Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van DJ Sietse
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van DJ Sietse (Pagina: 20 van 20)
Topic: nieuwe merken op new line (15-2-2005 19:00:00)
Thnx Dré
Zou wel vreemd zijn van die ampjes. Voor zover ik weet komen er geen nieuwe ampjes van Behringer ...Bedacht ik me net.. https://www.behringer.com/A500/index.cfm?lang=ENG
Op de feeback site las ik dit: ''B-stock aanbiedingen
Feedback heeft op de valreep nog gebruik kunnen maken van een wel heel speciale Behringer aanbieding! Het gaat om een partij B-stock mixers, monitoren en versterkers. Allemaal voorzien van volledige garantie, zo nu en dan met een lichte beschadiging maar daarom ook nu voor een eenmalige superprijs! Maak er gebruik van!''
Is al jouw spul ook ''B-stock'', Dré?Topic: Het Punisher baskast topic (15-2-2005 13:08:00)
Zo zit de wereld in elkaar waarschijnlijk? Wreed en oneerlijk...Nee.. dat maak je er zelf van.
Topic: geluidset (13-2-2005 13:47:00)
RutgerLAN schreef:
Daar heb ik al van mogen meegenieten
Thnx DréZou wel vreemd zijn van die ampjes. Voor zover ik weet komen er geen nieuwe ampjes van Behringer ...
Op de feeback site las ik dit: ''B-stock aanbiedingen
Feedback heeft op de valreep nog gebruik kunnen maken van een wel heel speciale Behringer aanbieding! Het gaat om een partij B-stock mixers, monitoren en versterkers. Allemaal voorzien van volledige garantie, zo nu en dan met een lichte beschadiging maar daarom ook nu voor een eenmalige superprijs! Maak er gebruik van!''
Is al jouw spul ook ''B-stock'', Dré?
Het verschil is dan toch alleen de lengte van de hoorn (2.3 meter geloof ik)? Ik vraag me ook af of je dit verschil wel hoort.
Topic: nieuwe merken op new line (14-2-2005 23:40:00)Sodeju, ik zie net dat de EP amps ff 40 % in prijs zijn gedaalt: www.new-line.nl/nl/versterkers/85.1?s=76
Heeft dit nog een speciale reden ofzo?
Ben trouwens wel ff blij dat ik de mijnen op tijd verkocht heb
Topic: Samson & American Audio: Versterker (14-2-2005 16:46:00)Heeft dit nog een speciale reden ofzo?
Ben trouwens wel ff blij dat ik de mijnen op tijd verkocht heb

Dat is zat voor die subjes. En nu nooit laten clippen natuurlijk
Topic: Samson & American Audio: Versterker (13-2-2005 23:27:00)
Van sub naar sub? Split het kabeltje dan bij je versterker al, scheelt je in meeste gevallen een flink stuk kabel
Topic: Samson & American Audio: Versterker (13-2-2005 21:55:00)
Bovendien moet je je niet zo blind staren op die watjes. Een verschil van een paar honderd wat (als je praat over > 1 1000 watt dan) is gewoon onhoorbaar voor het menselijk oor.
Topic: female deejays (13-2-2005 18:49:00)teknoknights schreef:
Dat hoor je mij niet ontkennen ;)Zo zit de wereld in elkaar waarschijnlijk? Wreed en oneerlijk...
Valt een beetje te vergelijken met zo'n barbiepop-politiekertje die niets interessant te melden heeft maar wel alle stemmen binnenhaalt op basis van haar brede glimlach.
Politici hebben eigenlijk nooit iets interessant te melden EN ze brengen het oninteressant. Dus ik neem het mensen niet kwalijks als ze op basis van looks gaan stemmen dan
Ligt eraan wie het zaagt. Als het een ervaren iemand is wel.
Maar zagen ze daar dan ook perfect in verstek voor je?
Topic: Defecte Skytec versterker (13-2-2005 12:40:00)Maar zagen ze daar dan ook perfect in verstek voor je?
Kortsluiting
Topic: female deejays (13-2-2005 11:37:00)
DJ Tay D'n'b dj, dus onbekend, maar wel lekker
Draait trouwens binnenkort in utrecht, ik ben present.
En natuurlijk Miss Yetti! Techno DJ --> eigen materiaal En deze
En hier: mannen, leef je uit
Draait trouwens binnenkort in utrecht, ik ben present.En natuurlijk Miss Yetti! Techno DJ --> eigen materiaal En deze
En hier: mannen, leef je uit