Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Phazer
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 46 bijdrage(n) van Phazer (Pagina: 3 van 5)
Topic: OEM of Technics ? (3-2-2004 14:28:00)
nja uiteindelijk is muziek, muziek en dans je heus wel --> moet het wel dope moeziek zijn natuurlijk
muziek is bij jou inherent synoniem met dansen?
dat ligt bij mij dan wel even totaal anders, ik luister bijna nooit effe voor de fun naar 'dansmuziek'
die draai ik alleen
als ik voor mezelf muziek op leg is dat altijd eerder 'ondansbare' muziek; Beatles, Velvet Underground, Otis Redding, Bowie,... dat soort dingen
en hoe moet dat dan klinken? zuiver, helder, transparant en vrij luid
in die muziek zit wel degelijk emotie, dus die wil ik dan ook voelen
ik wil graag de muziek horen zoals de desbetreffende artiest hem bedoeld heeft
een 'neutrale' weergave zou je dus kunnen zeggenTopic: Carnaval 2004 (10-1-2004 14:13:00)
het lijkt me sterk dat de Acura (en aanverwanten), met hun honderden meetpuntjes rondom de platter, geen stabiele pitch zouden hebben, en de Technics, met een paar tientallen meetpunten rondom de platter dan weer absoluut wel
Topic: OEM of Technics ? (2-2-2004 18:20:00)als gewoon iedereen zo slim zou zijn te weigeren de MKII te kopen aan de huidige belachelijk hoge prijs dan zou die binnen het half jaar gewoon rond de 450 euro kosten
en dat is de prijs die deze tafel, rekening houdend met wat er allemaal is bijgekomen qua concurrentie de afgelopen paar maanden, nog waard is
en dat vind ik dan persoonlijk nóg aan de hoge kant
Topic: Mixer met goede geluidseigenschappen (31-1-2004 18:58:00)en dat is de prijs die deze tafel, rekening houdend met wat er allemaal is bijgekomen qua concurrentie de afgelopen paar maanden, nog waard is
en dat vind ik dan persoonlijk nóg aan de hoge kant
hey snake
ik was eerst een hele tijd van plan een EFX-500 te kopen als effectbak, maar na jou herhaaldelijk over de Akai's en de Electrix's van deze wereld te zien praten hebben ben ik gecharmeerd geraakt van deze modules
de Akai is natuurlijk geen probleem om te vinden, maar die Filterqueen is een ander paar mouwen
nou wou ik even aan jou vragen; waar heb jij de jouwe precies op de kop kunnen tikken? je woont ook in België heb ik gezien, dus wellicht kan je me een duwtje in de goeie richting geven waar ik moet gaan zoeken hier
alvast bedankt!
Topic: Behringer HPX 2000 vs Behringer HPS 3000 (26-1-2004 17:15:00)ik was eerst een hele tijd van plan een EFX-500 te kopen als effectbak, maar na jou herhaaldelijk over de Akai's en de Electrix's van deze wereld te zien praten hebben ben ik gecharmeerd geraakt van deze modules
de Akai is natuurlijk geen probleem om te vinden, maar die Filterqueen is een ander paar mouwen
nou wou ik even aan jou vragen; waar heb jij de jouwe precies op de kop kunnen tikken? je woont ook in België heb ik gezien, dus wellicht kan je me een duwtje in de goeie richting geven waar ik moet gaan zoeken hier
alvast bedankt!
