Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van DJ JB
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 191 bijdrage(n) van DJ JB (Pagina: 20 van 20)
Topic: Op 23 oktober DJ snuffelmarkt (24-10-2005 23:51:00)
Ze reden bij Barendrecht met een aanhanger met een zeiltje eroverheen... dacht dat het een ufo was
Bij het stoplicht met een collega staan tuuteren
bestuurder van de bus keek nogal vreemd.He Jurrie.
Klopt, herinner ik me nog!
Ik zat helemaal rechts in de wagen, maar kon het ook zien. We dachten dat het twee auto's met jongeren waren die elkaar op vrij aparte wijze gedag wilden zeggen.
Klein wereldje!
Anyway, wij stonden dus ook op de beurs (ik als sleepkever en plaatjesdraaier). Was erg gezellig!
Jammer dat het aantal standhouders tegenviel. Mede daardoor zal het bezoekersaantal ook tegenviel. 1ste helft viel weinig te klagen, maar eind van de dag waren het vooral mede-standhouders die voorbij kwamen.
Volgens mij is het een beetje een vicueuze circel: weinig stands en weinig bezoekers. Discobeurs mag zich eerst bewijzen, net zoals de PA-markt al heeft gedaan. Volgend jaar beter dus!
(En ik hoorde van Jan Peter al dat PA-markt op 26 maart erg apart gaat worden (ik verklap niets), vanwege het 10-jarig jubileum, dus noteer 'm vast!
)
Over de bol: ja, hij is in iedere zin van het woord onvermijdelijk. Ik kan mij best voorstellen dat hij ietwat kitch worden gevonden (las ik ergens halverwege dit topic), maar hij doet het toch altijd goed op Dance Classics Parties! Blijft een sfeermaker.
Dat deurtje is idd ruk, maar dat had verholpen kunnen worden als we de staalkabel van de lier iets hadden laten vieren. Dan kon de deur verder open (alleen niet meer dicht) en was het beter te doen. Ook de backdrop vlak erachter was voor in-/uitstappen niet handig.
Het plaatje mocht er uiteindelijk best wel zijn! Een strakke stand, de hoogste van alle stands (5 cm over onder het plafon, zonder dat we dit hadden berekend van te voren) en een leuke invulling met 4 headjes van DTS. Eigenlijk was het de bedoeling dat het vol zou hangen met LED-apparatuur, maar de importeur van dat merk had op het laatste moment afgezegd.
Waar ik het mee eens ben, is dat het jammer is dat iedereen er een decibelgevecht van ging maken. Vooral die DJ-workshops om de hoek maakten behoorlijk wat herrie met hun stackjes. Maar ook de jongens van PC DJ konden er wat van (ze zouden eigenlijk koptelefoons meenemen). Verder nog wat rare dingen gezien (behoorlijk eng uitziende zelfbouw overspanningen) en weinig spetterende producten in de verkoop. Maar dat mocht de pret niet drukken!
Waarom Space Company zich wilde presenteren?
Voor de exacte uitleg moeten jullie bij DerkJoost Linden zijn, want het is zijn bedrijf. Waar het op neer komt: vroeger ging het bedrijf schuil onder een andere naam, maar een tijdje terug is de bezem er doorheen gegaan. Nu een nieuwe naam, deels nieuwe medewerkers, veel nieuw spul en veel nieuwe shows! Kortom: een vrijwel nieuw bedrijf. De zaken zijn nu wel zo'n beetje op orde, het bedrijf is intern ook weer goed op poten en nu is het moment aangebroken dat we ons goed aan de buitenwereld presenteren. "Hallo, dit zijn wij en dit kunnen wij allemaal realiseren."
Ik heb 't erg naar m'n zin gehad en na afloop heerlijk chinees gegeten. Ik kijk uit naar de volgende keer.
Jurrie schreef:
Zaterdag ochtend schijn ik die gasten van de Spacecompany nog gezien te hebben...Ze reden bij Barendrecht met een aanhanger met een zeiltje eroverheen... dacht dat het een ufo was
Bij het stoplicht met een collega staan tuuteren
bestuurder van de bus keek nogal vreemd.Klopt, herinner ik me nog!
Ik zat helemaal rechts in de wagen, maar kon het ook zien. We dachten dat het twee auto's met jongeren waren die elkaar op vrij aparte wijze gedag wilden zeggen.
Klein wereldje!
Anyway, wij stonden dus ook op de beurs (ik als sleepkever en plaatjesdraaier). Was erg gezellig!
Jammer dat het aantal standhouders tegenviel. Mede daardoor zal het bezoekersaantal ook tegenviel. 1ste helft viel weinig te klagen, maar eind van de dag waren het vooral mede-standhouders die voorbij kwamen.
Volgens mij is het een beetje een vicueuze circel: weinig stands en weinig bezoekers. Discobeurs mag zich eerst bewijzen, net zoals de PA-markt al heeft gedaan. Volgend jaar beter dus!
(En ik hoorde van Jan Peter al dat PA-markt op 26 maart erg apart gaat worden (ik verklap niets), vanwege het 10-jarig jubileum, dus noteer 'm vast!
)Over de bol: ja, hij is in iedere zin van het woord onvermijdelijk. Ik kan mij best voorstellen dat hij ietwat kitch worden gevonden (las ik ergens halverwege dit topic), maar hij doet het toch altijd goed op Dance Classics Parties! Blijft een sfeermaker.
Dat deurtje is idd ruk, maar dat had verholpen kunnen worden als we de staalkabel van de lier iets hadden laten vieren. Dan kon de deur verder open (alleen niet meer dicht) en was het beter te doen. Ook de backdrop vlak erachter was voor in-/uitstappen niet handig.
Het plaatje mocht er uiteindelijk best wel zijn! Een strakke stand, de hoogste van alle stands (5 cm over onder het plafon, zonder dat we dit hadden berekend van te voren) en een leuke invulling met 4 headjes van DTS. Eigenlijk was het de bedoeling dat het vol zou hangen met LED-apparatuur, maar de importeur van dat merk had op het laatste moment afgezegd.
Waar ik het mee eens ben, is dat het jammer is dat iedereen er een decibelgevecht van ging maken. Vooral die DJ-workshops om de hoek maakten behoorlijk wat herrie met hun stackjes. Maar ook de jongens van PC DJ konden er wat van (ze zouden eigenlijk koptelefoons meenemen). Verder nog wat rare dingen gezien (behoorlijk eng uitziende zelfbouw overspanningen) en weinig spetterende producten in de verkoop. Maar dat mocht de pret niet drukken!
Waarom Space Company zich wilde presenteren?
Voor de exacte uitleg moeten jullie bij DerkJoost Linden zijn, want het is zijn bedrijf. Waar het op neer komt: vroeger ging het bedrijf schuil onder een andere naam, maar een tijdje terug is de bezem er doorheen gegaan. Nu een nieuwe naam, deels nieuwe medewerkers, veel nieuw spul en veel nieuwe shows! Kortom: een vrijwel nieuw bedrijf. De zaken zijn nu wel zo'n beetje op orde, het bedrijf is intern ook weer goed op poten en nu is het moment aangebroken dat we ons goed aan de buitenwereld presenteren. "Hallo, dit zijn wij en dit kunnen wij allemaal realiseren."
Ik heb 't erg naar m'n zin gehad en na afloop heerlijk chinees gegeten. Ik kijk uit naar de volgende keer.