Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dirkg

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 55 bijdrage(n) van Dirkg (Pagina: 3 van 6)

Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (22-6-2008 22:31:00)
Zo hebben wij dat thuis ook,,
Gewoon een mooi kaartje met een schema waar op staat: ''zekering 1 slaapkamer 2'' bijv. en dan op de achterkant een plattegrondje met de namen van de ruimtes.
Werk?
Hooguit een half uurtje..
Topic: Wat kosten jullie nou? (12-6-2008 16:33:00)
Bij ons kost het per uur 12 euro,
We zijn dan ook pas net begonnen en proberen genoeg reclame te maken zodat we wat meer feestjes krijgen wat dus inhoud:
Meer feestjes - Meer geld - Beter leverbare kwaliteit
Topic: Rookmachine Splitsen (4-6-2008 21:58:00)
Ik heb een keer een voeding van een pc gebruikt.
Alles eruitgehaald behalve de fan, een gat geboord in de behuizing en de fan aangesloten op 12v.
Rookmachine ervoor gezet en toen de fan aangezet.
Resultaat:
De rook werd omhoog geblazen, MAAR de onderkant van de behuizing werd wel een beetje vochtig.
Topic: timer op rookmachine (17-5-2008 16:40:00)
ten eerste maakt hij geen kortsluiting maar stuurt hij het signaal door,
Je zou kunnen kijken bij de plaatselijke electronica zaak voor een timertje die na een tijdje een stroopje doorstuurt,
Topic: Zoemer geluid/ lestijdaanduidig (17-5-2008 13:49:00)
wij hebben 2 geluiden. 1 voor de les aanduiding en 1 voor het aangeven dat er iets word omgeroepen. In ons geval is het 2e singnaal zo'n supermarkt geluidje. Alleen als ik dat de hele tijd moet horen denk ik dat het na een tijdje niet meer opvalt
Topic: Zoemer geluid/ lestijdaanduidig (17-5-2008 12:24:00)
dat is dan inderdaad lastig..
Ik kan je niet zo een geluid geven want daar kan ik ook niet zo 1 2 3 opkomen.
Dus ik zou eens een beetje rondkijken op het gebied van geluiden die een toonhoogte hebben.

Succes wink ;)
Topic: Zoemer geluid/ lestijdaanduidig (17-5-2008 12:04:00)

stijndev schreef:

Zolang het duidelijk is en niet heel erg irritant wordt, Het moet minstens een jaar meekunnen.
Bij ons (maaswaalcollege Wijchen) hebben ze een soort zoemer dat lijkt op een toeter, alleen dan een stuk minder irritant en een gelijke toon..
Topic: Zoemer geluid/ lestijdaanduidig (17-5-2008 11:56:00)
hebben ze wensen ofzo voor het geluidje?

Dirk
Topic: vraagje over showtec showmaster 24 (16-5-2008 21:49:00)
ok bedankt happy :)
Ben ik ook weer iets wijzer over m'n tafeltje (showmaster 48)

Dirk
Topic: vraagje over showtec showmaster 24 (16-5-2008 19:54:00)

Martijn schreef:

Fade-time ook? Snelheid meeprogrammeren lukt inderdaad, maar fade-time kon in ieder geval op de oude versie niet.
Hoe kun je eigelijk de snelheid meeprogrammeren, daar ben ik eigelijk ook wel benieuws naar

Dirk