Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dexter

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Dexter (Pagina: 20 van 20)

Topic: Nieuwe toppen dap x-10 of ...? (5-4-2010 11:53:00)
De Martin CT2 is wel wat anders als een mach kast of andere types waar je het over had.
Als de controller het enige probleem is daar zou ik het niet om over laten gaan, controller vind je met beetje zoeken voor nog geen 100 Euro. En anders heb ik nog wel een adresje.
Topic: Nieuwe toppen dap x-10 of ...? (31-3-2010 12:50:00)
De Martin CT2 moet je gebruiken met MX2 of EX2 processor.
Doe je dit niet blaas je ze op en klinken ze ruk.
Gegevens heeft Martin audio zelf niet dus je moet echt de jusite processor hebben.

De klank van de CT2 is gewonweg geweldig.
Heb zelf 2 monitoren (CTW) en daar zit dezelfde speaker in.
Flinke druk voor een 12 inch en zeer goed open hoog en zeer duidelijke spraak verstaanbaarheid.

Echter 1 kanttekeing de gebruikte driver in de CT2 is niet meer leverbaar en ook geen recones.
Je hebt echter eigelijk nooit een recone nodig daar de processor zo fantastische limiters heeft je kan kiezen tussen zowel Sense limiters of ingestelde limiters ind e processor zelf, Sense is natuurlijk het beste.
Topic: Jamo Power 555 Probleempje (22-3-2010 17:31:00)
Zitten geen 5 piezo piepers in maar 5 dome tweeters die best goed klinken.
Leuke speakers trouwens klinken goed als ze origineel zijn.
Topic: kabels labelen (17-3-2010 09:56:00)
Kun je beter op de vrouwelijke kant doen natuurlijk anders heb je ze elke keer ook bij nette klusjes vlak onder je microfoon zitten, ziet er beetje minder uit.
Topic: Wharfedale DLX 218B (13-3-2010 19:29:00)
Ik heb zelf de EVP-x serie en deze ben ikook zeer tevreden over.
Ook in deze serie zitten compnenten met wharfedale stickers erop maar voreg me af
waar deze vandaan komen.

Voerman is zowieso niet echt een uitblinker in mail beantwoorden of sterker nog uberhaupt vragen over wharfedale helaas...
Topic: Wharfedale DLX 218B (13-3-2010 12:49:00)
Daniel, kun jij dan misschien vertellen wat voor speaker in deze kasten zitten van welk merk bedoel ik dan.

En hoe zit het met de leverbaarheid van bijv. een nieuwe compressie driver of een nieuwe woofer en is deze jaren later nog leverbaar?
Topic: PA-markt 2010 (28-2-2010 22:55:00)
Aah Hugoov nog gezien dat hij met hulp van wat mensen zijn auto werkelijk waar aan het vol bonjoeren was;) Erg grappig te zien, en een schik dat ze hadden wink ;)
Topic: PA-markt 2010 (28-2-2010 12:04:00)
Ik ben ook weer van de partij geweest.
Aanvankelijk zou ik met een kameraad hen die toch later niet mee kon, dus dan maar alleen. Maar toch minder gezellig.

Vond de artikelen iets tegenvallen en kwa bekabeling waar ik naar opzoek was kon ik over het algemeen maar weinig vinden. Ook mic's zijn zoals altijd iets onder vertegenwoordigd.

Na om 10 uur gearriveerd te zijn en na 30 rondjes lopen over de beurs niets echt interesants gevonden, en was het tijd voor afdeling catering.
Heb nog even met dank een stel grote mengtafel cases als bar gebruikt die naast de catering stonden:) (wist niet waar meeting point was maar nu dus wel... balen)

Vervolgens nog maar rondje gelopen en besloten even te gaan tanken enzo en dan nog eens weer te komen.

Zo gezegt zo gedaan en voor mn neus een SA ES20 zien oproken;) en deze toch voor de gein meegenomen om te repareren en te gebruiken op mn basjes.
Wel geinig van die ramptoeristen te zien aanstormen met blik in hun ogen van wat gebeurd hier nu;)

Vervolgens bij een stand waar een setje martin monitoren lagen waar ik eigelijk ook naar opzoek was, uitgemaakt te worden van hobby bobsad :( dit ook maar gelaten voor wat het was en nog een leuke bag voor 19 inch apparatuur gekocht voor paar tientjes, welke dienst gaat doen als rackje (tasje;P) met versterkertje en eq'tje voor de kleine klus of als effecten rackje,

Hierna nog een rondje gelopen en nog tijdje staan kletsen met 1 van de jongens van soundsale, en daarna vond ik het wel pinda, heb mn versterker opgehaald en in de hal heeft de versterker een lift gekregen tot de parkeerplaats op de mengtafel flightcase die toevallig voorbij reed razz :p.

Al met al een geslaagde dag en toch nog al lag het niet in de planning een Stage Accompany versterker gescoord en een rackbag en zoals altijd je kon wel zien wie te duur waren die bleven met het spul zitten.

@ Companion, goede catering weer dit keer! vooral de broodjes waren heerlijk vers en precies goed belegd. laugh :D
Topic: Baspoortje voor de 'Ohm BR15S', vraag over Reconen (14-2-2010 00:16:00)
Dat komt omdat het waarschijnlijk geen B&C speaker is maar een Celesion,
Ohm kasten hadden vroeger allemaal Celestion speakers voor zover ik weet.
Topic: Nieuwe Subs (12-2-2010 17:08:00)
Ik heb eventueel nog wel 2 nette originele glijbanen staan van JBL (Stage accompany eigelijk) met JBL 2226 speakers erin. wink ;)