Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Bartuitlauwe
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 62 bijdrage(n) van Bartuitlauwe (Pagina: 3 van 7)
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (26-12-2011 23:18:00)
Hier een filmpje van mijn opgeknapte Sapro - Supra.
Staal is gestraald en gespoten.
Alle lagers zijn vervangen en ook de bedrading.
Alle bouten, moeren en schroeven zijn nu van RVS.
Er zit een nieuwe 10-polige Harting stekker op.
Is met 4 kanalen te bedienen.
- 2 lampen
- 2 lampen
- Halve bollen ronddraaien
- Om zijn as draaien.
SAPRO - SUPRA
Zal binnenkort ook een filmpje plaatsen van de 2 opgeknapte
Coemar zwenkers en de 6 FAL Ventaglio's.
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (28-11-2011 23:43:00)Staal is gestraald en gespoten.
Alle lagers zijn vervangen en ook de bedrading.
Alle bouten, moeren en schroeven zijn nu van RVS.
Er zit een nieuwe 10-polige Harting stekker op.
Is met 4 kanalen te bedienen.
- 2 lampen
- 2 lampen
- Halve bollen ronddraaien
- Om zijn as draaien.
SAPRO - SUPRA
Zal binnenkort ook een filmpje plaatsen van de 2 opgeknapte
Coemar zwenkers en de 6 FAL Ventaglio's.
Ik heb je een mail gestuurd.
Heb intresse. Mijn andere opknap-projecten zijn zo goed als klaar.
Wordt dus tijd voor een nieuwe.
Zie je reactie wel verschijnen.
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (7-11-2011 19:10:00)Heb intresse. Mijn andere opknap-projecten zijn zo goed als klaar.
Wordt dus tijd voor een nieuwe.
Zie je reactie wel verschijnen.
Als je dacht dat dat duur was.
Op marktplaats.
2 x een PSL Caroussel 24 voor 1500 euro.
2 x PSL Caroussel 24
Mijn carroussel 12 mag je voor de helft van zijn vraagprijs van 1 stuk hebben. haha.
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (24-10-2011 07:45:00)Op marktplaats.
2 x een PSL Caroussel 24 voor 1500 euro.
2 x PSL Caroussel 24
Mijn carroussel 12 mag je voor de helft van zijn vraagprijs van 1 stuk hebben. haha.
Ben benieuwd.
Toevallig iemand die twee rode coemar kapjes heeft liggen?
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (8-10-2011 19:54:00)Toevallig iemand die twee rode coemar kapjes heeft liggen?
Zo vandaag de Coemar rotor 12 opgehaald.
Ziet er nog goed uit en werkt ook goed.
Weet alleen iemand waar je die kleine lampjes kunt kopen die in het rode kapje zitten?
60V 3 Watt.
En er missen 2 rode kapjes, iemand een idee of je die nog ergens kunt halen?
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (7-10-2011 22:15:00)Ziet er nog goed uit en werkt ook goed.
Weet alleen iemand waar je die kleine lampjes kunt kopen die in het rode kapje zitten?
60V 3 Watt.
En er missen 2 rode kapjes, iemand een idee of je die nog ergens kunt halen?
Ik ga morgen een coemar rotor 12 ophalen.
Verder ook niet veel te melden.
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (11-9-2011 18:13:00)Verder ook niet veel te melden.
Heb het even druk jah, maar heb een aardig project liggen.
Tis net terug van stralen en spuiten.
Ben alweer begonnen met het inelkaar zetten.
Alle bedrading wordt vervangen en alle bouten en moeren door de RVS-versie.
foto 1
foto 2
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (18-8-2011 19:55:00)Tis net terug van stralen en spuiten.
Ben alweer begonnen met het inelkaar zetten.
Alle bedrading wordt vervangen en alle bouten en moeren door de RVS-versie.
foto 1
foto 2
Waar blijft dat filmpje :P
Wie heeft trouwens de 2 galaxy's 36 op marktplaats gekocht?
Voor 750 inclusief flightcase, niet zo heel gek....
Ik was net te laat.
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (12-8-2011 16:11:00)Wie heeft trouwens de 2 galaxy's 36 op marktplaats gekocht?
Voor 750 inclusief flightcase, niet zo heel gek....
Ik was net te laat.
Daar heb je gelijk in.
In dat opzicht is het niet teveel.
Maar je moet het natuurlijk wel kunnen gebruiken, vandaar dat het mij teveel werd.
p.s. Jouw parretjes wachten hier nog :)
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (11-8-2011 19:14:00)In dat opzicht is het niet teveel.
Maar je moet het natuurlijk wel kunnen gebruiken, vandaar dat het mij teveel werd.
p.s. Jouw parretjes wachten hier nog :)
Aha, das die lift met spiegelbol die op die veiling stonden.
Leuk ding, maar werd me toch iets te prijzig.
Moet je dat ding trouwens zelf van het plafond schroeven?
Leuk ding, maar werd me toch iets te prijzig.
Moet je dat ding trouwens zelf van het plafond schroeven?