Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Mittiebol

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 45 bijdrage(n) van Mittiebol (Pagina: 1 van 5)

Topic: Showtec LED Operator 4 en Led Commander (4-2-2010 21:26:00)
Welke lampen heb je? Hoe heb je de dipswitches staan? Heb je het al gepacht? Heb je dit topic al doorgelezen?
Topic: palladium (3-2-2010 20:44:00)
Misschien handig om even te vermelden welk type palladium?
Topic: Carnavalmuziek 2010 (19-1-2010 10:46:00)

pietje schreef:

Ik zeg New Kids.
Kijk is 5 post boven je wink ;)
Topic: Opslagruimte (13-1-2010 19:31:00)

watje schreef:

mittiebol schreef:

Dan kan je nu je Quote weer veranderen wink ;)
zo beter?
Helemaal top laugh :D !
Topic: Opslagruimte (13-1-2010 17:29:00)
Dan kan je nu je Quote weer veranderen wink ;)
Topic: Showtec LED Operator 4 en Led Commander (2-1-2010 16:01:00)
Beste Stan en Ramon,

Allereerst van harte welkom op dit forum.

Uit mijn hoofd kan je dit doen door de functie Music te selecteren met de mode/up knop. Als je dat gedaan hebt zet de de fader Audio op gewenste stand(gevoeligheid instellen). Zet een programma aan en het gewenste muziekje. Als het goed is gaan de lampen dan op de beat.

Mocht dit niet werken zal ik het nakijken, maar dan kan nog wel even duren. Wellicht dat iemand anders het weet.
Topic: Alvast prettige kerstdagen! (1-1-2010 12:45:00)
Iedereen de beste wensen voor 2010!

Ik hoop dat iedereen het overleeft heeft wink ;)
Topic: Alvast prettige kerstdagen! (24-12-2009 19:27:00)
Wat iedereen hier boven zei.. wink ;)
Topic: betaalbare LED parren?! (4-12-2009 14:44:00)
www.new-line.nl/forum/search/?str=LED+Parren&b=1

Waarschijnlijk zal het helpen om dit door te lezen..
Topic: JB Systems MX 4 MKII in flightcase hangen? (29-10-2009 15:47:00)
Precies zoals maarten zegt setje rackoren en je bent klaar.

En er zijn genoeg cases waar het inpast, maar ik weet niet hoeveel je er aan wil uitgeven.

Andere optie is zelfbouwen, of op maat laten bouwen.