Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj-stinos

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 57 bijdrage(n) van Dj-stinos (Pagina: 3 van 6)

Topic: Muziek controller voor pc (14-5-2009 21:03:00)
Als je goed leest staat er niks over dat hij een touch screen heeft maar een toetsen bord en muis.
Beter lezen!!!!!
Topic: Muziek controller voor pc (12-5-2009 17:40:00)
Dat wil ik ook wel weten.
Is een touchscreen fijn werken met virtual dj?
Ik denk van wel.
Topic: post hier: een foto van jouw opslag ruimte (5-5-2009 20:13:00)
in zwolle. er onder zo'n misvormde tent.
Topic: post hier: een foto van jouw opslag ruimte (5-5-2009 20:01:00)

hugovanmeijeren schreef:

Inderdaad, dat is een stapeltje Renkus-Heinz. Op wat klein spul na werken wij uitsluitend met Renkus.

Om precies te zijn 8x C3-sub en 4x CE3 64 (top).

De wielplaten liggen inderdaad op de roosters, aan weerskanten lopen de roosters namelijk schuin af en daar rust de wielplaat op.

Kijk maar op deze foto's: Renkus CE3 voorkant en Renkus CE3 op wielplaat

En inderdaad: toen was het weer anders ingericht. Ik moet sowieso nog eens goed na gaan denken over het een en ander. Er komen straks weer 10 nieuwe fourbarren met par 64 binnen, eens kijken waar we dat weer gaan laten. laugh :D

Groeten Hugo
moest jij vandaag niet op het bevrijdings festival staan?
daar hadden ze ook zo'n set.
dan heb ik jou gezien happy :) .
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (5-5-2009 09:07:00)
ha laugh :D ha laugh :D ha laugh :D ha, nou die is wel heel erg dom, hahahaha laugh :D laugh :D laugh :D .
Topic: Welke installatie voor een jeugdhuis (29-4-2009 08:27:00)
waarvoor staat er een 1" hf driver bij?
Topic: Mag ik deze DJ Set kopen ? (21-4-2009 16:15:00)
nu zeg je tegen hem dat dap slecht is.
wat zeker niet zo is.
alleen de goedkope series (zoals de mc).
de x serie zijn zeker goed voor het geld
Topic: Mag ik deze DJ Set kopen ? (20-4-2009 19:42:00)
hoeveel kost ie dan?
Topic: Dap mc15 & mcb15 (17-4-2009 19:34:00)
dan kun je beter gaan voor de x serie. happy :)
Topic: Dap mc15 & mcb15 (17-4-2009 16:51:00)
goedkoper dan de k serie?!?!?!