Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Djp

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Djp (Pagina: 20 van 20)

Topic: Vanaf 1 januari 2007, 6% BTW voor DJ. (24-10-2006 19:05:00)
en oftewel, de standaard drive-in show, verhuur bedrijf heeft er niets aan. behalve dan wanneer hij/zij zich verhuurt als alleen los dj?

en dan heb ik het over de disco/dj's die btw plichtig zijn.
Topic: 2e editie Discobeurs (22-10-2006 15:39:00)
mooi, dan heb ik er iig geen spijt van dat ik niet geweest ben... sneaky :V
Topic: Subjes en vocht (14-10-2006 14:57:00)
hmm haha, ik heb ook wel een idee, waar ik dat gezien heb.. maar volgens mij valt dat best wel mee..
Topic: ff Lachen: filmpje van helemaal doorgeflipte Dj (5-10-2006 13:30:00)
laugh :D
Topic: 2e editie Discobeurs (3-10-2006 18:35:00)
en ik maar denken dat we met zijn 4-en waren laugh :D
Topic: Het bouwen van een case (30-9-2006 10:38:00)

Martijn schreef:

[Ik sta weer te trappelen om verder te bouwen, maar helaas is het beslag een beetje op. Gisteren nog gebeld naar de Belastingdienst om te vragen of ik voor de inschrijving bij Penn alvast mijn onofficieele BTW nummer (sofinummer+B01) op mocht geven, maar mooi niet. "Nee meneer, dat kan niet meneer, pas als wij het nummer officieel hebben uitgereikt meneer." De formulieren hebben ze al ruim 3 weken, dus de medewerker kwam met het bericht dat ik dus binnen 6 weken wel wat van ze zou moeten horen. Leuk als je over 2,5 week een week vakantie hebt en dan dus flink kunt gaan bouwen. sad :(
tis raar volk ik mocht dat wel namelijk,
Topic: We hebben een nieuw vip lid (27-9-2006 21:40:00)
weet ik laugh :D
Topic: We hebben een nieuw vip lid (27-9-2006 20:21:00)
Martijn & Sebastiaan, vanuit het op dit moment donkere Herveld van harte gefeliciteerd.

en nu niet naast de schoentjes gaan lopen he.
Topic: Hittebestendige spuitverf (11-9-2006 23:28:00)

Fossalta schreef:

Had de TD van Fairlight (importeur martin/JEM) al gemaild voor reserve onderdelen, maar die leveren niet direct aan particulieren (helaas) dus zal Dré binnenkort even lastig gaan vallen wink ;)
Appart, als ik daar binnenval willen ze me altijd met alle liefde helpen..
Topic: HK PR:O 15'' top en 18'' bass (1-9-2006 18:31:00)
En je moet een retegoede versterker hebben ;)

heb ook al gedacht om er eventueel een tweede versterker bij aanteschaffen. Maar dat is dan wel een extra kostenpost.