Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Bestek
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Bestek (Pagina: 20 van 20)
Topic: Welke Actieve (floor)monitor kiezen (23-6-2016 14:32:00)
Spullen klinken absoluut niet verkeerd.Topic: super goede tip voor geluid en licht-instalatie. (21-6-2016 12:46:00)
Coax 12 van BA? Al heb ik geen idee wat ze kosten laugh :D
Jaartje of 2 geleden meen ik iets van 1200 ex, zijn echter geen echte monitors meer top / infill, voor monitor dan moet je naar FL112.Spullen klinken absoluut niet verkeerd.
Hoi Hoi!
Als dank voor de tip heb ik nog een tipje retour!
Geef even aan de jongens van bladibladibla door dat Van Dale hele goede woordenboeken levert, goede boeken met duidelijke uitleg, de 24 delige variant is echt een aanrader! Wel prijzig maar voor een student helemaal ideaal om je website te voorzien van de juiste spelling! Ze bezorgen hem netjes thuis, je moet hem wel zelf in de kast zetten helaas, echt top!
Topic: Welke geluidsset (19-5-2016 22:09:00)Als dank voor de tip heb ik nog een tipje retour!
Geef even aan de jongens van bladibladibla door dat Van Dale hele goede woordenboeken levert, goede boeken met duidelijke uitleg, de 24 delige variant is echt een aanrader! Wel prijzig maar voor een student helemaal ideaal om je website te voorzien van de juiste spelling! Ze bezorgen hem netjes thuis, je moet hem wel zelf in de kast zetten helaas, echt top!
De combinatie 15b + 12t kun je met een versterker aansturen via het interne filter, op termijn kun je dan investeren in een extra versterker voor de toppen.
Topic: Welke geluidsset (19-5-2016 09:14:00)Wellicht een beetje een andere richting dan de merken die je nu bekijkt, maar neem ook eens een dap setje mee in je overwegingen.
Zoals ik lees zou voor jou een combinatie uit de XT serie prima voldoen (XT-12t + XT15b) klinkt prima, zeker als je hem nog een beetje kunt tunen met een EQ of DSP. Ik werk al vele jaren met de voorganger (X12t + X15b) en dit is een prima setje voor de toepassing die je aanhaalt.
Als je 2e hands gaat zoeken ben je waarschijnlijk zelfs voor de helft van je budget klaar!
Topic: Flighcase vraag. (6-5-2016 06:24:00)Zoals ik lees zou voor jou een combinatie uit de XT serie prima voldoen (XT-12t + XT15b) klinkt prima, zeker als je hem nog een beetje kunt tunen met een EQ of DSP. Ik werk al vele jaren met de voorganger (X12t + X15b) en dit is een prima setje voor de toepassing die je aanhaalt.
Als je 2e hands gaat zoeken ben je waarschijnlijk zelfs voor de helft van je budget klaar!
Ik heb nog een 14-6 case van prodjuser staan. Dus 14 he boven 6 he voor.
Zat bij mijn digi mixer maar ben overgestapt naar een groter model.
De mixer kun je aan de voorkant uit laten steken zodat je 15 he kwijt kunt, had ik zelf ook zo zitten.
Groter zul je ze niet vinden in fabriekscase ben ik bang.
Topic: Aansluitkastjes met D-size holes (4-4-2016 19:15:00)Zat bij mijn digi mixer maar ben overgestapt naar een groter model.
De mixer kun je aan de voorkant uit laten steken zodat je 15 he kwijt kunt, had ik zelf ook zo zitten.
Groter zul je ze niet vinden in fabriekscase ben ik bang.
Google eens op "EATON MOELLER kast m22" zijn stevige kunststof kastjes, origineel bedoeld voor industriële schakelaars maar ook prima te gebruiken voor dit soort toepassingen, verkrijgbaar vanaf 1 opening. Gaten zijn 22mm dus je moet er wel ff met een vijltje doorheen (24mm is volgens mij een XLR)
Topic: kabels labelen (8-3-2016 08:57:00)Ik maak zelf gebruik van klittebandjes van een welbekende electronica webshop van het merk fasttech
Deze zijn veel subtieler dan de versie met plastic rijghaak en niet zo breed (13mm), gebruik ze al een jaar of 3 en ze zien er ondanks het vele gebruik nog uit als nieuw, ook de werking is nog zoals in het begin, ik heb er met een stift mijn initialen ingezet dus kan ze goed uitelkaar houden met vreemde kabels (Gele klitteband/zwarte tekst), zo heb je markering en bij elkaar binden ineen
Topic: kabels labelen (7-3-2016 18:20:00)Deze zijn veel subtieler dan de versie met plastic rijghaak en niet zo breed (13mm), gebruik ze al een jaar of 3 en ze zien er ondanks het vele gebruik nog uit als nieuw, ook de werking is nog zoals in het begin, ik heb er met een stift mijn initialen ingezet dus kan ze goed uitelkaar houden met vreemde kabels (Gele klitteband/zwarte tekst), zo heb je markering en bij elkaar binden ineen
Heb ik ooit gedaan met brady labels, hiebij print je op 1/4 van het label wat een witte achtergrond heeft de rest is doorzichtig en plak je dus over het geprinte heen bij aanbrengen.
Het idee is goed, alleen na verloop van tijd kruipt het label over de kabel en komt de lijm op de kabel waar vervolgens weer vuil aan blijft plakken, label laat los, etc. Met andere woorden geen aanrader....
Topic: PA markt 2016 zaterdag 12 maart (29-2-2016 17:45:00)Het idee is goed, alleen na verloop van tijd kruipt het label over de kabel en komt de lijm op de kabel waar vervolgens weer vuil aan blijft plakken, label laat los, etc. Met andere woorden geen aanrader....
"vrijkaartje PA-markt graag!"
Altijd leuk!
Topic: LEM D400 repareren, waar? (28-2-2016 12:36:00)Altijd leuk!
Die printjes heb ik ook gehad, geen aanrader, speaker ging er echt heel anders (beroerd) door klinken.