Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Mathijs_promix
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 199 bijdrage(n) van Mathijs_promix (Pagina: 20 van 20)
Topic: active speakers direct op PC aansluiten? (16-12-2007 00:39:00)
Als je de Mc 15 en de RW 15 naast elkaar zet hoor de duidelijk verschil. Het is natuurlijk nog niet top. Maar wel een begin!Topic: DAP PALLADIUM P-500 Vintage bij 2 DAP MC-15? (4-12-2007 18:46:00)
Wat voor een verloopje heb je er dan tussen gezet?? Want actief is toch met XLR, of zit ik nu fout? (Ben niet zo thuis of 'actief' gebied)
Edit: Jack natuurlijk! niet XLR
Topic: CD labels printen (10-12-2007 19:21:00)Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (10-12-2007 16:37:00)Edit: Jack natuurlijk! niet XLR
Voor de kleine klusjes; 2 speakers, versterker, cd speler en mengpaneel, gooi ik gewoon de achterbank naar voren. Alles past er dan in.
Voor de grotere klussen huren we een DICHTE aanhanger.
Topic: DAP PALLADIUM P-500 Vintage bij 2 DAP MC-15? (10-12-2007 14:03:00)Voor de grotere klussen huren we een DICHTE aanhanger.
Tevens zijn de MC kasten ook nog eens verschrikkelijk om aan te zien. Als je besluit om andere speakers er in te zetten, en dan komt er hoe-dan-ook mooi geluid uit; het is nog steeds geen aanzien.
Vooral met die nieuwe grill, past niet eens bij de bekleding van de kast.
Nee, spaar dan door voor de Behringers (zoals Dré al zei) of leuke Jbl's.
Topic: DAP PALLADIUM P-500 Vintage bij 2 DAP MC-15? (6-12-2007 18:05:00)Vooral met die nieuwe grill, past niet eens bij de bekleding van de kast.
Nee, spaar dan door voor de Behringers (zoals Dré al zei) of leuke Jbl's.
Waar veel 'beginnelingen' een fout mee maken, is dat ze goedkoop een product kopen, zonder iets af te weten van wat er nog meer op de markt is.
Nu is het wel zo; je moet toch ergens beginnen. (ik ben bijv. ook begonnen met 2x Mcm8'tjes
MAAR als je het echt goed wil gaan aanpakken, wacht je nog een half jaartje en koop je Jbl, of LEM speakers ipv. mc 15's.
En later zul je denken, heh gelukkig dat ik deze Jbl speakers nog heb, nu kan ik tenminste gel gaan uitgeven aan licht e.d.
Topic: DAP PALLADIUM P-500 Vintage bij 2 DAP MC-15? (4-12-2007 21:12:00)Nu is het wel zo; je moet toch ergens beginnen. (ik ben bijv. ook begonnen met 2x Mcm8'tjes
MAAR als je het echt goed wil gaan aanpakken, wacht je nog een half jaartje en koop je Jbl, of LEM speakers ipv. mc 15's.En later zul je denken, heh gelukkig dat ik deze Jbl speakers nog heb, nu kan ik tenminste gel gaan uitgeven aan licht e.d.
Mr. Edie schreef:
Verder kan je beter de RW12 of RW15 halen,quote schreef:Sluit ik mij bij aan.Als je de Mc 15 en de RW 15 naast elkaar zet hoor de duidelijk verschil. Het is natuurlijk nog niet top. Maar wel een begin!
Misschien ook handig om je forumleden te vertellen wat je met je speakers wilt gaan doen. Bijv. Drive in gebruik tot -- man. Of voor thuis?
EN uiteraard wat je budget is!
Topic: Drive in show meubel (23-11-2007 19:50:00)EN uiteraard wat je budget is!
Heb je ook een schets, hoe je t meubel in elkaar klapt? Want daar begrijp ik niet veel van.
Het ontwerp ziet er iig mooi uit!
Topic: Polonaise (12-11-2007 18:07:00)Het ontwerp ziet er iig mooi uit!
Wat zijn volgens jullie de échte polonaise nummers???