Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj krissie
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Dj krissie (Pagina: 20 van 20)
Topic: Ik word GEK van dat Imageshack (23-3-2008 11:27:00)
Op de methode die jij beschrijft staat er wel een reclame balk en op mijn methode helemaal niks.Zo als ik het beschreef werk het wel bij mij. Maar het maakt niet uit hoe je het doet, maar als het maar een foto is met een directe link is of natuurlijk zonder reclame.
Kristian.Topic: Ik word GEK van dat Imageshack (21-3-2008 21:58:00)
Ow, nou ik kennis met je heb gemaakt en je bijna voor "gek" verklaarde had ik een idee dat je mij bedoelde.
Geintje natuurlijk!
Maar dacht ook al iets dat het niet klopte
Watje: Parren waren niet aangesloten. Gelukkig maar!!!
Topic: 1,2 en 3e klas wat willen ze... (21-3-2008 18:25:00)
Zou je denken?
beoordeel zelf maar
nog eentjeTopic: 1,2 en 3e klas wat willen ze... (21-3-2008 18:17:00)
En die Kris weet hoe het moet en jij niet?
Topic: Showtec T4 balk met problems (15-3-2008 18:46:00)Dan hou ik het erop dat het toeval is.
Bedankt voor je reactie!
KristianTopic: Showtec T4 balk met problems (15-3-2008 18:22:00)
lj/dj cono schreef:
als je naar onder srollt staat de directe link er ook.Op de methode die jij beschrijft staat er wel een reclame balk en op mijn methode helemaal niks.
Kristian.
Ik vraag namens overige leden het volgende. Post bij Imageshack de directe link, dus niet de link die je krijgt na het posten op Imageshack.
Je doet het volgende.
- Ga met je muis naar de foto toe.
- Klik op de foto en sleep de foto naar je adressen balk en laat de muis los.
- Nu heb je in je adressen balk de link staan die direct aan de foto verbonden is.
Dit scheelt heel veel rotzooi, popup's en meer.
Bij voorbaat dank!
Topic: 1,2 en 3e klas wat willen ze... (21-3-2008 21:29:00)Je doet het volgende.
- Ga met je muis naar de foto toe.
- Klik op de foto en sleep de foto naar je adressen balk en laat de muis los.
- Nu heb je in je adressen balk de link staan die direct aan de foto verbonden is.
Dit scheelt heel veel rotzooi, popup's en meer.
Bij voorbaat dank!
Tom schreef:
Ik heb het over een andere Kris
Geintje natuurlijk!
Maar dacht ook al iets dat het niet klopte
Watje: Parren waren niet aangesloten. Gelukkig maar!!!
Tom schreef:
Kris heeft wat meer affenieteit met de jeugd
beoordeel zelf maar
nog eentje
Tom schreef:
Voor zulke klusjes heb ik Kris achter de mixer
big bang schreef:
Hoogstwaarschijnlijk toeval. Waarschijnlijk had je gewoon een kapotte lamp, en bij het kapot gaan willen die nog wel eens een triac meenemen...Bedankt voor je reactie!
Kristian
Kleine kick.
Ik heb een ShowTec SLIDING SHOW BAR 4. Hier zit een output op om bijvoorbeeld naar een andere balk te gaan.
Mijn vraag.
De output, zit die direct verbonden met de ingang? Want de laatste keer had ik een flinke coller changer aan hangen en die liep niet goed af. Triac van balk kapot, par lamp kapot.
Ik zou graag willen weten of dit door de coller changer kwam, of door...
Handleiding rept er niks over, en de zoekfuntie leverde niks op.
Kristian.
Topic: Mening gevraagd ivm aanschaf 2dehands VMB set (12-3-2008 22:13:00)Ik heb een ShowTec SLIDING SHOW BAR 4. Hier zit een output op om bijvoorbeeld naar een andere balk te gaan.
Mijn vraag.
De output, zit die direct verbonden met de ingang? Want de laatste keer had ik een flinke coller changer aan hangen en die liep niet goed af. Triac van balk kapot, par lamp kapot.
Ik zou graag willen weten of dit door de coller changer kwam, of door...
Handleiding rept er niks over, en de zoekfuntie leverde niks op.
Kristian.
Kwam de de verkoper ook tegen met de advertentie, maar daar stond bij: Let op: de 15” speakers zijn Ciare speakers.
Horen de Ciare speakers ook echt in de kast...
Kristian
Topic: Basisinformatie geluid (4-3-2008 19:40:00)Horen de Ciare speakers ook echt in de kast...
Kristian
Natuurkunde en Scheikunde, hoofdstuk geluid.
Voor sommigen is de tekst nieuw voor de andere zal het een opfrisser zijn.
Geluid is een trilling of uit een trilling ontstaat geluid. Mensen horen tussen de de 20 trillingen per seconden en de 2000 trilling per seconden. 20 hz lage toon en 20000 hz hoge toon.
De toon hoogte is afhankelijk v/d frequentie. Frequentie is het aantal trilling per seconden. De toon sterkte (hardheid) wordt bepaald door de hoogte v/d golf. Een regelmatige trilling veroorzaakt een toon en een onregelmatige trilling een ruis. De snelheid van het geluid wordt bepaalt door de tussen stof.
Stof | snelheid
lucht | 340 m/s
water | 1560 m/s
staal | 5100 m/s
luchtledig | 0 m/s (staat hierboven in de tekst omschreven)
De eenheid voor geluidssterkte. = DB
Waarmee meet je geluidssterkte. = Decibel meter
De eenheid voor Luidheid = DB (A)
Tabel gehoordrempel. Ik heb nog geen tabel gevonden van de pijngrens. Iemand een tabel van de pijngrens?
Tot zover.
Kristian
Topic: DAP X-15B (29-2-2008 22:33:00)Voor sommigen is de tekst nieuw voor de andere zal het een opfrisser zijn.
Geluid is een trilling of uit een trilling ontstaat geluid. Mensen horen tussen de de 20 trillingen per seconden en de 2000 trilling per seconden. 20 hz lage toon en 20000 hz hoge toon.
De toon hoogte is afhankelijk v/d frequentie. Frequentie is het aantal trilling per seconden. De toon sterkte (hardheid) wordt bepaald door de hoogte v/d golf. Een regelmatige trilling veroorzaakt een toon en een onregelmatige trilling een ruis. De snelheid van het geluid wordt bepaalt door de tussen stof.
Stof | snelheid
lucht | 340 m/s
water | 1560 m/s
staal | 5100 m/s
luchtledig | 0 m/s (staat hierboven in de tekst omschreven)
De eenheid voor geluidssterkte. = DB
Waarmee meet je geluidssterkte. = Decibel meter
De eenheid voor Luidheid = DB (A)
Tabel gehoordrempel. Ik heb nog geen tabel gevonden van de pijngrens. Iemand een tabel van de pijngrens?
Tot zover.
Kristian
Probeer een P-1600 te nemen, het is een versterker naar zijn geld en toch redelijk betrouwbaar. En was de auto van de buren of wacht even een tot je het geld voor een p-1600 wel hebt.
Want de versterker staat wel boven aan de lijst waar niet op bezuinigd moet worden
Kristian
Want de versterker staat wel boven aan de lijst waar niet op bezuinigd moet worden
Kristian