je niet dit is maar een voorbeeld, nog een voorbeeld de Opel Zafira 1.8
(waar toch veel mensen eigenaar van zijn in dit wereldje) Ongeremd 600Kg.
Dit zijn zo 2 willekeurige voorbeelden het hadden ook Ford's, Mitsubishi's of
VW's kunnen zijn, vandaar mijn bericht stukje hoger op deze pagina.
PS de 206 die je aanhaalde mag geremd 900 kg trekken dus ik zou er geen 750Kg
ongeremd aan hangen:pBeetje moderne aanhanger van 750 kg is tegenwoordig ook gewoon geremd. Daarbij blijf ik het niet verstandig en relaxed vinden om met een 'licht' auto een aanhanger van 750kg te trekken...Topic: Stel je even voor... (19-11-2009 10:50:00)
Maar hoezo ging het niet door? te weinig wind zeker.
Echt jammer, want het is werkelijk brilliant!Het zand was te rul (??). Want dan zak je weg met de kart. Maar we gaan nog een keer terug, eerst ons pas gekochte huis verbouwen.Beetje raar, want als je een beetje op het getij let, kan je prima uitrekenen wanneer het kan.
Wij lassen eht om die reden echt nooit af!
maar ok, eigen huis is ook leuk
Heb ik van jou niet is ooit een IBM T42 gekocht?Nope, denk het niet. Helaas
Topic: Stel je even voor... (17-11-2009 11:37:00)Toevallig bij ijmuiden? met de Adventure Tower?haha, wel ijmuiden (wijk aan Zee) maar dan bij Windshift! jij bij Adventure Tower?Topic: Beamer aansluiten op dvd (16-11-2009 12:53:00)
Ik ben sinds kort ook fan van vintage lichteffecten. Heb ondertussen zelf ook al een paar effecten.
Hier kan je fotos terugvinden linkje van gemaakt.
Ik ben nu bezig een Lampo ufo terug werkend te krijgen. 2 van de 3 motors zijn defect en er ontbreken enkele lenzen.
Ben ook opzoek naar info over ACR Mac Spots (PAR64 movinghead).
Alvast bedankt.Topic: Stel je even voor... (16-11-2009 11:32:00)
Eeeeeeennnnn...weer terug on-topic..
Topic: Pearl vs hog ipc (1-12-2011 22:12:00)JeroenVDV schreef:
Nieuwe Avolites tafels (Tiger Touch) etc.: Hopeloos. Paar playbacks met "moeilijke" inhoud openschuiven en het duurt een halve seconde om een window te openen of sluiten. Onlogische indeling van schermen.Ok ik geef toe..hij draait op windows, niet ideaal..
Maar ik herken de problemen niet..
Daarnaast kan je alle schermen zelf instellen/aanpassen/verschuiven etc....
Dus onlogische schermen of onlogische gebruiker?
dexter schreef:
@ Ronny BKomt goed uit dat je het voorbeeld Opel Corsa B (1.4) voor de dag haalt mn pa heeft
toevallig zo'n auto.
Ik citeer uit het kenteken bewijs: Maximum te trekken massa: ongeremd 450 kg.
Vergis je niet dit is maar een voorbeeld, nog een voorbeeld de Opel Zafira 1.8
(waar toch veel mensen eigenaar van zijn in dit wereldje) Ongeremd 600Kg.
Dit zijn zo 2 willekeurige voorbeelden het hadden ook Ford's, Mitsubishi's of
VW's kunnen zijn, vandaar mijn bericht stukje hoger op deze pagina.
PS de 206 die je aanhaalde mag geremd 900 kg trekken dus ik zou er geen 750Kg
ongeremd aan hangen:p
calipso schreef:
ozzy schreef:
haha, ik was het niet
Maar hoezo ging het niet door? te weinig wind zeker.
Echt jammer, want het is werkelijk brilliant!
Wij lassen eht om die reden echt nooit af!
maar ok, eigen huis is ook leuk
mark_dabomb schreef:
ozzy]
haha, ik was het niet
Maar hoezo ging het niet door? te weinig wind zeker.
Echt jammer, want het is werkelijk brilliant!
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (16-11-2009 18:59:00)
Maar hoezo ging het niet door? te weinig wind zeker.
Echt jammer, want het is werkelijk brilliant!
Goh, wilt U misschien ook een bitterbal?
*Nou ik dacht dat ie het echt nooit ging vragen*
Topic: Stel je even voor... (16-11-2009 17:43:00)*Nou ik dacht dat ie het echt nooit ging vragen*
calipso schreef:
ozzy schreef:
Daar houd ik me voornamelijk bezig met BlokartenDeden wij ook met karaoke shows. Werkt echt prima, en xlr hadden we altijd genoeg bij ons!
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (16-11-2009 11:48:00)Stef00001 schreef:
Hallo iedereen,Ik ben sinds kort ook fan van vintage lichteffecten. Heb ondertussen zelf ook al een paar effecten.
Hier kan je fotos terugvinden linkje van gemaakt.
Ik ben nu bezig een Lampo ufo terug werkend te krijgen. 2 van de 3 motors zijn defect en er ontbreken enkele lenzen.
Ben ook opzoek naar info over ACR Mac Spots (PAR64 movinghead).
Alvast bedankt.
Ondanks dat ik al heel lang op de forum zwerf, heb ik me eigenlijk hier nooit netjes voorgesteld, dus bij deze:
Ik ben Oscar Fritschy, bijna 24 jaar oud en woonachtig in Amsterdam.
Na jaren bij een licht en geluidsbedrijf gewerkt te hebben, ben ik een jaar geleden voor mezelf begonnen.
Momenteel doe ik naast mijn eigen drive in en verhuur klusjes veel free-lance werk.
Inmiddels al heel veel gedaan. Van RGD-vloeren, kistjes bouwen tot licht producties, geluidsproducties, tape-act,.., enz.
Daarnaast draai ik regelmatig in Amsterdam bij verschillende studentenverenigingen.
Buiten mijn eigen bedrijf en al het licht en geluidswerk, ben ik ook werkzaam in de teambuilding/outdoor sector.
Daar houd ik me voornamelijk bezig met Blokarten, gprs games, powerkiten, zeildagen, en zeilopleidingen.
Groetjes, Ozzy!
Ik ben Oscar Fritschy, bijna 24 jaar oud en woonachtig in Amsterdam.
Na jaren bij een licht en geluidsbedrijf gewerkt te hebben, ben ik een jaar geleden voor mezelf begonnen.
Momenteel doe ik naast mijn eigen drive in en verhuur klusjes veel free-lance werk.
Inmiddels al heel veel gedaan. Van RGD-vloeren, kistjes bouwen tot licht producties, geluidsproducties, tape-act,.., enz.
Daarnaast draai ik regelmatig in Amsterdam bij verschillende studentenverenigingen.
Buiten mijn eigen bedrijf en al het licht en geluidswerk, ben ik ook werkzaam in de teambuilding/outdoor sector.
Daar houd ik me voornamelijk bezig met Blokarten, gprs games, powerkiten, zeildagen, en zeilopleidingen.
Groetjes, Ozzy!