Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj_mvandis

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Dj_mvandis (Pagina: 3 van 20)

Topic: Regain ontwikkeling met jullie hulp (19-10-2011 12:50:00)

Tom schreef:

Verder vrees ik dat dit soort acties een beetje buiten het bereik van het forum valt......
We zitten toch off-topic? Neem aan dat een regelmatige poster hier wel een keer zoiets mag neerzetten?
Als het nou een one-day-fly is die zoiets zou doen....
Topic: Regain ontwikkeling met jullie hulp (19-10-2011 12:38:00)

speakerfreak schreef:

Buiten het feit of het hier toegestaan is, idee klinkt leuk maar lijkt mij makkelijker gezegd als gedaan, een paal die een x aantal meter in de grond zit trek je er niet even uit met een helicoptertje lijkt me?
Wat dacht je van een hijskraan?
Topic: Motortje Showtec dataflower (12-10-2011 19:02:00)
In de goedkope spiegelbolmotortjes zitten ze ook ;-)
Topic: Motortje Showtec dataflower (12-10-2011 07:28:00)
Ik zie een identiek motortje bij het openen van de link?
Topic: Motortje Showtec dataflower (11-10-2011 23:09:00)
Even googlen op "DIVM-SPII204".

Kan niet missen!
Topic: Pas op voor oplichting (7-10-2011 23:04:00)

Frank76 schreef:

helaas doen MP en politie NIETS.
Destijds netjes aangifte gedaan, en paar maanden later opgebeld of het inmiddels opgelost was, of dat er nog verder naar gekeken.

Was overigens niet meer nodig, persoon in kwestie mailde met 'hangende pootjes' dat hij het geld gelijk zou overmaken nadat ik de aangifte had toegestuurd....

Lutser shut up :X shut up :X
Topic: Pas op voor oplichting (6-10-2011 08:23:00)
Heb je zijn wederzijdse adres?

Even met Rabobank van desbetreffende plaats bellen, en vragen, of DIT bedrag, op DEZE datum, op DIT rekeningnummer gestort is.
(Mag officieel niet, maar kleinere kantoren helpen je hier zo mee :-))

En dan uiteraard aangifte doen.
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (22-8-2011 16:42:00)

Douwe schreef:

Mercedes Vito, een geweldige wagen.
Rijgedrag van een luxe auto, helaas wel duur in onderhoud.
Pff, Vito van de baas is in de eerste 10.000km nu al meerdere keren bij de dealer terug geweest, pffff, motormanagementlampje ging branden.... :S Geef mij maar een Volkswagen ;-)
Topic: Aansluiten geluidsinstallatie. (10-8-2011 20:43:00)
Die schakelkastjes kosten niet zo veel hoor, zal wel bijna even veel zijn als een contra jackje, en van die verloopjes die je noemde ;-)
Topic: Aansluiten geluidsinstallatie. (10-8-2011 18:17:00)
Kan je niet gewoon 2 switch kastjes er tussen zetten? Dan hoef je niet elke keer de connectors los te trekken, en switch je heel gemakkelijk of de kabel 'in' is, of 'uit' (uiteraard wel aan beide kanten dan sneaky :V )

Kan ze zo snel niet vinden bij new-line, maar je snapt wel wat ik bedoel denk ik?