Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Viero
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Viero (Pagina: 20 van 20)
Topic: plichten van een drive-in show! (11-6-2006 15:58:00)
mijn pa heeft namelijk als uit de hand gelopen hobby een bedrijfje in computers enzo en hij mag ook cd spelers verkopen enzo dus als ik de offerte op me'n pa's naam zet krijg ik lekker 19% van het bedrag terug, dat is wel lekker.doe ik ook zo. m'n ouders hebben een bvba en dat betekent dat we evenementen mogen organiseren. drive-in zit daar ook onder. alles van materiaal en cd's op factuur, 21% (België) terug.Maar dat betekent dat de spullen van je ouders' bvba zijn, en de omzet binnenkomt bij die bvba.idd, omzet is momenteel toch nog 'afbetaling' van het materiaal. wanneer ik een jaar of 18 ben, zal ik het dan 'overkopen' van mijn ouders (0-operatie). Is het van mij, en heb ik mijn opbrengsten dan in de vorm van een deftige installatie.Topic: plichten van een drive-in show! (11-6-2006 15:04:00)
mijn pa heeft namelijk als uit de hand gelopen hobby een bedrijfje in computers enzo en hij mag ook cd spelers verkopen enzo dus als ik de offerte op me'n pa's naam zet krijg ik lekker 19% van het bedrag terug, dat is wel lekker.doe ik ook zo. m'n ouders hebben een bvba en dat betekent dat we evenementen mogen organiseren. drive-in zit daar ook onder. alles van materiaal en cd's op factuur, 21% (België) terug.Topic: Liedje over drugs (2-6-2006 12:09:00)
Internaat ofzoiets?
MVG
BjorniddTopic: Liedje over drugs (1-6-2006 12:11:00)
En hoe de klas erop reageerde, altijd leuk.
MVG
Bjornheb het lijstje gemaild, ze heeft zelf gekeken. nog niet gehoord hoe de klas reageerde, ben intern en ze heeft me nog niet kunnen bereiken.Topic: Liedje over drugs (30-5-2006 16:57:00)
Afhankelijk van de krassen en eventuele beschadigingen zou je een veiligheidsmarge over de belastingstabellen kunnen nemen. Als je er niet teveel in wilt hangen heb je daar geen last van, maar ik zou toch wel voorzichtig zijn met het belasten. Niet klakkeloos volgooien en denken dat als je onder de max belastbaarheid blijft niks verkeerd kunt doen.is momenteel voor max 8 parren + enkele effecten.
voor de 3m hebben we vervoer en op alle locaties waar tot nu toe licht gevraagd is is het toch te doen.Topic: welke brug voor pars en scans?[:$] (26-5-2006 10:15:00)
Zijn ze gekeurd?
Zijn de trussen nog netjes voor bijvoorbeeld een bruiloft? 400 euro moet te doen zijn. Je krijgt veel voor wat je betaald, controleer de statieven goed.. Geen afgebroken pennetjes o.i.d?, kabel van het statief ziet er nog netjes uit? Enz.. enz.. Neem de truss mee als je het zelf ook vertrouwt. Opvervlakkige krasjes zullen niet veel uitmaken, diepe krassen..tsjah, voor die prijs.
Kijk zelf of het wat is, of het niet wiebelt als je de brug in de lucht heb e.d. Ik heb geen evaring met mobile truss (volgens mij met geen 1 merk maargoed) Mischien kunnen mensen hier op het forum meer vertellen over de kwaliteit van deze brug.
Kortom: Wij kunnen weinig zeggen, MAAR ik denk dat je voor die prijs wel erg goed zit.. 12 meter truss is toch een heel groot stuk.
[Edit] Zijn het delen van 5 meter (onhandig voor drive in) of kleinere delen? Is het 30x30x30 cm truss of iets in de trand van decotrus? [/edit schreef:Grof ze gekeurd zijn weetk niet, moet ik nog es vragen, statieven en truss zijn technisch 100% in orde. het zijn delen van 3m, enkele hoekstukken, en normaal 30x30x30.
