Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van MG
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van MG (Pagina: 20 van 20)
Topic: Verhuurbedrijven gezocht die last minute kunnen leveren (6-2-2009 15:10:00)
Overigens is het nooit uitgesloten dat iets in een kast gaat trillen; zeker als je de grenzen van een speaker gaat verkennen. Kan zoiets simpels zijn als de aansluitkabel die (in de kast) van de versterker naar de driver loopt. Ik denk dat er bij Andy nu wel een lampje is gaan branden
Topic: De beste blacklight, waarom? (6-1-2009 23:09:00)
GulpersPROrent in Limburg en Friesland heeft een 24 uur service voor storingen of uitval bij drive-inn shows.
(geen passieve geluidsystemen)
Topic: Nieuwe LEM M5 Master.. (29-1-2009 01:48:00)(geen passieve geluidsystemen)
Ik zou New-Line je probleem voorleggen, en vragen of je hem zelf mag openen om te kijken of het een eenvoudige zelf op te lossen oorzaak heeft....
Topic: Nieuwe LEM M5 Master.. (27-1-2009 19:55:00)Mijn inruilers zijn alweer verkocht. Ik heb ze maar heel kort getest, en niks waargenomen. Heb wel zekerheidshalve even de fan en 'kabelboom' tussen module en speakers gecontroleerd...
Topic: Nieuwe LEM M5 Master.. (27-1-2009 16:31:00)Dré schreef:
Andy S&L schreef:
Ik vind dit toch niet erg doordacht van LEM....
Deze blacklights kun je niet laten chasen. Ik heb er zelf sinds kort ook 4 in verhuur, prima blacklights die de 8 hoekige kanonnen en TL-lampen als sneeuw voor de zon doen verdwijnen. Nadeel is de ballast: die zorgt ervoor dat het gewicht niet gelijk verdeeld is. Recht in de truss hangen kan dus alleen met 2 g-haken.
Verder moet de lamp even 'opwarmen'. Op commando dus een vloed van blacklight presenteren wordt lastig, je moet de lampen al eerder aanzetten om ze op het gewenste moment op volle sterkte te hebben. We hadden met kerst een zaal in Rijswijk, waar men confetti ging schieten. De blacklights moesten dit extra effect geven. Dat werkte prima, maar alleen omdat we de blacklights simpelweg de hele avond aan hadden, en op hét moment de rest van verlichting een black out gaven.
Topic: ADJ 132 lichtstatieven (5-1-2009 01:39:00)Verder moet de lamp even 'opwarmen'. Op commando dus een vloed van blacklight presenteren wordt lastig, je moet de lampen al eerder aanzetten om ze op het gewenste moment op volle sterkte te hebben. We hadden met kerst een zaal in Rijswijk, waar men confetti ging schieten. De blacklights moesten dit extra effect geven. Dat werkte prima, maar alleen omdat we de blacklights simpelweg de hele avond aan hadden, en op hét moment de rest van verlichting een black out gaven.
Een tijdje geleden heb ik twee American DJ ST132 statieven ingezet gebruikt voor een klusje. 10 mtr truss met laser, 4 mh's en 2 blacklights. Met de statieven op maximale hoogte liep met het angstzweet spreekwoordelijk tussen de billen door: wat een gammele constructie. Uiteindelijk heb ik de statieven nog maar vervangen: ongelukken voorkomen is beter dan genezen. Maar weet iemand waarom die statieven eigelijk geen keurmerk hebben? Dat zal een reden hebben neem ik aan. Waar wordt zo'n statief op beoordeeld bij een dergelijke keuring?
Topic: Lem M5 icm Pegasus 118 sub (5-1-2009 01:35:00)// offtopic: slippen met die bandjes? Ben je levensmoe of heb je een nieuwe polis ontvangen?
Topic: Lem M5 icm Pegasus 118 sub (4-1-2009 14:32:00)
Andy S&L kan je inmiddels meer vertellen over combinatie Master 5 met Pegasus 118
Topic: Lem pegasus (4-1-2009 14:30:00)Pegasus heb ik staan. Hadden wij met elkaar gemaild? Weet het zo even niet meer
Topic: Twijfels over laser output (24-11-2008 00:03:00)
Wat ik bedoel is dat als LW niet over de brug komt of lange levertijd heeft op spare parts, ik de klant wel tevreden kan houden door hem een andere laser als vervanging aan te bieden. Ik ben Jesus niet, kan niet alles. Maar als ik er niet in geloofde had ik het niet gedaan lijkt me.... ;) Iedereen z'n ding.... Als ik iemand voor een laag bedrag een laser kan verkopen waarmee een mooie show neergezet kan worden, is dat voor mij harstikke leuk. Dat ik bij een merk als Laserworld meer eigen service zal moeten verlenen is iets wat ik van te voren wist. Maar gezien de prijs, en mijn huidge aantal eigen laser, denk ik dat het geen onbegonnen werk is.....
Maar ik ben het met je eens: wil je de kans op problemen klein houden, of een laser kopen die over 5 jaar nog even goed is als op je aankoopdatum, dan zit je bij mijn firma verkeerd ;)
Maar ik ben het met je eens: wil je de kans op problemen klein houden, of een laser kopen die over 5 jaar nog even goed is als op je aankoopdatum, dan zit je bij mijn firma verkeerd ;)