Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Michael
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Michael (Pagina: 20 van 20)
Topic: BREIN pakt Kazaa gebruikers aan! (16-8-2003 10:58:00)
Hier een heel interessante colum die precies weergeeft wat er op dit moment afspeeld en waar ik het helemaal mee eens ben. Laat wel duidelijk zijn dat ik er 100% tegen mp3 voor drive-in ben.
www.planet.nl/planet/show/id=118880/contentid=395435/sc=2ba714
Topic: DAP RW-serie speakers goed? (29-7-2003 11:22:00)www.planet.nl/planet/show/id=118880/contentid=395435/sc=2ba714
ben met mijn voet op het werk in een printerkabel blijven steken en ben op mijn beide handpalmen tercht gekomen in push up houding dus het volle gewicht kwam op mijn handpalmen terecht die weer de hele druk hebben doorgeleid naar mijn ellebogen die het dus niet konden hebben en voila.
Topic: DAP RW-serie speakers goed? (28-7-2003 19:22:00)ik geef maar een snel antwoord daar ik vrijdag tijdens werk mijn beide allebogen naar de klote heb geholpen (linker gebroken/rechter gescheurd). Ik heb de dubbel 15" mogen beluisteren en moetzeggen dat ze toch wel eens tukje harder gaan dan de behringer b1520 en even veel kost prijs technosch toch weer een mooie speaker.
ps: Sietse bel me even op 06-41048206. Ik kan door mijn ongeluk niet meer naar holland komen of op nternet verschijnen daarom dat je me niet op msn zag. Bel me even dan regelne we even een paar dingen wegens de apparatuur.
Topic: palladium (14-7-2003 23:12:00)ps: Sietse bel me even op 06-41048206. Ik kan door mijn ongeluk niet meer naar holland komen of op nternet verschijnen daarom dat je me niet op msn zag. Bel me even dan regelne we even een paar dingen wegens de apparatuur.
Wat ik me afvraag is wat deze palladium werkelijk aan continu vermogen uitstoten want ik vind het moeilijk om die specs te geloven. Dré. Heb je ze al binnengehad en zo ja ook al eens doorgemeten en getest? Ik weet dat er in de shop staat totaal uitverkocht maarja dan veronderstel ik toch dat je ze al in je handen hebt gehad en wie weet.......
Topic: Dap boxen (10-7-2003 21:31:00)
Nou bij deze speakers maakt dit gene ene ruk meer uit aangezien de kwaliteit niet zo hoog is dat je echte verschillen zult merken. Als je de pr115 pakt kun je hem ook losr gebruiken voor de kleinere feestjes in tegenstelling tot de pr112 waar dat wat minder god mee gaat.
Topic: Phonic (9-7-2003 13:06:00)Wat ik zei over phonic is gewoon mijn mening. Natuurlijk was mijn reactie gigantisch overdreven maar het was ook niet serieus bedoeld. Meer metaforisch. Ik heb al eens met het merk phonic mogen pielen maar het bevalt me voor geen meter. Wat je zegt over die amp nou die ts-10's zijn 8 ohm die hysis van peavy kunnen 4 ohm kastjes zijn. Natuurlijk dat een amp dan warmer wordt maar ik ben zeker dat het vermogen dat uit een dynacord komt harder en beter is dan die phonic mits je er goed mee om gaat. als ik mijn behringer set met ep versterkers buiten zet dan hoor ik ook een mooi hard geluid zonder veel vervorming maar zet ik er mijn TSA/C-audio set naast dan hoor ik ten eerste mijn behringers niet meer en ten tweede het geluid wat eruit komt is tien keer transparanter en duidelijker. Harder komt meestal door het feit dat het geluid aan het vervormen is dan klinkt het harder ja en wat is mooi geluid. Dat ligt ook eraan wat je gewend bent. Als ik versterkers of boxen koop dan zorg ik er eerst voor dat ik alles in de prijsklasse en daarboven en daaronder beluisterd heb en dan maak ik een keus. Ik ga niet in boekjes snuffelen en zeggen van goh kijk daar die amp levert zoveel volgens hun en kost maar dat. Dat is de meest foute keus die je kunt maken. Je oren zijn nog altijd het beste testmiddel in combinatie met de handleiding en een beetje gezond verstand.
