Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Marijn
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Marijn (Pagina: 20 van 20)
Topic: Wat kosten jullie nou? (20-6-2010 22:36:00)
Daarin kan ik je inderdaad volledig gelijk geven!
Laatste tijd wordt er wel strak toegekeken op het sluitingsuur hier in klein-brabant op alle openbare fuiven (3uur = einde muziek in openlucht/buiten) , maar op privé feesten gaat het inderdaad vaak door tot 5uur..
Topic: Martin Lightjockey op Mac (20-6-2010 11:48:00)Laatste tijd wordt er wel strak toegekeken op het sluitingsuur hier in klein-brabant op alle openbare fuiven (3uur = einde muziek in openlucht/buiten) , maar op privé feesten gaat het inderdaad vaak door tot 5uur..
Hier gebruik ik ook Freestyler op een Mac, wel via VMware (met windows XP op).
Tot hiertoe ook nog geen problemen mee gehad..
Moest ik hiermee problemen krijgen in de toekomst, zet ik gewoon windows via bootcamp erop.
Ga gewoon voor Mac! niet twijfelen!
Topic: advies en tips belichting bands+afterparty (19-6-2010 10:26:00)Tot hiertoe ook nog geen problemen mee gehad..
Moest ik hiermee problemen krijgen in de toekomst, zet ik gewoon windows via bootcamp erop.
Ga gewoon voor Mac! niet twijfelen!
Excuses inderdaad voor de ontbrekende info!
Begint om 17:00 en gaat tot 03:00 door.
Op het programma staan enkele rockbands, voor de Afterparty speelt er ook nog een rock/pop/hiphop/funk/jazz/soul band!
Hieronder een plannetje met 4 x spot en 4 x wash head.
Ik vind het alleen niet echt mooi overkomen, alles hangt een beetje op dezelfde hoogte, nu zijn er wel downriggers voor de heads, maar niet echt voor de parren.. ideeën?

PC's ga ik voor zorgen inderdaad, desnoods wel iets minder zware (600w) ivm. dimmers, maar desnoods een groter aantal!
Grts
Topic: advies en tips belichting bands+afterparty (19-6-2010 00:14:00)Begint om 17:00 en gaat tot 03:00 door.
Op het programma staan enkele rockbands, voor de Afterparty speelt er ook nog een rock/pop/hiphop/funk/jazz/soul band!
Hieronder een plannetje met 4 x spot en 4 x wash head.
Ik vind het alleen niet echt mooi overkomen, alles hangt een beetje op dezelfde hoogte, nu zijn er wel downriggers voor de heads, maar niet echt voor de parren.. ideeën?

PC's ga ik voor zorgen inderdaad, desnoods wel iets minder zware (600w) ivm. dimmers, maar desnoods een groter aantal!
Grts
Hallo,
Binnenkort heb ik terug een festivalletje waar ik licht doe, nu wil ik graag ook van jullie kant ideeën en meningen horen over het lichtplan!
Dit is het podium (met downrigger van 1m lang om je een idee te geven).
https://img293.imageshack.us/img293/9648/img0271c.jpg
Materiaal:
16 x sunstrip
8 x T4 tegenlicht
2 x T4 front
1 x Strobo
organisatie wilt bewegend licht, welke combi van onderste lijkt jullie de beste keuze? (budget rond 200 euro)
Wat ook kan is minder parren, en meer bewegend..
- Movitec SL-250 (25 euro)
- MAC 250 Krypton (35 euro)
- MAC 250 Wash (35 euro)
Topic: Filmpje lichtset (1-6-2010 23:11:00)Binnenkort heb ik terug een festivalletje waar ik licht doe, nu wil ik graag ook van jullie kant ideeën en meningen horen over het lichtplan!
Dit is het podium (met downrigger van 1m lang om je een idee te geven).
https://img293.imageshack.us/img293/9648/img0271c.jpg
Materiaal:
16 x sunstrip
8 x T4 tegenlicht
2 x T4 front
1 x Strobo
organisatie wilt bewegend licht, welke combi van onderste lijkt jullie de beste keuze? (budget rond 200 euro)
Wat ook kan is minder parren, en meer bewegend..
- Movitec SL-250 (25 euro)
- MAC 250 Krypton (35 euro)
- MAC 250 Wash (35 euro)
En tetris écht spelen?
Topic: Filmpje lichtset (1-6-2010 22:48:00)
Kan iemand mij uitleggen hoe je zoiets zoals hier zelf kan programmeren? (tetris op sunstrips)
https://www.youtube.com/watch?v=2ungV4DfEA0
Topic: Hoe te programeren bij Freestyler Dmx? (31-5-2010 00:14:00)https://www.youtube.com/watch?v=2ungV4DfEA0
Sorry Pim! ik bedoel idd Stefan (pietje).
Bedankt Stefan, ik ga het eens proberen!
Topic: Hoe te programeren bij Freestyler Dmx? (28-5-2010 17:45:00)Bedankt Stefan, ik ga het eens proberen!
Kan iemand me hier even snel uitleggen hoe je transparant programmeert in Freestyler? (Pim heeft uiteindelijk zijn "handleiding" toch niet op het forum geplaatst)
Zodat ik alles boven mekaar kan gebruiken (kleur, bewegingen,..)
Alvast veel dank!
Topic: Beste platen van dit moment.... (16-5-2010 13:28:00)Zodat ik alles boven mekaar kan gebruiken (kleur, bewegingen,..)
Alvast veel dank!
Hier in belgië nu al een wereldhit!
Dos Cervezas (>2 pintjes) van Tom Waes (>programma Tomtesterom)
https://www.youtube.com/watch?v=BT9BekgusOg&feature=related
Topic: Actieve sub: QSC HPR181i - Mackie SWA181 - RCF 8002 4PRO (7-5-2010 12:18:00)Dos Cervezas (>2 pintjes) van Tom Waes (>programma Tomtesterom)
https://www.youtube.com/watch?v=BT9BekgusOg&feature=related
Er is zelfs nog een nieuwe reeks op komst, de QSC KW reeks!
Dit maakt de keuze natuurlijk wel veel moeilijker..
https://www.qscaudio.com/products/speakers/kw%5Fseries/
Dit maakt de keuze natuurlijk wel veel moeilijker..
https://www.qscaudio.com/products/speakers/kw%5Fseries/