Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj pyro
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 199 bijdrage(n) van Dj pyro (Pagina: 20 van 20)
Topic: Aztek Dj Robo/big robo (17-1-2005 22:41:00)
De afmetingen van de Dj robo zijn 500 x 270 x 160mm en hij weegt 9kg
De afmetingen van de Big robo zijn 525 x 300 x 150mm en hij weegt 15kg
Topic: De DYNAMO VAN JB (15-1-2005 20:00:00)De afmetingen van de Big robo zijn 525 x 300 x 150mm en hij weegt 15kg
Heb de dynamo ook eens bekeken, en mijn conclusie is dat ze zeer geschikt zijn om thuis wat mee te werken, maar on the road kan je er echt niks mee aanvangen.
Wanneer je er een T4 bar bijhangt met 4 Pars zie je ze bijna niet meer branden. Dat is eigenlijk het enige grote minpunt aan deze scanner vind ik. Het vaste gobo+kleur wiel vind ik eigenlijk niet zo erg want de combinaties zijn wel knap.
Hopelijk steken ze in de Dynamo MKii (als die er ooit komt) een zwaardere lamp, want het is een blijft een mooi scannertje.
Topic: Aztek Dj Robo/big robo (12-1-2005 22:24:00)Wanneer je er een T4 bar bijhangt met 4 Pars zie je ze bijna niet meer branden. Dat is eigenlijk het enige grote minpunt aan deze scanner vind ik. Het vaste gobo+kleur wiel vind ik eigenlijk niet zo erg want de combinaties zijn wel knap.
Hopelijk steken ze in de Dynamo MKii (als die er ooit komt) een zwaardere lamp, want het is een blijft een mooi scannertje.
Ik heb eens naar het filmpje gekeken op https://users.skynet.be/sb303059/Film_0003.wmv, en volgens dat ik kan afleiden uit het filmpje is de Dj Robo praktisch een kopie van de Martin MX4. Heb de handleiding liggen van de MX4 en volgens dat ik kan zien hebben ze dezelfde kleuren, gobo's, case-ing, en eigenschappen.
Het enige wat ik niet weet is of de Dj Robo ook het optionele 7e DMX kanaal heeft.
Topic: Aztek Dj Robo/big robo (9-1-2005 22:22:00)Het enige wat ik niet weet is of de Dj Robo ook het optionele 7e DMX kanaal heeft.
Bedankt Jocha.
Ik schrik er wel van dat je voor deze toch wel goedkope prijs zo veel krijgt.
Ik wist zelfs niet dat er nog een dimmer opzat ook!
Ik heb hem natuurlijk nog niet in werking gezien maar volgens hetgeen ik hier hoor zou dit wel nog een zware concurent kunnen worden van de JB Winner II.
Ik heb ook nog een vraagje voor dré.
Kan er ook in België geleverd worden?
Heb over een paar weken geleden gelezen dat julie daar mee bezig waren.
Topic: Aztek Dj Robo/big robo (8-1-2005 13:52:00)Ik schrik er wel van dat je voor deze toch wel goedkope prijs zo veel krijgt.
Ik wist zelfs niet dat er nog een dimmer opzat ook!
Ik heb hem natuurlijk nog niet in werking gezien maar volgens hetgeen ik hier hoor zou dit wel nog een zware concurent kunnen worden van de JB Winner II.
Ik heb ook nog een vraagje voor dré.
Kan er ook in België geleverd worden?
Heb over een paar weken geleden gelezen dat julie daar mee bezig waren.
Die big robo doet mij sterk denken aan de 218 van Martin.
Wij hebben die nog staan (momenteel wel niet meer te krijgen), maar van specificaties komt deze er wel sterk mee overeen.
Topic: Aztek Dj Robo/big robo (7-1-2005 23:34:00)Wij hebben die nog staan (momenteel wel niet meer te krijgen), maar van specificaties komt deze er wel sterk mee overeen.
Alvast bedankt Dré.
Zou je indien mogelijk ook een overzicht van de verschillende kleuren/gobo's van elke scanner ergens kunnen achterlaten?
Ben vooral benieuwd naar de gobo's in de azteks hoewel ik hier niet echt vernieuwende gobo's verwacht, maar toch...
Topic: video toepassing (6-1-2005 21:27:00)Zou je indien mogelijk ook een overzicht van de verschillende kleuren/gobo's van elke scanner ergens kunnen achterlaten?
Ben vooral benieuwd naar de gobo's in de azteks hoewel ik hier niet echt vernieuwende gobo's verwacht, maar toch...
Wat je ook kan doen is Winamp downloaden
Je kan dan met een uitgang van je mengtafel via je mic of line in de visualisations op de muziek laten sturen.
Heb dit zelf ook al gebruikt en er zitten wel een paar toffe effecten tussen.
Ook worden er regelmatig nieuw vis uitgebracht zodat je niet altijd met hetzelfde moet werken
Topic: Aztek Dj Robo/big robo (6-1-2005 21:19:00)Je kan dan met een uitgang van je mengtafel via je mic of line in de visualisations op de muziek laten sturen.
Heb dit zelf ook al gebruikt en er zitten wel een paar toffe effecten tussen.
Ook worden er regelmatig nieuw vis uitgebracht zodat je niet altijd met hetzelfde moet werken
En als je nou zou moeten kiezen tussen de Winner II van JB of de Dj Robo van Aztek, welke zou je dan best nemen?
De Winner wordt wel gezegd een goeie scan te zijn prijs/kwaliteit, maar ka de Robo er mee concureren?
Topic: Aztek Dj Robo/big robo (5-1-2005 19:13:00)De Winner wordt wel gezegd een goeie scan te zijn prijs/kwaliteit, maar ka de Robo er mee concureren?
Heeft er toevallig iemand ervaring met de Dj robo of de
big robo van Aztek?
Heb al eens gezocht op het forum, maar nog niet echt iets gevonden.
Het lijken mij wel aardige scannertjes, maar zou graag de mening eens horen van iemand die ze al eens gebruikt of gezien heeft.
big robo van Aztek?
Heb al eens gezocht op het forum, maar nog niet echt iets gevonden.
Het lijken mij wel aardige scannertjes, maar zou graag de mening eens horen van iemand die ze al eens gebruikt of gezien heeft.