Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van DJ Jus

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van DJ Jus (Pagina: 20 van 20)

Topic: Radio systeem op school (3-10-2004 18:49:00)
Het probleem is natuurlijk ook dat we midden in een verbouwing zitten, die gewoon de hele school op ze kop zet.. wat je dus ook krijgt is dat er van alles gesloopt word, en alles wat je nu dus veranderd kan morge weer weg zijn...

Morgen heb ik de eerste 4 uur vrij, dus dan zorg ik dat ik aan een camera (van school.. erg modern ding, moet je met 2 hande vasthoude en werkt met, jawel...Diskettes laugh :D ) kom. Ik hoop dus morge met nieuwe info te komen.
Topic: Radio systeem op school (2-10-2004 23:43:00)
Precies, het was ook niet zo dat de geluidskwaliteit afgelope week slecht was, het was gewoon niet te verstaan. Het is echt belangrijk dat er weer een ontspanne sfeer in de school komt (538 zal het dan ook niet worden, niet omdat ik daar niet van hou, mar puur omdat het te druk is). Dat de geluidskwaliteit daarbij niet super geweldig goed is, dat intreseert niemand...

En zelfs de "freaks"die hier wel op zullen letten zullen zelf wel begrijpen dat je uit die speakertjes geen geweldig geluid kan toveren, en dat ook gewoon accepteren...
Topic: Beste instapmodel voor een beginnende DJ (2-10-2004 21:04:00)
Maar hoe kun je aantonen dat dit legaal is? als je het op een cd heb gebrand
Topic: Radio systeem op school (2-10-2004 16:23:00)

kvm schreef:

Wat werkte er niet? zowel de foto's als de toegevoegde tekst is zeer onduidelijk. Zit er geen line input op of is het geluid slecht? Links op de versterker zitten 5 draaiknoppen, wat staat hierbij vermeld?
Dat stond vermeld in me eerste post, we kregen een hoop gebrom te horen. De draaiknoppen zijn voor de afzonderlijke kanalen en 1 master.
Het intercom systeem zal zeer waarschijnlijk gebruik maken van luidsprekers die alleen geschikt zijn om spraak weer te geven. (enkel een 10" speakertje o.i.d)
Dus een redelijk laag en mooi hoog zullen ze niet weergeven. Door deze te vervangen voor "huiskamer" speakers, op de plaats waar beter geluid gewenst is zal zeer waarschijnlijk jouw probleem opgelost zijn. (veel horeca bedrijven werken met een dergelijk systeem voor achtergrond muziek)

Ik denk niet dat AM het merk is denk eerder een afkorting van amplifier (is dus type am2200)
Het is niet te vinden op internet onder Public Adress o.i.d. (meestal als je dit invoerd krijg je dit soort versterkers te zien)

Martin.
Dat van die luidsprekers dacht ik ook al... daarom had ik zelf de hoop op het intercom systeem eigenlijk al opgegeven, tot ik hier hoorde dat het misschien nog wel kan. Ik vrees dat als we zomaar willekeurig speakers gaan vervange, dat we dan erg veel gezeik zulle krijgen met het bedrijf die voor dit systeem zorgt... maar ik kan het wel voorstelle. Van dat merk vreesde ik inderdaad ook... erg stom dat er nergens een merk op staat, maandag ga ik er weer mee aan de slag en probeer ik een goeie camera te krijgen.
Topic: Radio systeem op school (2-10-2004 13:52:00)
Ik denk dus dat het merk Am is... iets anders kon je op de versterker niet vinden... en aangezien er ook nergens gebruiksaanwijzinge zijn sad :(
af en toe bij die school... shut up :X
Topic: Radio systeem op school (1-10-2004 15:52:00)

Dj Spider schreef:

Heb je wel enig idee hoe moeilijk het is om goed geluid in zo grote ruimte te krijgen ? Dat lukt je haast nooit hoor. Als je door het intercom systeem doed krijg je het dan ook niet in het lokaal ? Dat is denk ik niet de bedoeling.
Het systeem kan per lokaal en per deel van de school worden uitgeschakeld, daar is al goed over nagedacht.

Ondertusse ben ik wel achter (hopelijk) goeie informatie van de versterker gekomen, Dit staat er in ieder geval op, ik hoop dat dit het merk is o.i.d.: Am 2200 integrated poweramp 200 watt. achter de versterker komen is helaas nog niet gelukt... zit erg handig ingebouwd (maar niet heus). Zoeken op internet heeft mij niet veel meer als een soort vorkheftruck opgelevert, dus ik weet het verder ook niet...

Verder ben ik 2 schakelaartjes tegen gekomen, en ik had wat daar op staat opgeslage in me telefoon... maar je raad het al...weg.... (pen en papier is blijkbaar toch handiger wink ;) )door tijdnood heb ik ook geen tijd gehad om te probere hiermee

Kan iemand hier iets mee?
Topic: Het bouwen van een case (30-9-2004 18:15:00)
Haha, tja, je moet ervan houden zullen we maar zeggen he wink ;) wat vervoer je hiermee? en gaat deze kist ook echt vaak otr?
Topic: laten we het eens hebben over... (29-9-2004 20:33:00)
Voor hans lieberg hoef je niet zozeer iets met klassieke muziek te hebbe, je moet alleen gevoel voor humor hebbe wink ;) hij verkracht zelf ook vaak klassieke nummers, geweldig die man, hij heeft het trouwens van (als ik het me goed herinner) een engelsman, die dat voor hem al deed. Die vond het toendertijd een enorme eer dat iemand em na wilde doen. laugh :D
Topic: laten we het eens hebben over... (29-9-2004 12:13:00)
Ik ben het afgelope jaar vrij veel naar Cabaret voorstellingen geweest, en over wie ik echt verbaasd stond hoe goed die was: Jan Jaap van der Wal shocked 8O Het was zijn eerste voorstelling in een grote zaal maar echt geweldig!
Verder was Bertje Vis natuurlijk ook super, maar daar moet je van houden he wink ;) Lenette van donge, ook echt super (maar van dichtbij wel ongelooflijk LELIJK! shut up :X ) en nog vrij onbekend maar wel erg goed Richard Groenendijk.Marc Marie Huybrechts was ook geweldig, eigenlijk was ik over alle voorstellingen wel enthousiast laugh :D
Topic: Skytec luidsprekerset van Kijkshop (28-9-2004 17:45:00)

GoTMoRe schreef:

Dat zegt dus ook echt helemaal niks.

Ik heb zelfs JBL's gezien die er spontaan mee ophielden.
Gewoon losse soldering.

Is dus echt niks over te zeggen, zijn gewoo fabrikache fouten.
Bij JBL hoor je het een enkele keer, van skytec heb ik het al van 3 mensen gehoort en zelf ondervonde...