Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dewazige
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Dewazige (Pagina: 20 van 20)
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (13-3-2004 16:30:00)
Laatst vroeg een bekende mij of ik op een fuif wat geluid kon neerzetten. Toen ik zei dat hem dat 70 euro ging kosten werd ie boos, refereerde aan een andere verhuurklus van mij voor 50 euro. Tsja 70 euro is 70 euro, take it or leave it! Ik noem de prijs, ben je het daar niet mee eens dan ga je maar naar een ander!
Verder heb ik ook een hekel aan van die jochies die in een keer ergens bij je apparatuur opduiken en op knopjes willen drukken, als je ze dan verzoekt om weg te gaan worden ze boos en halen pappie
Als je van te voren duidelijk meedeelt dat je een plek van 5 bij 2 meter nodig hebt om je show neer te zetten en bij aankomst vriendelijk verzocht wordt om maar in het "skihutje"
te gaan staan (2 bij 3)
Als je vraagt om een lege groep en je krijgt die niet (omdat ze de tap, koelkast, barlicht ook graag in een stopcontact willen steken)
Topic: Spetterlak (6-3-2004 14:48:00)
Verder heb ik ook een hekel aan van die jochies die in een keer ergens bij je apparatuur opduiken en op knopjes willen drukken, als je ze dan verzoekt om weg te gaan worden ze boos en halen pappie
Als je van te voren duidelijk meedeelt dat je een plek van 5 bij 2 meter nodig hebt om je show neer te zetten en bij aankomst vriendelijk verzocht wordt om maar in het "skihutje"
te gaan staan (2 bij 3)Als je vraagt om een lege groep en je krijgt die niet (omdat ze de tap, koelkast, barlicht ook graag in een stopcontact willen steken)
Als we het mailtje van Leon afwachten kunnen we altijd nog kijken wat we doen in plaats van voorbarig te reageren.
Als er een beetje redelijk aan te komen is wil ik dus wel een kilo of 6.
Topic: advies gevraagd Beyma 18g50 (5-3-2004 18:06:00)Als er een beetje redelijk aan te komen is wil ik dus wel een kilo of 6.
Over het algemeen kan je stellen; hoe groter de kast, hoe lager.
Of het ook beter hangt van een aantal factoren af
In een BR kast krijg je naarmate je kastvolume toeneemt een hogere group delay.
Dit is ook niet echt wenselijk. Je zal met het bouwen van luidsprekers altijd compromisen moeten sluiten, het is een afweging van dingen die voor jou belangrijker zijn.
Topic: Spetterlak (4-3-2004 20:03:00)Of het ook beter hangt van een aantal factoren af
In een BR kast krijg je naarmate je kastvolume toeneemt een hogere group delay.
Dit is ook niet echt wenselijk. Je zal met het bouwen van luidsprekers altijd compromisen moeten sluiten, het is een afweging van dingen die voor jou belangrijker zijn.
Ik doe dan wel mee, €7,50 per kilo kost me de kop niet.
Kilootje of 6 voor mij dan maar (heb nog veeel plannen)
Topic: Spetterlak (4-3-2004 18:59:00)Kilootje of 6 voor mij dan maar (heb nog veeel plannen)
CyberDance had het erover dat hij in een later stadium zijn X-series wou voorzien van spetterlak.
www.new-line.nl/forum/read/?m=118097#118097
Misschien kan hij ons meer vertellen?
Topic: crest versterkers ? (4-3-2004 18:54:00)www.new-line.nl/forum/read/?m=118097#118097
Misschien kan hij ons meer vertellen?
Ik heb ervaring met de Vs 900 versterker van Crest, ondertussen zal het ding een jaar of 9 oud zijn en is bijna een jaar in het bezit van onze drive-in (Sgrovert).
Problemen met de koeling hebben we nog nooit gehad, ik denk eerder dat de koeling van onze versterker (niet echt de zwaarste uit de serie) nog wel wat capaciteit over heeft.
We hebben de VS 900 nog nooit maximaal kunnen belasten maar daar zal dit weekend wel verandering in komen. Onze subjes (Dré, nog bedankt) met beyma 18G-50's zitten in elkaar en dan laten we de crest eens gebrugd los op de 2 subjes.
Ik zal de jullie laten weten hoe het ging.
Topic: scans in kamer (19-2-2004 17:50:00)Problemen met de koeling hebben we nog nooit gehad, ik denk eerder dat de koeling van onze versterker (niet echt de zwaarste uit de serie) nog wel wat capaciteit over heeft.
We hebben de VS 900 nog nooit maximaal kunnen belasten maar daar zal dit weekend wel verandering in komen. Onze subjes (Dré, nog bedankt) met beyma 18G-50's zitten in elkaar en dan laten we de crest eens gebrugd los op de 2 subjes.
Ik zal de jullie laten weten hoe het ging.
Productinfo zegt:
2. De meeste ongelukken gebeuren in en om het huis
Niet echt een strak plan denk ik zo.
Topic: X Series (7-2-2004 10:15:00) Maximale belasting: 30kg (ik zou zelf niet verder gaan dan zo'n 15kg aangezien niet TUV gekeurde statieven het niet zo nauw nemen met belastbaarheidgetalletjes.
1. Je gaat al over de door de fabrikant opgegeven belastbaarheid heen.2. De meeste ongelukken gebeuren in en om het huis
Niet echt een strak plan denk ik zo.
Maak je nog wel iets van een rooster voor de driver zelf dan? Hoornkasten zijn namelijk erg handig voor het publiek om glazen e.d. in te laten verdwijnen! Meestal vinden je speakertjes dat niet zo fijn.
Topic: Janet Jackson bij Superbowl (2-2-2004 18:37:00)Waar let jij nou weer allemaal op?
Topic: Janet Jackson bij Superbowl (2-2-2004 18:15:00)Nou, hij komt eraan.
Dan kunnen jullie dankzij MIJ (en Quincman natuurlijk) weer lekker lampjes kijken!
Dan kunnen jullie dankzij MIJ (en Quincman natuurlijk) weer lekker lampjes kijken!