Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Chuckie
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Chuckie (Pagina: 20 van 20)
Topic: truss in kamer, kan dit? (14-3-2004 20:25:00)
Nu beperk ik me maar tot het geven van (hopelijk nuttige) info, waar iemand nog eens wat aan heeft!
en of ik er wat aan heb hey. harstikke bedankt!! echt top. ik heb et ff helemaal doorgelezen en indd zoals silvia al zei jij moet uurloon gaan vragen. maar hoelang doe je nou om dit te maken?
iig harstikke bedankt!!!Topic: Contract (10-3-2004 19:07:00)een kennis ja. dus ik denk dat ik gewoon zelf iets ga maken met de punten die jullie mij gegeven hebben en de punten die ik er zelf al bij bedagd had en dat laat ik dan controlleren.
harstikke bedankt.Topic: Contract (10-3-2004 18:03:00)wat bedoel je daarmee?Topic: Contract (10-3-2004 16:23:00)
€ 275,- ex BTW.WTF zoveel? damn. denk niet dat ik dat doe hoor
maarja ik zie wel ff hoe ik dit ga oplossen. iig bedankt voor de tips!Topic: Contract (10-3-2004 16:16:00)
de safety's en die dingen die LJ DaAn aangaf. als het een driehoek truss is dan zou ik als ik jou was em op de kop hangen. zodat je twee buizen boven hebt en 1tje onder. dat is echt super stabiel. knappe jonge die dat eruit weet te trekken...
succes iig.
Topic: Contract (11-3-2004 17:46:00)succes iig.
weet ik wel. ik laat het dus ook controleren. maar goed. ik weet nu ong een beetje hoe het moet om zoiets te maken en wat er in moet komen te staan. (tenminste dat hoop ik maar) maarja ik zie wel hoe het gaat en anders laat ik er eentje maken als het niet wil.
Topic: Contract (11-3-2004 17:29:00)Sjapper schreef:
Hahaha, uiteindelijk als ik afgestudeerd ben, hoop ik dat ook te gaan doen.
Nu beperk ik me maar tot het geven van (hopelijk nuttige) info, waar iemand nog eens wat aan heeft!
iig harstikke bedankt!!!
Niek Bolscher schreef:
Wellicht heb je een familielid / kennis / vriend / buurman of iets dergelijks die jurist is en dit wil controleren?harstikke bedankt.
Hmmm dan zal ik es ff gaan rondkijken hoe en wat zoiets dan gaat werken om dat te laten maken. ik weet et kost veel geld.
Topic: Contract (10-3-2004 17:01:00)Tom schreef:
En vergis je niet, zo'n kontrakt betaald zichzelf snel terug als er iets fout is....Tom schreef:
Laten we zeggen: het geld wat je zou moeten betalen voor een feest.€ 275,- ex BTW.
maarja ik zie wel ff hoe ik dit ga oplossen. iig bedankt voor de tips!
en hoeveel is zo'n vergoeding?
Topic: Contract (10-3-2004 16:12:00)Wat mis ik dan nog allemaal? want daar vroeg ik naar...
Topic: Contract (10-3-2004 16:05:00)Ontzettend bedankt Niek Bolscher!! echt top. ik denk dat ik nu wel ff vooruit kan, en dat het goed komt. harstikke bedankt!