Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Daan
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 58 bijdrage(n) van Daan (Pagina: 3 van 6)
Topic: Opleidingen , licht en geluid. (14-10-2003 19:08:00)
ik ben dit jaar wel naar de studiebeurs geweest. en ook in hilversum is de opleiding HBO Audio en Design.
hierin leer je omgaan met studiotechniek en dingen die daar mee te maken hebben
Topic: Geavanceerd muziek programma... (10-10-2003 09:05:00)hierin leer je omgaan met studiotechniek en dingen die daar mee te maken hebben
eey.
ik heb thuis nog magix music maker 2003 liggen !...eigenlijk nooit gebruikt en alles zit er nog bij.
voor 30 euro is die van jou
groeten daan
Topic: Antari Z-1000 goeie keus? (8-10-2003 22:39:00)ik heb thuis nog magix music maker 2003 liggen !...eigenlijk nooit gebruikt en alles zit er nog bij.
voor 30 euro is die van jou
groeten daan
hoi,
ik dat dat je hiermee opzich een prima keuze maakt maar kijk bijv. ook eens naar de technofog van martin.
qua rookvloeistof denk ik dat Jem vloeistof het beste is maar ook het duurste...kijk amar wat je doet !
Topic: Foto's van new-paradise (27-9-2003 20:02:00)ik dat dat je hiermee opzich een prima keuze maakt maar kijk bijv. ook eens naar de technofog van martin.
qua rookvloeistof denk ik dat Jem vloeistof het beste is maar ook het duurste...kijk amar wat je doet !
hoi jordy.
je drive-in show is zeker niet verkeerd voor iemand van 13 jaar..mijn comlimenten..maar hoe kom je aan al dat geld en hoelang ben je nu beziG??
groeten daan
Topic: drive in show naam (23-9-2003 21:30:00)je drive-in show is zeker niet verkeerd voor iemand van 13 jaar..mijn comlimenten..maar hoe kom je aan al dat geld en hoelang ben je nu beziG??
groeten daan
ga gewoon kijken bijv. in het engels woordenboek voor woorden die je aanspreken en die iets uitstralen.
of denk na waar jullie voor staan bijv. sensatie...en zoek die woorden op in het engels en probeer gewoon wat te maken,
het gaat beslsit wel lukken...
Topic: afscheid... (23-9-2003 09:03:00)of denk na waar jullie voor staan bijv. sensatie...en zoek die woorden op in het engels en probeer gewoon wat te maken,
het gaat beslsit wel lukken...
Ook van mij sterkte en beterschap !
Topic: biertjehhh??? tijdens het draaien... (5-9-2003 22:38:00)ik heb precies hetzelfde als eerder gezegt. als ik voor vrienden een feestje moet geven vindt ik het echt geen probleem om te drinken.
maar als je voor bijv. oudere mensen veel gaat drinken en je staat daar dronken of aangeschoten voor je spullen dat vindt ik dat niet echt kunnen.
Topic: laten we het eens hebben over... (23-7-2003 21:10:00)maar als je voor bijv. oudere mensen veel gaat drinken en je staat daar dronken of aangeschoten voor je spullen dat vindt ik dat niet echt kunnen.
op nummer 1: hans teeuwen, hij is gewoon grappig en heeft vaak leuke verhalen
2: youp van t hek: heeft mun pa altijd opstaan in de auto..
3: Jurgen Rayman van de comedy factory die is ook leuk kijk maar eens op kazaa onder zijn naam of onder de comedy factory
Topic: lounge (22-7-2003 23:33:00)2: youp van t hek: heeft mun pa altijd opstaan in de auto..
3: Jurgen Rayman van de comedy factory die is ook leuk kijk maar eens op kazaa onder zijn naam of onder de comedy factory
wat ook een heel mooi rustgevend effect geeft zijn een soort multipars met een standaard eronder die zet je langs de kant van de muur en zo verlichten ze een stuk langs de muur op. zeer rustgevend.
Topic: crossover. (9-7-2003 20:49:00)je kunt dus niet bijv. met een mission 900 en 4 mc 15 een crossover gebruiken
om 2 boxen als mid/hoog te laten draaien en 2 voor laag??
om 2 boxen als mid/hoog te laten draaien en 2 voor laag??