Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Mittiebol

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 45 bijdrage(n) van Mittiebol (Pagina: 3 van 5)

Topic: Welke hoofdtelefoon(s) raden jullie aan? (30-9-2009 21:14:00)
De Stanton DJ Pro 2000 is dan toch wel de beste keuze voor je. Lees de recensie erbij en je weet genoeg;)

Hij wordt ook aangeraden door André(Eigenaar New-line) en dat zegt wat wink ;)
Topic: Showtech Led Par56 Master/slave? (28-9-2009 20:53:00)
Uiteindelijk toch alles voor elke gekregen na veel, heel veel lezen en proberen, en proberen. Iedereen hartsikke bedankt!

Dré schreef:

Wellicht had je grijze massa een dagje vrij (of ben je er nog niet aan toegekomen de grijze massa in gebruik te nemen... ;-)
Ehm, komt denk ik omdat ik vanmorgen me hoofd had gestoten..
Topic: Showtech Led Par56 Master/slave? (28-9-2009 19:46:00)
Ik heb, zoals ik dat topic staat aangegeven de fixture 4 gepacht.. Met de andere fixtures is het patchen niet gelukt.
Topic: Showtech Led Par56 Master/slave? (28-9-2009 19:33:00)
Mischien iets met de fixtures te maken?

I dont know.. shut up :X
Topic: Showtech Led Par56 Master/slave? (28-9-2009 19:25:00)
Dit werkt niet omdat, 4-5 de DMX mode switches zijn. Het lijkt me dat die dan altijd aanmoeten..

En overigens heb ik ook nog maar 3 parren tot mijn beschikking.
Topic: Showtech Led Par56 Master/slave? (28-9-2009 18:49:00)
Oh excuus, was met iets anders in de war.

Par 1 is 1-4-5
Par 2 is 2-4-5
Par 4 is 3-4-5

Als ik nu Schuifje rood omhoog doe gaat inderdaad Par 1 rood..
Doe ik schuifje groen omhoog wordt par 1 Groen en par 2 rood.
Doe ik schuifje blauw omhoog wordt 1 blauw en 2 groen..

3 wordt bij master rood, 2 wordt blauw en 1 is alles.
Topic: Showtech Led Par56 Master/slave? (28-9-2009 18:12:00)
Ehhm.. nee ashamed :$
Topic: Showtech Led Par56 Master/slave? (28-9-2009 17:23:00)
Mijn vraag past denk ik wel in dit topic..

Ik heb op het moment 3 Showtec LED Parren 56 hangen(Andere komt binnekort nog), aangestuurd door de Showtec LED Operator. Na tientallen keer de handleiding doorgelezen te hebben ben ik er nog steeds niet uit hoe ik(voorbeeld) Par 1 Rood krijg Par 2 Groen En par 3 blauw. Als ik schuifje blauw openzet worden alle 3 de parren blauw, en dat is wat ik nou net niet wil.

Wie kan me helpen?

Groeten,
Topic: Vraagje over laser. (24-8-2009 23:18:00)

Muchunl schreef:

Het gaat om deze laser:
https://www.google.nl/search?sourceid=navclient&hl=nl&ie=UTF-8&rlz=1T4ADBF_nlNL240NL240&q=l+spot+39A
https://www.l-spot.nl/L-spot39a.wmv
Is die goed genoeg voor in mid feesten?
en is de prijs kwaliteit verhouding goed?

Ik heb niet veel kennis over lasers helaas.
Topic: cd spelers en mixer om te beginnen (22-7-2009 11:19:00)

SvDal schreef:

ja zowiezo bij elke wel maar vooral bij deze www.new-line.nl/v/26435
Bij deze..

Dus de RDJ(IE) ja..