Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Djdimi

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Djdimi (Pagina: 20 van 20)

Topic: Antari V-1 (5-8-2004 12:11:00)

kvm schreef:

Dj Nathan schreef:

Een cracker die hoeft niet op tewarmen. zit een compressor in. Ik weet het merk niet precies maar het werdt in sweden gemaakt en kost €4000 nieuwe. De 'rookvloeistof' is ook niet echt geodkoop. Maar iedeaal in het stopcontact en gaan met die banaan. En de rook blijft mooi hangen.
Vreemd overigens dat deze fogger niet op de antari site is te vinden.

Martin.
Ik denk dat ze de site nog moeten up-daten.
Topic: Antari V-1 (4-8-2004 17:22:00)
Ik ben ook benieuwd, maar ik zou toch liever de (buiten alle andere) de f-80z nemen hoor!!!
Topic: Rookmachine (antari f80z) (3-8-2004 22:10:00)
Maar ik ga niet al die vloeistof opspuiten hoor (in een keer draaien) juist een beetje spuiten totdat ik de stralen goed kan zien.....
Topic: Rookmachine (antari f80z) (3-8-2004 19:04:00)
ah ok
Topic: Rookmachine (antari f80z) (3-8-2004 15:52:00)

massive schreef:

Wat wil je echter met een rookmachine in zo'n kleine ruimte? en waar plaats je het?
Hou er rekening mee dat er loeiheet vloeistof kan lekken bij het spuitmondje!

Mark.
Ik zet het ergens....waar het gaat wink ;), ja ik weet dat er vloeistof uit kan lekken, (heb ik al ondervonden bij mijn vriend sneaky :V) Lekt dat er uit in het begin dat dat nieuw is?

MVG
Topic: Stel je even voor... (3-8-2004 15:35:00)
Ik ben Dimitri Ockers, 14 jaar (ashamed :$) euhm woon in Belgie, te Brasschaat, heb nog niet echt veel materiaal maar zal ze toch wel even zeggen:

mixer: Jb-Systems Compact & Pro 16, versterker & luidsprekers nog aan het sparen (ik gebruik nu voor thuis hobby een gewone "home - set")(heb bij mijn vader wel jb ax700 met boxen, maar zijn niet van mij), dat was het voor geluid ashamed :$.

Voor licht deze:

Stroomverdeler Pc-8, ook jb-systems, rookmachine Antari f-80z, Lichten: jb-light: colormoon, minitunnel, psycho, Tomahawk, en wat er nog komt: lichtstand ls-7, ook JB. Dat was het happy :)

Zo goed? laugh :D sneaky :V
Topic: Rookmachine (antari f80z) (2-8-2004 13:43:00)
Bwa, vind ik persoonlijk niet zo erg hoor!! Zo is het leven van een (beginnende) dj eenmaal hee laugh :D!!
Maar nog ff een vraagje: Als ik die rookmachine in een iets grotere ruimte gebruik (plusminus 5 op 20m), zou dat dan nog gaan? (die "kamer" moet niet gevuld worden hoor!!)
Topic: Rookmachine (antari f80z) (2-8-2004 13:22:00)
Bedankt! Ik weet genoeg sneaky :V
Topic: Rookmachine (antari f80z) (2-8-2004 13:11:00)
Niemand? sad :(
Topic: DJ-nickname (2-8-2004 11:22:00)
lols razz :p