Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Decibel Drive-in
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 175 bijdrage(n) van Decibel Drive-in (Pagina: 3 van 18)
Topic: Showtec boxen 450 watt (25-5-2009 13:21:00)
Want indien een 12" ook mag, is misschien de Db Technologies Opera Live 210 iets waar je naar kan kijken... (prijs ligt rond de 270 euro)Da's een 10", geen 12".Topic: De juiste pinspot. (22-3-2009 14:46:00)
Voor de doorsnee 'het is geen stampwerk en niet iedereen staat op de dansvloer'-feestjes tot 100 man kom je met deze luidsprekers prima toe.
Topic: Advies gevraagd over Behringer B315A of soort gelijke (23-5-2009 00:08:00)DJ Bartje schreef:
Moet het een 15" zijn?Want indien een 12" ook mag, is misschien de Db Technologies Opera Live 210 iets waar je naar kan kijken... (prijs ligt rond de 270 euro)
Of deze.
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (12-3-2009 14:52:00)Op zoek naar de naam + eventuele filmpjes van dit Effect dat in het midden van de truss-constructie hangt. Het is in principe een 360 graden-achtige scanner. De bundel wordt van bovenaf naar beneden gericht, waarna deze op een driehoekige prismaspiegel wordt geprojecteerd. De bundels die hierbij vrijkomen (ca. 20?) worden vervolgens weerkaatst naar de zijkanten. De prisma kan enigszins kantelen waardoor de bundels ook nog op en neer bewegen.
Iemand van de vintage-fans die hier meer over weet?
Topic: Stroboscoop op geluid via DMX (21-1-2009 23:29:00)Iemand van de vintage-fans die hier meer over weet?
Mocht je eventueel nog een analoge 1500W strobe + controller + kabels + kistje zoeken, die heb ik nog staan in het tweedehands topic.
Topic: Carnaval 2009 (25-12-2008 22:40:00)Ik zie het nog wel aankomen dat er een of andere hoempapa remix komt.
Topic: Carnaval 2009 (19-12-2008 09:36:00)Topic: In-Ear Setje (15-12-2008 19:31:00)
Afgaan op je eigen mening en gebruiken wat je zelf het makkelijkst/beste vindt.
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (24-11-2008 19:30:00)Die twee het lekker laten uitvechten met de opdrachtgever. Want nu kun jij wel steeds je volume aanpassen, maar dat gaat ook als hinderlijk worden ervaren. Beiden doorsturen naar de opdrachtgever en die dan laten beslissen wat er moet gebeuren.
Topic: Vette amp van Crown (2-10-2008 23:32:00)Iets zegt me dat de heren van Crown nogal grappenmakers zijn