En als jij tevreden bent met je amp dan is dat alleen maar goed. Die phonic versterker is niet van mij dus ik hoef er niet mee te leven alleen wil ik je uitleggen dat voor het geld dat je neertelt bij feedback voor phonic apparatuur je bij andere winkels wel wat mooiers krijgt. Feedback verkoopt phonic omdat ze een paar heel lucratieve contracjes hebben kunnen sluiten en ze zijn hier ook importeur van of zoiets weet het exacte er niet meer van. Wat die verkoper in de winkel zegt hierover moet je maar met een heeeeel groot korreltje zout nemen. Maarja die phonic amp is nog altijd beter dan mijn BST amp die ik drie jaar geleden gekocht heb
Topic: Phonic (8-7-2003 18:36:00)En als jij tevreden bent met je amp dan is dat alleen maar goed. Die phonic versterker is niet van mij dus ik hoef er niet mee te leven alleen wil ik je uitleggen dat voor het geld dat je neertelt bij feedback voor phonic apparatuur je bij andere winkels wel wat mooiers krijgt. Feedback verkoopt phonic omdat ze een paar heel lucratieve contracjes hebben kunnen sluiten en ze zijn hier ook importeur van of zoiets weet het exacte er niet meer van. Wat die verkoper in de winkel zegt hierover moet je maar met een heeeeel groot korreltje zout nemen. Maarja die phonic amp is nog altijd beter dan mijn BST amp die ik drie jaar geleden gekocht heb
mijn menig van phonic is als volgt: Als een phonic apparaat of iemnad met een phonic apparaat dichter dan 5 meter van mij komt kan ik hem niet meer garanderen dat hij nog levend van mij vandaan zal komen.
Ik moet dit merk niet omdat ze volgens mij (mijn mening dus) nog minder betrouwbaar zijn dan sommige dap en skypech ampjes en ik vind dat spul gewoonweg te duur voor wat je krijgt laat staan de vormgeving van die speakers en de inhoud ervan natuurlijk.
Ow ja victor junior. Heb je ook al eens andere amps in die prijsklasse uitgeprobeerd en zo ja welke dan?
Topic: Ervaring met providers en website's maken... (5-7-2003 23:19:00)
Ik moet dit merk niet omdat ze volgens mij (mijn mening dus) nog minder betrouwbaar zijn dan sommige dap en skypech ampjes en ik vind dat spul gewoonweg te duur voor wat je krijgt laat staan de vormgeving van die speakers en de inhoud ervan natuurlijk.
Ow ja victor junior. Heb je ook al eens andere amps in die prijsklasse uitgeprobeerd en zo ja welke dan?
www.alphamegahosting.nl of .com is niet gratis. je bent voor het basic pakket een 10 euro per maand kwijt maar je krijgt er ook wat voor. Ik ben er heel erg tevreden over en ik heb ook al een account bij planet en vuurwerk gehad maar deze vind ik toch om eerlijk te zijn de beste van deze drie vooral wegens de enorme goede service en het ontbreken van wachttijden bij de servicelijn wat bij de anderen wel degelijk aanwezig is.
Topic: Ervaring met providers en website's maken... (5-7-2003 22:51:00)mijn provider is alpha mega hosting en ik moet zeggen ik ben er erg tevreden over. direkte helpdesk zonder wachttijden en altijd razendsnelle verbindingen
Topic: Dap boxen (2-7-2003 13:05:00)nou ik ben het er niet helmaal mee eens ik heb eens een kleine demo via studio2000 mogen meemaken en ik moet zeggen de lic serie van wharfedale klonk heel goed maar als ik het over de esp of ep-s of hoe die serie ook heet moet praten dan sorry maar dat is echt voor dat geld niet te doen. Ik wou ook eerst een wharfedale set aanschaffen maar ik heb ervan afgezien nadat ik geen garantie kreeg dat mankementen binnen drie weken verholpen kunnen worden en na het feit dat er maar weinig reserve onderdelen van deze speakers beschikbaar zijn.