JeroenVDV schreef:
viero schreef:
robbert schreef:
jep ik krijg van al mijn geluids app. 19% terug :Dmijn pa heeft namelijk als uit de hand gelopen hobby een bedrijfje in computers enzo en hij mag ook cd spelers verkopen enzo dus als ik de offerte op me'n pa's naam zet krijg ik lekker 19% van het bedrag terug, dat is wel lekker.
robbert schreef:
jep ik krijg van al mijn geluids app. 19% terug :Dmijn pa heeft namelijk als uit de hand gelopen hobby een bedrijfje in computers enzo en hij mag ook cd spelers verkopen enzo dus als ik de offerte op me'n pa's naam zet krijg ik lekker 19% van het bedrag terug, dat is wel lekker.
bjorn habets schreef:
Is goed, laat het wel even weten als je het hebt gehoord, en wat bedoel je met intern?Internaat ofzoiets?
MVG
Bjorn
bjorn habets schreef:
Misschien ook leuk om even te zeggen welk nummer je hebt gekozenEn hoe de klas erop reageerde, altijd leuk.
MVG
Bjorn
ja, idd. toch allemaal bedankt!! kan het mss nog voor later gebruiken hé.
Topic: Liedje over drugs (28-5-2006 20:21:00)Allemaal heel erg bedankt. Kga straks nog voor die laatste kijken. Ze zal blij zijn! Het zal haar morgen niet aan muziek mankeren. Dankuwel!!!
Topic: Liedje over drugs (28-5-2006 15:35:00)Alvast bedankt voor de reacties. Zal onmiddelijk es kijken ervoor.
Heb zelf ook ng 1 gevonden, is wel meer metal: Murderdolls - I take drugs. Maar denk dat die kindjes van het 1e jaar secundair dat minder leuk zullen vinden :D
Topic: Liedje over drugs (28-5-2006 12:57:00)Heb zelf ook ng 1 gevonden, is wel meer metal: Murderdolls - I take drugs. Maar denk dat die kindjes van het 1e jaar secundair dat minder leuk zullen vinden :D
Een vriendin heeft voor haar spreekbeurt morgen over drugs een liedje nodig waarin de problematiek of algemeen drugs in voorkomt. Heeft iemand een voorstel wat ze zou kunnen gebruiken, want ik weet het niet echt.
alvast bedankt
Topic: welke brug voor pars en scans?[:$] (26-5-2006 13:48:00)alvast bedankt
martijn schreef:
Die prijs is netjes, maar met 3 meter delen kan ik het wel begrijpen. Daar is een stuk minder vraag naar dan 2 meter trussjes. Bekijk voor jezelf of je met zulke lengtes uit de voeten kunt.Afhankelijk van de krassen en eventuele beschadigingen zou je een veiligheidsmarge over de belastingstabellen kunnen nemen. Als je er niet teveel in wilt hangen heb je daar geen last van, maar ik zou toch wel voorzichtig zijn met het belasten. Niet klakkeloos volgooien en denken dat als je onder de max belastbaarheid blijft niks verkeerd kunt doen.
voor de 3m hebben we vervoer en op alle locaties waar tot nu toe licht gevraagd is is het toch te doen.
Mifex schreef:
Wat kunnen de statieven werkelijk dragen?Zijn ze gekeurd?
Zijn de trussen nog netjes voor bijvoorbeeld een bruiloft? 400 euro moet te doen zijn. Je krijgt veel voor wat je betaald, controleer de statieven goed.. Geen afgebroken pennetjes o.i.d?, kabel van het statief ziet er nog netjes uit? Enz.. enz.. Neem de truss mee als je het zelf ook vertrouwt. Opvervlakkige krasjes zullen niet veel uitmaken, diepe krassen..tsjah, voor die prijs.
Kijk zelf of het wat is, of het niet wiebelt als je de brug in de lucht heb e.d. Ik heb geen evaring met mobile truss (volgens mij met geen 1 merk maargoed) Mischien kunnen mensen hier op het forum meer vertellen over de kwaliteit van deze brug.
Kortom: Wij kunnen weinig zeggen, MAAR ik denk dat je voor die prijs wel erg goed zit.. 12 meter truss is toch een heel groot stuk.
[Edit] Zijn het delen van 5 meter (onhandig voor drive in) of kleinere delen? Is het 30x30x30 cm truss of iets in de trand van decotrus? [/edit schreef:Gr