Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Brokencore

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 165 bijdrage(n) van Brokencore (Pagina: 3 van 17)

Topic: Vermogen berekenen voor gebruik op Aggregaat (27-4-2013 17:26:00)
Beetje offtopic:

Waarom is de scoop in containervoer veranderd? Bij de oudere scoops gaat vaak het netfilter in rook op, geen grote schade.
Topic: Ma 12/2 (23-4-2013 09:45:00)
Stel dat je de handleiding behalve uitprinten ook zou doorlezen kom je op pagina 9 de uitleg van de "P" tegen. Er staat zelfs een afbeelding bij (voor het geval je Engels slecht is en je moeite hebt met alles doorlezen).

In de "P" mode zijn de 12 presets op bank A en bank B beschikbaar. Master A werkt voor bank A en Master B voor bank B. Hierdoor kan een lichtstand op bank A actief zijn, vervolgens kan je een ander standje op bank B klaarzetten (met Master B dicht) en vervolgens met de Masters van bank A naar bank B faden.
Topic: Vermogen berekenen voor gebruik op Aggregaat (22-4-2013 15:58:00)
Zorg vooral dat er voldoende brandstof in het aggregaat zit. Een slecht lopend / afslaand aggregaat geeft lelijke pieken.

Bij het inschakelen van het aggregaat ook alle gevoelige apparatuur loskoppelen. Het best kun je een koud aggregaat eerst 5 minuten laten lopen met een bouwlamp en daarna deze eraf en de versterkers erop. Wacht tussen het inschakelen van verschillende versterkers (of andere zware gebruikers) minimaal 10 seconden.
Topic: Digimixer: Behringer X32 (19-4-2013 23:01:00)
Voor de X32 gebruikers; hoeveel geluid maakt de ventilator aan de onderkant? Bij mijn exemplaar blaast de ventilator full-speed lucht naar buiten met het nodige geluid. Je zou verwachten dat deze temperatuur geregeld zou zijn.

Op internet spreken ze over "the (very quiet) slow-speed cooling fan on the bottom of the desk". Die van mij is alles behalve quiet en slow. Ik gebruik hem voornamelijk in kerken, en dan kan het geluid best hinderlijk zijn op stille momenten.
Topic: RS232 naar USB (18-4-2013 23:50:00)

joepurlings schreef:

Dus? De standaard seriële poort is helaas bijna uitgestorven, dus je mag van een leverancier verwachten dat ze als optie iets kunnen leveren dat in het huidige tijdperk nog steeds werkt voor iedereen.
Jammer dat ze het door klanten zelf laten uitzoeken...
Dit apparaat beschikt over ethernet, veel universeler ga je het niet krijgen!
Topic: Stappenmotor HQ Power Exciter 250 (18-4-2013 21:53:00)
Hier ook belang in kleurenwielen, heb je er meerdere?
Topic: Advies bij nieuwe geluidsset (16-4-2013 11:43:00)
Mogelijkheid:

Voor 2*X15B+2*X10 een rack met P1600 + processor. Subs op kanaal 1 en toppen op kanaal 2 (dus mono), actief filteren met de processor

Voor 2*X15B+2*X12T een rack met P2000 + processor. Subs op kanaal 1 en toppen op kanaal 2 (dus mono), actief filteren met de processor

Voor de set 4*X15B+2*X12T beide versterkers/racks en één processor. Subs per twee op een kanaal van de P2000 en toppen elk op een kanaal van de P1600. Weer actief filteren met de processor, en nu heb je een stereosetup.
Topic: Op maat gemaakte oordoppen (15-4-2013 12:22:00)
Eens, enkel dat publiek kan een factor 10 dichterbij het podium staan (FOH 20 meter, publiek 2 meter). Daarbij is het gemiddelde publiek niet genoeg bekend met de gevaren van gehoorschade, de FOH technicus wel.
Topic: Live meerdere sporen digitaal opnemen (14-4-2013 19:18:00)
Om hoeveel kanalen gaat het? Waar staat "loic" voor? Mogelijk een (digitale) mengtafel nemen met ingebouwde firewire interface.
Topic: Op maat gemaakte oordoppen (14-4-2013 18:06:00)
Als je zelf op de FOH met oordoppen in gaat mixen moet je mogelijk eerst eens nagaan of er geen andere (veel effectievere) oplossingen zijn (lees: geluid zachter!)