Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van MarcelV

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 50 bijdrage(n) van MarcelV (Pagina: 3 van 5)

Topic: Gezocht: Verhuurder van de Antari M-1 Mobile Fogger (16-4-2008 21:24:00)
Is er hier iemand die de Antari/Showtec M-1 Mobile Fogger in de verhuur heeft, of een bedrijf kent die dit rookmachietje verhuurt (en er het liefst meerdere van heeft)?
Topic: Bedrijfsnaam gezocht! (9-1-2008 15:34:00)
Zoiets moet je zelf verzinnen, je naam weerspiegeld vaak je creativiteit. Je gaat toch ook niet steeds aan je publiek vragen welke kleur je movingheads (als je deze hebt) moet geven..

Overigens zijn hier al vaker topics over geweest meen ik mij te herinneren.
Topic: live concerten en mooie licht shows (5-12-2007 10:24:00)
Symphonica in Rosso 2007 (dvd is net uit)

Erg mooie combi van ledpanelen en washes als achtergrond
Topic: Daslight vraagje (8-11-2007 16:30:00)
Dear sir,

We will give a new update soon and new version of DVC2.
This week or next week.
Please cen you send me your show (file .DVC) and also the libraries file that you use ?
We will check them.
Thank you.

Best regards.
Er komt dus nog een update wink ;)
Topic: Filmpje lichtset (8-11-2007 16:29:00)

renevanh schreef:

https://www.youtube.com/watch?v=UzE91FGppMM

Het ID staat in de url die eerder genoemd is. Kopieer het ID, verklein de url tot www.youtube.com, plak er /watch?v= achter, dan het ID, en bingo laugh :D
Ik zag je filmpje eerst zonder geluid.. Maar nu ik het mét geluid hoor vind ik dat de lichtshow véél te druk is voor de muziek die je draait, probeer eens te werken met rustige bewegingen en langzame kleur overgangen.
Ook als je kijkt naar de mensen die aanwezig zijn, dat zijn ook de jongste niet meer en ik weet niet of zij al dat flits nou zo fijn, laatstaan mooi vinden..

Wat zijn dat voorn washes overigens? wink ;)
Topic: Daslight vraagje (7-11-2007 21:11:00)
Mail is verstuurd, zodra ik iets weet zal ik het met jullie delen wink ;)
Topic: Daslight vraagje (7-11-2007 10:20:00)
Het heeft wel allemaal gewerkt, maar sinds de software update niet meer.. Denk dat ik Daslight zelf maar ff mail.. want hier heb ik niet voor betaald! shut up :X
Topic: Daslight vraagje (6-11-2007 14:59:00)
Even een vraagje in een topic dat al bestond:

Sinds ik Daslight heb geupdatet (gisteren) krijg ik bij de 3d weergave geen prisma effects en random stobe meer te zien..
Zijn er mensen die hetzelfde hebben? Oftewel: ligt dit aan mij of aan de software?
Topic: Post hier je logo! (20-10-2007 22:40:00)
Denk dat een .NL adres mooier zal staan en misschien ook wat proffesioneler overkomt wink ;) (En zoveel kost dat nou ook niet meer)
Topic: Daslight dmv Midi triggeren (17-10-2007 10:40:00)

Baszza schreef:

Zoiets als de CMX, veel faders en midi.
Of een Showtec Fademaster (maar dan het liefst nog een rijtje faders der onder shut up :X)
Edit:Die heeft weer geen midi aanlsuiting shut up :X