naja, ik heb die HPS-3000 als reserve koptelefoon en ik moet zeggen daarvoor is ie perfect, ik ga nu eenmaal geen 89 euro uitgeven aan een koptelefoon die ik nooit gebruik behalve af en toe in noodsituaties (on the road -gelukkig- nog nooit nodig gehad overigens)
als vaste koptelefoon gebruik ik de Stanton DJ Pro 2000 S en die is idd een stuk beter (zowel qua stevigheid als qua geluid, als ik z'n einde zie naderen koop ik trouwens gelijk een nieuwe, ik ga niet het risico nemen echt een hele avond met een behringer te staan draaien), maar volgens mij kan een beginner gewoon perfect THUIS oefenen op zo'n Behringer hoor
gewoon niet te hard zetten die handel en je master ook op een beetje een normaal volume (het dak hoeft er echt niet af thuis om goed te kunnen oefenen), dan kan ie perfect dienen en zul je nergens last van hebben
wel ben je em, als je uitsluitend die hebt, na een paar maand alweer ontgroeid, maargoed, veel ben je er dan ook niet aan kwijt geweest en je kan hem dan gewoon lekker achter de hand houden als noodkoptelefoon
succes dermee alleszins
Topic: domein aanvragen: twijfels over DJ naam (25-1-2004 01:11:00)als vaste koptelefoon gebruik ik de Stanton DJ Pro 2000 S en die is idd een stuk beter (zowel qua stevigheid als qua geluid, als ik z'n einde zie naderen koop ik trouwens gelijk een nieuwe, ik ga niet het risico nemen echt een hele avond met een behringer te staan draaien), maar volgens mij kan een beginner gewoon perfect THUIS oefenen op zo'n Behringer hoor
gewoon niet te hard zetten die handel en je master ook op een beetje een normaal volume (het dak hoeft er echt niet af thuis om goed te kunnen oefenen), dan kan ie perfect dienen en zul je nergens last van hebben
wel ben je em, als je uitsluitend die hebt, na een paar maand alweer ontgroeid, maargoed, veel ben je er dan ook niet aan kwijt geweest en je kan hem dan gewoon lekker achter de hand houden als noodkoptelefoon
succes dermee alleszins
maar de hoofdletters doen der niet toe
een domeinnaam is niet casegevoelig
dus dat wordt gewoon www*punt*leon*streepje*v*punt*nl
Topic: labels afplakken? (20-1-2004 11:16:00)een domeinnaam is niet casegevoelig
dus dat wordt gewoon www*punt*leon*streepje*v*punt*nl
helemaal eens met wat er hier al allemaal gezegd is
wat een zielig gedoe zeg, labels afplakken
Topic: Techno en electro (16-1-2004 19:13:00)wat een zielig gedoe zeg, labels afplakken
vooral electro/electroclash
T. Raumschmiere, The Rapture, LCD Soundsystem, Peaches, Kraftwerk, Vitalic, Grafiti,...
dat soort dingen
Topic: Goed geluid (16-1-2004 13:23:00)T. Raumschmiere, The Rapture, LCD Soundsystem, Peaches, Kraftwerk, Vitalic, Grafiti,...
dat soort dingen
DJ Marcus schreef:
mmMmm zit wel wat in....nja uiteindelijk is muziek, muziek en dans je heus wel --> moet het wel dope moeziek zijn natuurlijk
dat ligt bij mij dan wel even totaal anders, ik luister bijna nooit effe voor de fun naar 'dansmuziek'
die draai ik alleen
als ik voor mezelf muziek op leg is dat altijd eerder 'ondansbare' muziek; Beatles, Velvet Underground, Otis Redding, Bowie,... dat soort dingen
en hoe moet dat dan klinken? zuiver, helder, transparant en vrij luid
in die muziek zit wel degelijk emotie, dus die wil ik dan ook voelen
ik wil graag de muziek horen zoals de desbetreffende artiest hem bedoeld heeft
een 'neutrale' weergave zou je dus kunnen zeggen
was idd niet bijster constructief van me, maargoed, een negatieve mening is ook een mening
en ik bedoelde het verder helemaal niet lullig naar jullie toe
ik dacht gewoon ik smijt het er effe tussen, nou het er toch over gaat
Topic: Carnaval 2004 (10-1-2004 14:04:00)en ik bedoelde het verder helemaal niet lullig naar jullie toe
ik dacht gewoon ik smijt het er effe tussen, nou het er toch over gaat
wat een walgelijke k*tmuziek is dat toch, die carnavalmuziek
ik word er ook echt fysiek onwel van
maargoed, carry on
ik word er ook echt fysiek onwel van
maargoed, carry on