Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Geit
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Geit (Pagina: 20 van 20)
Topic: Centraal Examens 2006 (12-5-2006 00:39:00)
Ik voel met je mee rené
Topic: Centraal Examens 2006 (11-5-2006 23:46:00)
René Eppink schreef:
Het klinkt misschien ego, maar het is niet zo bedoeld: Soms had ik gewild dat ik wat minder 'slim' was, zodat ik wel meteen vanaf het begin gewend was om ervoor te moeten werken...


vandaar ook dat ik zei dat je niet meer als normaal moet leren als je al goed staat, omdat ik er geen zak voor hoefde te doen betekend nog niet dat een ander ok op die manier kan slagen.
nu ik het (voor de 6de keer) overlees, snap ik dat het er misschien een beetje arro staat.
Het laatste stuk maakt de post echter wat netter.
Topic: Centraal Examens 2006 (11-5-2006 23:30:00)nu ik het (voor de 6de keer) overlees, snap ik dat het er misschien een beetje arro staat.
Het laatste stuk maakt de post echter wat netter.
VMBO TL
Topic: bijzonder interessante (legale) downloadsite (11-5-2006 23:27:00)trouwens leuk om te zeten, ik download Rood(cover) van die 'geweldige site'(mp3-start) in winzip formaat en NOD-32 ontdekt al 3 virussen. geextract in de sandbox kwam het totaal op 6 uit, en een beetje ad-ware.
Topic: Centraal Examens 2006 (11-5-2006 23:08:00)* deed geen zak in de les.. geen zak gedaan voor de examen.. met lof geslaagt..
inclusief een 9 voor scheikunde(op de eindlijst..
)
mijn advies:
ga relaxted je examen in, of je nu stresst, of je hoofd koel houdt, je krijgt toch maar 1 kans
Leer niet meer als normaal als je normaal al goed staat, sta je niet goed kun je of wat harder leren, of je misschien afvragen of het niveau van de opleiding misschien niet te hoog is.
succes allen
Topic: Centraal Examens 2006 (11-5-2006 21:45:00)inclusief een 9 voor scheikunde(op de eindlijst..
)mijn advies:
ga relaxted je examen in, of je nu stresst, of je hoofd koel houdt, je krijgt toch maar 1 kans

Leer niet meer als normaal als je normaal al goed staat, sta je niet goed kun je of wat harder leren, of je misschien afvragen of het niveau van de opleiding misschien niet te hoog is.
succes allen

Ook vanuit hier succes aan alle examen kandidaten
Topic: lichtcontroller vs. pc sturing (10-5-2006 19:26:00)
ok, ik had beter mijn huiswerk mnoeten doen voor ik die opmerking had gemaakt.
Ik was in de veronderstelling dat de controllers gewoon rustig op hetzelfde kanaal uit zouden zenden.
Maar kennelijk kun je dit oplossen met een merger.
Kan iemand mij vertellen of de "merge" functie ook standaard op een DMX-controlelr zit?
ga ik ondertussen ook even zoeken
geit
Topic: lichtcontroller vs. pc sturing (10-5-2006 16:32:00)Ik was in de veronderstelling dat de controllers gewoon rustig op hetzelfde kanaal uit zouden zenden.
Maar kennelijk kun je dit oplossen met een merger.
Kan iemand mij vertellen of de "merge" functie ook standaard op een DMX-controlelr zit?
ga ik ondertussen ook even zoeken

geit
dan lijkt het mij dat je collisions gaat krijgen in je netwerk, wat leid tot een niet, of slecht werkende lichtshow. dat probleem hadden we in de ICT met de COAX netwerken. alles gaat zenden, en dat botst met elkaar.
Topic: lichtcontroller vs. pc sturing (10-5-2006 08:08:00)Is DMX in zo belangrijk dan?
ik zal morgen wel even meer zoeken dr over, heb er nu even geen tijd voor.
maar voor wat ik had begrepen storen 2 controllers op 1 lijn toch op elkaar?
zoals ik al zei, morgen gaat ik ff googlen.
geit
Topic: lichtcontroller vs. pc sturing (9-5-2006 07:56:00)ik zal morgen wel even meer zoeken dr over, heb er nu even geen tijd voor.
maar voor wat ik had begrepen storen 2 controllers op 1 lijn toch op elkaar?

zoals ik al zei, morgen gaat ik ff googlen.
geit
die dongle van DMX4all werkt met vrijwel alles software, zelfs martin lightjockey kun je er gebruik van latren maken(na veranderen van een paar stukjes code)
veranderen van die code(DLL-files uit mijn hoofd) is volgens mijn informatie niet illegaal, dit is al besproken op het forum.
veranderen van die code(DLL-files uit mijn hoofd) is volgens mijn informatie niet illegaal, dit is al besproken op het forum.