Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Xplod
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 199 bijdrage(n) van Xplod (Pagina: 20 van 20)
Topic: Goede keuze? (17-3-2005 15:52:00)
Weet je eigelijk waar er erges op het internet prijzen staan voor die luidsprekers van Funktion One?
GRTZNu kom ik misschien uit een hele rare hoek iets vertellen maar ik wil het toch even weten. Velen willen namelijk beginnen met speakers waar ze ook voor publiek mee kunnen spelen (ik ook) maar zien een paar jaar later dat thuis mixen met een goed monitorsysteem eigenlijk veel leuker is (ik spreek voor mezelf, geen veralgemening). Ik zou zeggen.. als je dus eigenlijk echt gewoon wil lekker leren mixen en zo, en misschien later ergens gaat draaien (waar overigens materiaal staat), dan moet je toch echt eens kijken voor Syrincs monitorsysteem (zie webshop). Die dingen zijn topkwaliteit en liggen min of meer wel in je budget.
Sorry als dit vreemd klinkt, want ik weet dat het niet logisch is om van pa luidsprekers opeens over te schakelen op een monitorsysteem, maar met dat de OP hier nog maar een paar dagen is weet ik ook niet precies waarmee hij bezig is of wat zijn precieze plannen zijn.
GroetnMaar ik wil eig nog niet direct leren mixen ofzo,ik wil gewoon gans goeie luidsprekers voor men budget hebben.En weet eigenlijk iemand of heeft er iemand de K-115 en geeft zo'n luidspreker goede bas?of toch wat te weinig?
GRTZTopic: Goede keuze? (13-3-2005 16:47:00)
Als ge mij nu echt 1 set zou aanrade,welke dan?
Mijn budget is ongeveer 600 euro,maximum 650
Maakt niet uit als het al dan niet met subs is(zal toch niet gaan omwille van budget)
GRTZ
Topic: Goede keuze? (13-3-2005 18:48:00)Mijn budget is ongeveer 600 euro,maximum 650
Maakt niet uit als het al dan niet met subs is(zal toch niet gaan omwille van budget)
GRTZ
teknoknights schreef:
Xplod schreef:
Ik zou ze gewoon eerst willen gebruiken voor thuis op men kamer enz en ev ook bij de sportclub en jeugdbeweging bij gelegenhede.Maar ik ben onlangs hier in bree naar de GSM-1550 van Gemini gaan luistere en die gaf toch zeker een goed geluid.Zoiwel het hoog als laag was dik in orde.En de GT-3002 kan een lagere frequentie aan en voor zover dat ik er iets van ken wilt dat dan toch ook zeggen meer of beter bas.Weet je eigelijk waar er erges op het internet prijzen staan voor die luidsprekers van Funktion One?
GRTZ
Sorry als dit vreemd klinkt, want ik weet dat het niet logisch is om van pa luidsprekers opeens over te schakelen op een monitorsysteem, maar met dat de OP hier nog maar een paar dagen is weet ik ook niet precies waarmee hij bezig is of wat zijn precieze plannen zijn.
Groetn
GRTZ
Gho,ge brengt mij nu allemaal aan't twijfele...
Wat is nu volgens jullie het beste wat ik mij kan aanschaffeen als ik een budget heb van ongeveer 600 euro?
GRTZ
Topic: Goede keuze? (12-3-2005 18:24:00)Wat is nu volgens jullie het beste wat ik mij kan aanschaffeen als ik een budget heb van ongeveer 600 euro?
GRTZ
Ik denk toch dat ik voor 2x Dap K-115 ga gaan met ofwel 1x Dap Palladium P-1200 ofwel P-1600.
Voor de speakers met de P-1200 kost mij dat bij een andere winkel slechts 457 euro en met de P-1600 487 euro.
GRTZ
Topic: Goede keuze? (12-3-2005 17:08:00)Voor de speakers met de P-1200 kost mij dat bij een andere winkel slechts 457 euro en met de P-1600 487 euro.
GRTZ
Misschien heb ik nog een goed alternatief--->aan jullie om te beslissen als het goed is.
De Dap Palladium P-700 Vintage versterker en daar dan 2x de Dap RW-155 speakers bij /v/11458
GRTZ
Topic: Goede keuze? (12-3-2005 16:36:00)De Dap Palladium P-700 Vintage versterker en daar dan 2x de Dap RW-155 speakers bij /v/11458
GRTZ
Wat is nu echt het beste wat ik voor een budget van ong 650 euro kan kopen?
Ik heb hier thuis ook nog een 12" sub staan van 350 Wrms en 1200 piek maar die werkt wel op 4 Ohm.
Kan ik daar soms iets mee doen?Een combinatie ofzo?
Het moet wel ong onder de 650 euro zijn.
En nog bedankt voor de vele reacties!
GRTZ
Topic: Goede keuze? (12-3-2005 15:17:00)Ik heb hier thuis ook nog een 12" sub staan van 350 Wrms en 1200 piek maar die werkt wel op 4 Ohm.
Kan ik daar soms iets mee doen?Een combinatie ofzo?
Het moet wel ong onder de 650 euro zijn.
En nog bedankt voor de vele reacties!
GRTZ
Ik zou ze gewoon eerst willen gebruiken voor thuis op men kamer enz en ev ook bij de sportclub en jeugdbeweging bij gelegenhede.Maar ik ben onlangs hier in bree naar de GSM-1550 van Gemini gaan luistere en die gaf toch zeker een goed geluid.Zoiwel het hoog als laag was dik in orde.En de GT-3002 kan een lagere frequentie aan en voor zover dat ik er iets van ken wilt dat dan toch ook zeggen meer of beter bas.
Weet je eigelijk waar er erges op het internet prijzen staan voor die luidsprekers van Funktion One?
GRTZ
Topic: Goede keuze? (12-3-2005 15:02:00)Weet je eigelijk waar er erges op het internet prijzen staan voor die luidsprekers van Funktion One?
GRTZ
Ik dacht eerst aan K-115 van Dap maar de speakers van gemini lijken mij beter en daar vond ik geen review van...
Ik vrees dat de Dap-speakers misschien te weinig bas gaan geven...
GRTZ
Topic: Goede keuze? (12-3-2005 14:41:00)Ik vrees dat de Dap-speakers misschien te weinig bas gaan geven...
GRTZ
Ahoi!
Ik wil een setje aanschaffe met 1 versterker en 2 speakers.
Voor de versterker dacht ik aan een Dap Palladium P-700 Vintage (2x350W op 4 Ohm)
En als speakers dacht ik aan 2x Gemini GT 3002 (300Wrms op 4 Ohm/stuk)
Vinden jullie dit een goede keuze?
Mijn budget gaat maar tot maximun 600-700 euro...
En weet soms iemand wat de gevoeligheid en SPL van de luidsprekers?
GRTZ
Ik wil een setje aanschaffe met 1 versterker en 2 speakers.
Voor de versterker dacht ik aan een Dap Palladium P-700 Vintage (2x350W op 4 Ohm)
En als speakers dacht ik aan 2x Gemini GT 3002 (300Wrms op 4 Ohm/stuk)
Vinden jullie dit een goede keuze?
Mijn budget gaat maar tot maximun 600-700 euro...
En weet soms iemand wat de gevoeligheid en SPL van de luidsprekers?
GRTZ